Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies koukussa rintamaitoon

Vierailija
12.08.2013 |

..Jep, ehkä aika taktinen sivusto etsiä juuri tähän tarkoitukseen seuraa, mutta hätä keinot keksii..Joten, jos jostakin pitäisi löytyä tähän intohimoon seuraa, niin täältä.

Enkä täällä muuten kirjoittelisikaan, mutta tällaisen kyseleminen tuolla "julkisesti" saattaa aiheuttaa päänsärkyä kysyjälle.

Eli, varattu, reilu 35v mies etsii naista, joka kaipaa erityistä huomiota maidon täyttämille rinnoilleen.Saat olla vapaa tai varattu, hoikka tai pyöreä, tumma tai vaalea. Pääasia on pilke silmäkulmassa, ja se rintamaito.. ;-)

Itse olen herrasmies ja toisen huomioon ottava. Fiksu, siisti, hyvälle tuoksuva ja kivan näköinen. Vaikka olen varattu, en ole perinteinen pettäjä "sika". Olen tässä reilut 35v elänyt elämääni, ja todennut muutaman viimeisimmän vuoden aikana jääväni paitsi fantasiasta, jota en parisuhteessani pysty koskaan toteuttamaan. 

Toivon, että tämä viesti rohkaisee jokun imettävän naisen edes kirjoittamaan meiliin ajatuksiaan asiasta. Katsotaan sitten, miten asia etenee..

Usein kaikki kiva on Turussa. Mutta toivoisin, että löytäisin kuitenkin tästä eteläisen suomen seudulta sähköpostiyhteyden naiseen, jolla olisi rinnat vailla miehen huomiota.

banaani.puutarhuri@mail.com

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus piti yölläkin keventää täysiä rintoja. En kokenut siinä mitään seksuaalista vaan seesteisen rauhan makean maidon tulviessa suuhun. Joskus poika oli toisessa rinnassa ja minä toisessa napostelemassa.

Vierailija
42/42 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin yh ta kävin auttelemasaa. Oli mies jättänyt kuulema alku raskauden aikana. Imetti välillä lastaan. Joku 3 tai 4 kk. Eräänä viikon lopuuna pyysi

Tass apuun tarjosi heti lonkeroa ja olutta alussa ihmettelin mitä pitää tehdä. Oli iso kokoinen ja pehmeä nainen. Kyllä sai pumpata. Pyysi imemään tissejään ja maitoa sieltä tuli. Oli villi viikonloppu. Ja seuraavakin. Ei vaan ollut muuten minun makuuni mutta maitoa tuli maistettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla