Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi yritys keskenmenon jälkeen...

Vierailija
12.08.2013 |

Sain tänään keskenmenon ihan alkuraskaudessa 4+2... :( pitääkö odottaa yhdet menkat ennenkuin saa yrittää uudestaan? Raskaushan päättyi niin alkuunsa että itse luulen että kierto säilyy normaalina ja voisi olla että ovulaatio tulis heti parin viikon päästä?! voiko heti yrittää uudestaan? Vähän surullinen mieli... Ehdin jo innostua... ❤

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä tuo on sama, että sulla on tullut menkat ajallaan!

Ei tarvitse varmastikkaan odottaa. ja ensi kerralla odotat pari viikkoa sen jälkeen kun menkat olisi pitänyt alkaa ja teet vasta sitten sen testin.

keskenmenot on raskas asia, mutta kyllä niistä yli pääsee.

T: 2 keskenmenoa

Vierailija
2/15 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta :) tää on mullekin jo toinen keskenmeno, onneksi välissä yksi hyvin päättynt raskaus ❤ 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen pahoillani puolestasi :/ Itsekin sain varhaisen keskenmenon viime kuussa :( Kävin yksityisellä, kun olin niin huolesta sekasin, enkä millään voinut uskoa, että niin kävi :/ Minulle yksityinen lääkäri sanoi, että voi yrittää heti uudestaan, eikä tarvitse odottaa yksiä menkkoja välistä.

Kovasti tästä odottelen, miten tämän kierron kanssa käy..

Vierailija
4/15 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinullekin kun vastasit :) olen pahoillani että sinullekin kävi näin :( pidetään meille molemmille peukkuja että uusi raskaus alkaa pian ja saadaan toivottu lopputulos ❤

ap

Vierailija
5/15 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sinua.

Itsellänikin mennyt raskaus kesken 4kk:lla ja kuukautiset siirtyivät, mutta en jaksanut odottaa vaan yritimme ihan ensimmäiseen ovulaatioon. Tuloksena on mailman ihanin poika!

Yritä kestää kyllä se onnistuu!

Vierailija
6/15 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:15"]

Voi Sinua.

Itsellänikin mennyt raskaus kesken 4kk:lla ja kuukautiset siirtyivät, mutta en jaksanut odottaa vaan yritimme ihan ensimmäiseen ovulaatioon. Tuloksena on mailman ihanin poika!

Yritä kestää kyllä se onnistuu!

ihanaaaaa ❤ tuohon minäkin luotan ja uskon!!! Kiitos rohkaisevasta viestistä ❤ 

ap

[/quote]

Vierailija
7/15 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin raskaaksi heti seuraavasta kierrosta keskenmenon jälkeen ongelmitta eli uutta yritystä vaan ja onnea matkaan!

Vierailija
8/15 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet menkat oli siis välissä? onnea ❤ pelottaa vaan että kierto menee sekaisin... Haluaisin vauvan HETI :D ovulaatiota en ole viitsinyt alkaa tikuttaa kun tuntuu turhalta jos kierto on sekaisin... Voiko se noin varhaisen keskenmenon jälkeen tulla suht ajallaan? :)

Vierailija
9/15 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos olisit odottanut pari päivää että kun ei ole menkkoja kuulunut, et olisi edes tienny olevasi raskaana! Eli yhä edelleen, käytännössä menkat on tulleet ajallaan. Tuskin sinne mitään on jäänyt jos ei ole ollut kipuja tms. Senkus jatkatte yrittämistä!

Oliko vuoto kokoajan niukkaa vai oliko alussa runsaampaa tai hyytymiä? Jos pelkkää niukkaa vuotoa, ei välttämättä ole mennyt kesken.

T: neljättä kertaa raskaana, kaikissa vuotanut ihan valtavasti alussa pariin kertaan. Kaksi mennyt kesken, yksi terve lapsi on ja toinen jyllää masussa. :)

Vierailija
10/15 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika niukkaa mutta tuli hyytymiä... Kerran jo keskenmenon kokeneena tunnistin sen kyllä. Ja toisaalta valitettavasti tunnen kroppani nykyään niin hyvin että tunsin ja tiesin olevani raskaana... Mutta, ihanista ja kannustavista viesteistä piristyneenä uskallan hyvillä mielin jatkaa "vauvantekoa" ;) tiedän hyvin ettei niitä tehdä vaan saadaan... ❤ Toivottavasti mekin pian ❤ 

ap

Vierailija
11/15 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni eka kesken n. rv 9 ja todettiin rv 12 (keskeytynyt keskenmeno). Heti seuraavasta kierrosta raskaaksi ja meganiagarallinen verta rv 10... Siitä kuitenkin tuloksena ihana poika. Myös seuraavassa raskaudessa tulviva vuoto rv 16 mutta niin vain tuli ihana tyttö. Kolmannen lapsen odotuksessa ei ollut vuotoja ja taas ihana tyttö ;-)

Vierailija
12/15 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 21:59"]

Minulla meni eka kesken n. rv 9 ja todettiin rv 12 (keskeytynyt keskenmeno). Heti seuraavasta kierrosta raskaaksi ja meganiagarallinen verta rv 10... Siitä kuitenkin tuloksena ihana poika. Myös seuraavassa raskaudessa tulviva vuoto rv 16 mutta niin vain tuli ihana tyttö. Kolmannen lapsen odotuksessa ei ollut vuotoja ja taas ihana tyttö ;-)

[/quote]

hui, varmasti säikäyttänyt... Mutta upeaa että kaikki sujunut hyvin ❤ voi tätä kuumeilun tuskaa :D 

ap

Vierailija
13/15 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 21:56"]

Aika niukkaa mutta tuli hyytymiä... Kerran jo keskenmenon kokeneena tunnistin sen kyllä. Ja toisaalta valitettavasti tunnen kroppani nykyään niin hyvin että tunsin ja tiesin olevani raskaana... Mutta, ihanista ja kannustavista viesteistä piristyneenä uskallan hyvillä mielin jatkaa "vauvantekoa" ;) tiedän hyvin ettei niitä tehdä vaan saadaan... ❤ Toivottavasti mekin pian ❤ 

ap

[/quote]

Ensimmäinen raskaus meni kesken, vuosin ihan kohtuudella ja tuli hyytymiä.

Toisessa raskaudessa vuosin ihan valtavasti (olin sairaalassa monta päivää seurannassa ja uhkailivat, että jos ei lopu niin tekevät abortin) ja tuli ihan hirveitä nyrkin kokoisia hyytymiä muutaman päivän ajan vähän väliä. Ja olin kokoajan ihan varma, että tämä on kesken, olin ihan valtavan kipeä kokoajan. Mutta terve tyttö syntyi. Ja tässä toisessa raskaudessa verenvuoto oli todella paljon runsaampaa kuin ensimmäisessä sekä hyytymät paljon runsaampia ja isompia.

Vierailija
14/15 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö keltään löytyy viisaita sanoja tähän? :D niukka vuoto kesti vaan muutaman päivän ja sit ollaan jatkettu seksiä ihan normaalisti ;) uskon että kohtu tyhjentyi kunnolla jne. Kun mitään ongelmia/oireita ei ollut. Missään en käynyt tutkittavana. 

Ap

Vierailija
15/15 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas, älkää hermostuko :D kirjoitan tänne nyt terapoidakseni itseäni kun vavakuume on niin paha :D odottelen ovista saapuvaksi ja nyt on jo kp 17. viime kierrossa josta raskauduit tikutin oviksen kp 17 ja tuntuu kyllä että tulossa on lähipäivinä nytkin :) testit vielä negaa mutta vahvistuneet. nipistelee oikealta puolelta, ovislimat ollu jo jonkin aikaa ja SE mielessä hyvinkin usein ;) ei siis odoteta yhtiä menkkoja vaan annetaan palaa ;) 

ap