Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies koukussa rintamaitoon

Vierailija
12.08.2013 |

..Jep, ehkä aika taktinen sivusto etsiä juuri tähän tarkoitukseen seuraa, mutta hätä keinot keksii..Joten, jos jostakin pitäisi löytyä tähän intohimoon seuraa, niin täältä.

Enkä täällä muuten kirjoittelisikaan, mutta tällaisen kyseleminen tuolla "julkisesti" saattaa aiheuttaa päänsärkyä kysyjälle.

Eli, varattu, reilu 35v mies etsii naista, joka kaipaa erityistä huomiota maidon täyttämille rinnoilleen.Saat olla vapaa tai varattu, hoikka tai pyöreä, tumma tai vaalea. Pääasia on pilke silmäkulmassa, ja se rintamaito.. ;-)

Itse olen herrasmies ja toisen huomioon ottava. Fiksu, siisti, hyvälle tuoksuva ja kivan näköinen. Vaikka olen varattu, en ole perinteinen pettäjä "sika". Olen tässä reilut 35v elänyt elämääni, ja todennut muutaman viimeisimmän vuoden aikana jääväni paitsi fantasiasta, jota en parisuhteessani pysty koskaan toteuttamaan. 

Toivon, että tämä viesti rohkaisee jokun imettävän naisen edes kirjoittamaan meiliin ajatuksiaan asiasta. Katsotaan sitten, miten asia etenee..

Usein kaikki kiva on Turussa. Mutta toivoisin, että löytäisin kuitenkin tästä eteläisen suomen seudulta sähköpostiyhteyden naiseen, jolla olisi rinnat vailla miehen huomiota.

banaani.puutarhuri@mail.com

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hommaa toimii hienosti. Kumpikin tykätään. Mutta ei tämä ole fetissi kummallekaan eli tätä harrastetaan silloin kun imetys päällä.

Jonkun mielestä tämä oli oksettavaa, okei :) En minä mitään kiksejä saa lapsen imiessä, mutta ihan eri juttu mieheni kanssa ;)

Usein mies pääsee tisuille sohvalla, pää sylissäni ja saa imeä ja lutkuttaa turpeita maidontäytteisiä rintojani. Miehellä seisoo kyllä aika äkkiä ja itsekin tuntuu hurjan ihanalta kun oma mies imee pulleita tisujani. Kaikenlaisia leikkejä sitä keksitään , mutta mahtavat orkut saa kumpikin.

Onnea ap:lle maitotissien metsästykseen :)

E-80

Vierailija
22/42 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Kiitos.. Onnea tässä lajissa kyllä tarvitaan. ;-)

Sähköpostini ei ihan täpösen täynnä ole innokkaita ehdokkaita.

Mutta oletan sen johtuvan vain epävarmuudesta...joka voidaan poistaa vaikka tutustumalla ensin sähköpostitse..

Miehesi on kyllä onnellisessa asemassa, kun pääsee maidon täyttämille rinnoillesi, ja itsekin nautit siitä.

Ei sillä, että kateutta olisi yhtään ilmassa, mutta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ajatus.. Mutta oma mies olemassa. Kunhan vain saisi sen kiinnostumaan maidon täyttämistä rinnoista.

Vierailija
24/42 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sähköposti kolisee tyhjyyttään niin oletko harkinnut seksinuken ja äidinmaitokorvikkeen yhdistämistä. Korviketta löytyy markettien lastenruokahyllystä. Pumpattava Barbara löytynee Googlettamalla. Suosittelen, ainakin meillä toimii, kun rouvan a.o. lähteet on ollut ehtyneenä jo muutaman vuoden.

Vierailija
25/42 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle sanoisin että viestisi alkavat kohta vaikuttaa epätoivoisilta. Ja ainakin itselleni se on suurin turn off. Jos et ole saanut viestejä, voisikohan se johtua jostakin syystä?

Vierailija
26/42 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh, olet ymmärtänyt kokonaan väärin. Sähköposti on ihan pullollaan viestejä aiheeseen liittyen. En vain ole vielä löytänyt sopivaa...

Minkälainen viestin pitäisi olla, että sinut saisi asentoon "turn on"? Noin ihan mielenkiinnosta.. ;-)

Vierailija
27/42 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän kiihottava ajatus, niin härski. Saanko ap kysyä minkä ikäinen olet? Olen 26 vuotias nainen ja imetän lastani. Mies ei kyllä ole maitotisseistäni yhtään kiinnostunut. Mikä sinua siinä maidossa kiihottaa, imisitkö sitä maitoa vai onko sinusta kiihottavaa kun maito valuu pitkin rintoja? Aivan huvikseni kyselen, en voisi koskaan miestäni pettää.:)

Vierailija
28/42 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP 34:selle:

Mahtavaa, että löytyy joku Nainenkin, joka uskaltaa myöntää ajatuksen/tapahtuman kiihottavan.. ;-) 

Olen 37v. Ja oikeastaan vaikea kuvailla, mikä imettävässä Naisessa kiihottaa..

Mutta jos tässä koetan kuvailla tunteitani sanoiksi, niin:

Itseäni kiihottaa ihan ensiksi jo ajatus maitoa valuvasta rinnasta.

Jos sitä pääsee vielä imemään ja leikkimään rinnoilla jotka täynnä maitoa, niin kiihotus moninkertaistuu.

Harmi, että kohdallesi on sattunut Mies, jota ei maidon täyttämät rinnat kiinnosta. 

Tämä aihe tuntuu Suomessa olevan "tabu", eikä kaikki Miehet edes kehtaa kertoa, vaikka kiihottuisivatkin asiasta. Tunnen itse muutaman miehen, jotka myöntävät kaveriporukassa tykkäävänsä, mutta kotona asiasta ei keskustella.

Syy on juuri se, että pelätään Naisen reaktiota.

Ja jotkut Miehet taas saa yökkörefleksin ajatuksestakin..

Meitä on moneen lähtöön.. ;-)

..Eihän tuota edes voisi laskea pettämiseksi..

Sehän on vaan rintojen paineen helpottamista. ;-)

Vierailija
29/42 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään täältä löytyy jokunen, joka ainakin uskaltaa meiliä laittaa aiheesta.

Kiitos niistä.

Kiinnostusta tuntuu löytyvän, vielä kun rohkeutta vähän löytyisi.. ;-)

Vierailija
30/42 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan mukavaa, että tompekin kirjoittelee tässä ikäänkuin "toisten siivellä". Ja koska näitä ehdokkaita tähän on niin valtavasti tarjolla, ehdotankin, että kaikki ottaisivat yhteyttä tompeen. Koska olen varma, että vanhempi, hyvännäköinen herrasmies ei ikinä voisi olla niin kiinnostava tuttavuus, kun juuri neitsyydestään päässyt poika, joka ei keksi aloittaa omaa ketjua kokeilunhalulleen.

Vierailija
31/42 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule "omilta vaimoilta" maitoa. Joskus tuli, mutta siihen nautintoon ei miehen sallittu osallistua. 

Ja oikeastaan lasten jälkeen ei ole saanut koko vaimoon juurikaan koskea.

Että siksipä tällaisilla ja toisenlaisilla foorumeilla miehet etsivät ratkaisua fantasioihinsa.

Vierailija
32/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha mie imen puoliin desii pertss ja kyl kovettuu. vaimo sit nousee ratsaille samalla.

Vierailija
33/42 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistiko ap:tä edellisellä kerralla? Löytyikö maitolähde?

Vierailija
34/42 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistiko ap:tä edellisellä kerralla? Löytyikö maitolähde?

Yhteydenottoja tuli, mutta lähinnä kyselyitä, että voiko mies oikeasti nauttia asiasta.

Naiset tuntuvat jotenkin häpeilevän tai jotenkin muuten olevan epävarmoja seksuaalisuudestaan imetyksen aikana.

Varmaan osa miehistä on sitä mieltä, että maito rinnoista ei ole kiva juttu.

Mutta osa nauttii siitä. Ja osa ei vaan uskalla sanoa, kun pelkää kaavoihin kangistuneiden reaktiota ja haukkuryöppyä.

Onneksi löytyi rohkeakin, kiitos. =)

Se riemu on vain niin lyhyttä.

Siksi täällä.. ;-)

Vierailija
35/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusessa imettävä nainen.

olen imatransuunalta vaalea hoikka siisti  tissifani.

olen kiinostunut ns aikuisimetyksestä.

jos sinä imettävä  tai raskaana oleva nainen ajattelet asiaa.

ota yhteyttä niin toteutetaan haaveemme.

jos voit toteuttaa toiveeni,saat siitähyvästä melk mitä vaan.

pst.olen 52v .

0403243711

Vierailija
36/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tyytyväinen, kun vaihdoin reilu puoli vuotta sitten naisystävää sellaiseen luomu isotissiseen. Hänen tissit tuottaa maitoa vaikka ei ole raskaana ja tykkää todellakin tarjota tissiä suuhuni.

Vierailija
37/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös hakusessa imettävä nainen.

Helsingistä 50v mies etsii helliä hetkiä maitorintojen parissa. Olen siis myös kiinostunut aikuisimetyksestä.

Tässä siis tilaisuus hyödyntää tilanne jos ajatus kiinnosta ja haluat kokeilla sitä 100% vaitiolotaitoisen ja luotettavan miehen kanssa.

Yhteys Enpaskerrokkaan@gmail.com tai 0403614101

Vierailija
38/42 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri haave on täälläkin päästä vielä maitotissiä maistamaan. Oulun seudun imettävä nainen, päästäisitkö tissille?

Vierailija
39/42 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleensä teette tuota? Makuulteen vai miten imemistä?

Vierailija
40/42 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta. Minun pikkutisuistani tuli imetyksen alkukuukausina niin paljon maitoa, että sitä suihkusi itsekseen hyvinkin kauas. Miestä vain nauratti, ei koskenut maitoon. Ilman paitaa päällä olin välillä kuin suihkulähde. 😄