Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko opiskelijat ainoa ryhmä joka ei hyödy tästä tilaneteesta?

Vierailija
13.08.2020 |

Opiskelijoiden työpaikoilla lomautukset ja opintoraha 300€ kuussa. Kotona lapset on ruokittava. Valmistuminen myöhästyy. Mitäs vielä...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miten korona estää tai hidastaa valmistumista? Kyllä mä sain koronasta huolimatta opiskeltua ihan samalla tavalla kuin ilman koronaakin, itseasiassa aikaa jäi koronan ansiosta enemmän opiskelulle, koska yliopistolle ei tarvinnut kulkea.

Opiskeluille korona oli positiivinen asia, muuten se on ollut perseestä.

Esim. ammatillisessa opinnoissa opiskelijat eivät pääse opiskelemaan oppisopimuksella työpaikkoihin ja tekemään opinäytetyötä.

T: eräs lähihoitaja-alalle opiskeleva

Luulisi, että hoitajille ainakin olisi paikkoja... outoa, jos se tuohon on vaikuttanut.

Harjoittelu taitaakin olla ainoa. On vaan huvittanut, kun porukka selittää kuinka gradua ei voi tehdä kun on korona, miten ihmeessä korona estää kirjoittamisen?

Vierailija
22/23 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miten korona estää tai hidastaa valmistumista? Kyllä mä sain koronasta huolimatta opiskeltua ihan samalla tavalla kuin ilman koronaakin, itseasiassa aikaa jäi koronan ansiosta enemmän opiskelulle, koska yliopistolle ei tarvinnut kulkea.

Kokeilepa suorittaa puusepän tutkinto etänä. Siitä vaan raahaat mm. sirkkelin 20 neliön opiskelijaluukkuusi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. ammatillisessa opinnoissa opiskelijat eivät pääse opiskelemaan oppisopimuksella työpaikkoihin ja tekemään opinäytetyötä.

T: eräs lähihoitaja-alalle opiskeleva

Luulisi, että hoitajille ainakin olisi paikkoja... outoa, jos se tuohon on vaikuttanut.

Harjoittelu taitaakin olla ainoa. On vaan huvittanut, kun porukka selittää kuinka gradua ei voi tehdä kun on korona, miten ihmeessä korona estää kirjoittamisen?

Gradun tekoon korona on vaikuttanut ainakin niin, että kirjallisuutta on ollut vaikeampaa saada. Käytännössä jokainen teos on pitänyt varata etukäteen ja käydä noutamassa. Palautusajat ainakin Helsingissä oli suoraan elokuulle, joten joitain teoksia on joutunut odottamaan varsin pitkään. Eihän se nyt mikään mahdoton juttu ole ollut mutta on voinut haitata.