Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääääh nolottaa! Liittyy töihin ja saikkuun :(

Vierailija
12.08.2013 |

Oon ollu viime viikolla sairaslomalla flunssan ja kuumeen takia. Tänä aamuna olo oli lähes normaali, vähän vain yskitti joten lähdin sitten töihin. Paikan päälle tultuani ja työkaverit nähdessäni huomasin, ettei mulla lähde melkeen yhtään ääntä! Pomo oli tottakai kyrpiintynyt ja vihainen kun joutui lennosta hankkimaan sijaisen. Olisi tietysti pitänyt aikaisemin ilmoittaa mutta minkäs teet kun en aamulla puhunut sanaakaan niin en tajunnut koko juttua.

Lähinnä puhelimessa tapahtuva asiakaspalvelutyö siis kyseessä, eli ilman ääntä ei duunista tuu oikeen mitään :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista sattuu. Sattuu sellaistakin, että illalla on ollut vielä terve, mutta aamulla on sairas. Suuttuuko esimies silloinkin. On ihan esimiehen oma vika, jos ottaa sairautesi henkilökohtaisesti. Ei nimittäin vaikuta kovin ammattimaiselta käytökseltä. 

Minä olen perheellinen, mutta lähden yleensä töihin ennen kuin muut heräävät. Niinpä flunssan jälkeen testaan äänen kantavuutta yksikseni aamulla ennen kuin päätän, olenko jo työkunnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi