Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen maha on teillä 21-22 -indeksisillä?

Vierailija
12.08.2013 |

Onko isompaa vatsamakkaraa ym.?:D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän isompi BMI, 22,5, mutta mulla on vielä aika iso maha. Vyötärönympärys on 83 cm ja on ihan löllyvää läskiä vyötärön ympärillä ja lantion yläosassa. En vaan jaksa enää laihduttaa, koska tuntuu jalat ja kädet ja tissit vaan kuihtuvan jos laihdutan, ja läski pysyy vatsanseudulla.No, onneksi muotoilevilla alusasuilla vatsankin saa suht ok näköiseksi.

Vierailija
2/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 21,5,  vyötärö 75 cm, vähän alempaa paksuimmasta kohdasta 87 cm. Mulla on aina tommonen ihmeröllykkä alavatsalla vaikka olen ollut nuorempana alipainon puolella ja lihastenkin puolesta suht timmissä kunnossa. Silloin toki röllötys oli pienempi kun nyt, mutta oli kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on aika muhkea vatsamakkara ja olen vasta 22-vuotias. Se mikä ihmetyttää on se että makkara on tullut suhteellisen lyhyessä ajassa vaikka paino pysynyt samana. Ikä ei kai tule yksin. :D

ap

Vierailija
4/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 12:20"]

Itsellänikin on aika muhkea vatsamakkara ja olen vasta 22-vuotias. Se mikä ihmetyttää on se että makkara on tullut suhteellisen lyhyessä ajassa vaikka paino pysynyt samana. Ikä ei kai tule yksin. :D

ap

[/quote]

Et ole hormonaalista ehkäisyä aloittanut / vaihtanut? Minulle tuli 19,5 BMI:ssä vatsamakkaroita ja myös reisiin selluliittia, kun aloitin yhdistelmäehkäisypillerit. Sitten kun lopetin ne eron jälkeen 32-vuotiaana, kroppa palasi ennalleen, sellutkin lähti ja vatsan rasvavarastot katosivat.

Vierailija
5/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: minulla ei ole tällä hetkellä hormonaalista ehkäisyä käytössä mutta muuten kuulostaa kyllä tutulta myös tuo selluliittikin yhtäkkinen lisääntyminen ja nimenomaan reisiin! Tiedä mikä hormonihäiriö minulla sitten on... No toisaalta toivottavasti olisikin joku tilapäinen hormonihäiriö vaan!

Vierailija
6/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä bmi 20,8 ja vy 69. Ikää 22 ja kyllä tuntuu, että vatsamakkaranpoikasta on.

Vierailija
7/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 11:50"]

Mulla vähän isompi BMI, 22,5, mutta mulla on vielä aika iso maha. Vyötärönympärys on 83 cm ja on ihan löllyvää läskiä vyötärön ympärillä ja lantion yläosassa. En vaan jaksa enää laihduttaa, koska tuntuu jalat ja kädet ja tissit vaan kuihtuvan jos laihdutan, ja läski pysyy vatsanseudulla.No, onneksi muotoilevilla alusasuilla vatsankin saa suht ok näköiseksi.

[/quote]

Tää vois olla myös mun kirjoittama. Sama painoindeksi ja pötsi pullottaa ihan sujuvasti treenistä huolimatta. Kaikki kertyy keskivartaloon, jalat ovat hoikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi