Kuinka usein kerrot kumppanillesi rakastavasi tätä?
Kommentit (21)
Reilu 17 vuotta yhdessä, silloin tällöin sanomme toisillemme rakastavamme. Kasvokkain/viestissä. Eipä sitä tarvitse koko ajan mainostaa, tietää sen muutenkin. Alle 40 vuotiaita olemme.
Minä kerron rakastavani ystävääni.
12 vuotta yhdessä, + 50 pari ja joka päivä sanomme toisilemme, että yhä edelleen rakastan. Se vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ja aina piristää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Kerron jos tilanne muuttuu.
Eiköhän puoliso ole jo lähtenyt siihen mennessä...
Viisi vuotta sitten viimeksi. Enää en pysty. Yhdessä oltu yli 40 vuotta. Miehessä on muita hyviä puolia, että yhdessä pysytään, mutta en voi sanoa enää rakastavani häntä.
Ei tehnyt mitään rakkauden eteen, joten olin hiljaa. Kun erottiin, teki mieli sanoa, mutta rakkaus taisi olla yksipuolista.
Kai se viikottain tulee sanottua, enemmän ne teot kuin sanat. 15 vuotta yhdessä.
Joka päivä, ollaan oltu seitsemän vuotta yhdessä.
Päivittäin sanotaan. 30 vuotta yhdessä.
Melkein joka päivä ja yhdessä 31 vuotta oltu, nuoresta asti.
Viikoittain minä sanon miehelleni että rakastan sinua todella paljon. Hän vastaa aina että niin minäkin sinua. Mutta hän ei sano minulle kovinkaan usein tuota ensin vaan minä yleensä sanon ja hän vastaa. Toisaalta ei sillä ole niin väliä, se tulee kyllä esille hänen muussa käytöksessään ja puheessa minua kohtaan. Joka päivä hän käyttää sanoja rakkaani, kultani, jotka ovat minusta lähes sama asia. Kolme vuotta ollaan oltu yhdessä.
Aina silloin kun tulee sellainen fiilis, että tekee mieli sanoa ääneen eli melko usein. Jos on oikein rakkaudellinen olo, joskus muutaman kerran päivän aikana. Ei olla koettu, että sana jotenkin menettäisi merkitystään, vaikka usein ääneen sanotaankin. Reilu pari vuotta ollaan oltu yhdessä.
Kerran, kaksi kuussa sanon rakastan sua. Päivittäin tulee asia ilmaistua muutoin, halimalla, pusimalla, emojein, sanoilla...
26 vuotta yhdessä
En koskaan, koska en rakasta, enää. Kuusi vuotta yhdessä.