Mä painan 20 kg enemmän kuin mieheni vaikka olen
15 cm lyhyempi. Seksiä ei ole.
Mies ei tunnut miehekkäältä kun itse olen rehevä ja hän on kukkakeppi. Ei kiihota. Koitan laihduttaa, mutta ongelma varmasti säilyy, koska olen rakenteeltani aina isompi. Esim. olkapääni ja leukaperäni ovat leveämmät kuin miehellä. Kenkäkokoni on myös isompi ja kämmeneni.
Luojan kiitos lapsemme ovat sopusuhtaisia ruumiinrakenteeltaan, kaikki kolme meidän välimuotoja, eivät hinteliä eivätkä skodeja. Tälläisesta yhdistelmästähän voisi tulla vaikka minkälaisia mutantteja.
Kommentit (16)
Kyllä seksiä on ollut jos on lapsiakin
Mies on 185 cm ja 60 kg. Eikä muka ole kukkakeppi? Sinun pitäisi nähdä hänet alasti! Ja olen joo obeesi kyllä, tosin nyt paastolla ja olo aikas kevyt.
mä painan 50kg enemmän kuin puolisoni ja seksiä joka päivä... ja haluttaa kyllä... kuka ei tollaista 50kg naista haluaisi sänkyynsä...
Seksiä oli joo. Tosin kuopuksen tekoaikaan vain kun ovistesti näytti plussaa. Kun kala tarttui onkeen seksi lähti eikä ole sen koommin palannut.
Sinä oot siis 170 cm ja 80 kg. Vähän ylipainoinen, mutta ei tuo vielä paha.
Mun mies painaa 30 kg enemmän kuin minä, ollaan samanpituisia. Ei tuollainen tynnyrikään kyllä fyysisesti innosta, mieluummin se kukkakeppikin mulle kiitos.
Missäs se henkinen yhteys? Ei kai tuo nyt pelkästä koosta voi johtua, kyllä sitä seksiä pystyy kaikenlaiset kombinaatiot harrastamaan. Luovuutta asentoihin!
Jaa ja kuvittelet, että seksin puute on kiinni ruumiinrakenteista ja niiden eroavaisuuksista. Hoh hoijaa. Kuule päässä se vika on, ja sille voi joko tehdä jotain tai sitten antaa olla jos elämä tyydyttää noin muuten. Tai vaikka -tadaa- erota...
Kuka tykkää mistäkin mutta itse en kyllä pidä 185cm/60kg miehekkäänä.
Mies oli nuorena tosi laiha kun tuon pituisena painoi vain 70kg.
Nyt painaa n.90kg ja tykkään kovasti tästä jykevämmästä versiosta ;)
Kunnon hartiat, lihaksikkaat reidet...nam...näyttää ja tuntuu hyvältä!
Mutta varmaan hänessä jokin on silmääsi miellyttänyt, kun alunperin olet hänen kanssaan yhteen päätynyt? Vai onko ulkonäkö alkanut häiritä vasta nyt? Minunkaan makuun eivät kyllä laihat miehet niinkään ole, oma mies 192/105 ja siinä on korkeintaan 5kg liikaa. Itse olen samaa kokoluokkaa sinun kanssasi, hieman kevyempi mutta varaa laihduttaa kyllä olisi.
Ap täällä. Olemme seurustelleet teinistä asti ja teininä aika monet pojat nyt ovat vähän honkkeleita. Eikä se minua silloin erityisesti häirinnytkään, siinä elämäntilanteessa meillä oli kivaa keskenään, yhteinen kaveripiiri jne. juttuja. Mies vaan on säilynyt tuollaisena poikamaisena, on siis ryhdiltään ja olemukseltaankin teinimäinen, vaikka ikää lähemmäs 40, tuskin enää muuksi muuttuu. Minä aloin jo noin 15v. sitten katsella miehekkäämpiä, vankempia ja "aikuisempia" miehiä.
Hahahahaha läskin horon itku on parasta itkua.
Läski olen mutta en horo. Jos ymmärrän oikein, mitä termillä tarkoitetaan.
ap
Hintelän vastakohta ei ole skode vaan skrode. Eikä miehesikään ole kukkakeppi vaan sinä olet obeesi.