Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaakp vanhemille naisille seksi 20v miehen kanssa?

Vierailija
25.06.2015 |

Vai onko liian nuori? Itselläni fantasiana 25-35v nainen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoremmatkin osaa.

Vierailija
2/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi! :P

-nainen 30-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:23"]Kyllä kelpaisi! :P

-nainen 30-v.
[/quote]
Sanot vaan. Mullakin ollut netissä parin naisen kanssa juttua ja aina ne on peruneet kun ois pitäny ruveta tapaamista järjestämään.

Vierailija
4/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:07"]

Sen ikäiset ei oikein ole kiinnostuneita meidän ikäisistä. Vaikka ulkonäöltäni en ole mikään pikkupoikanen, niin kokemusta on vain yhdestä vanhemmasta mimmistä. Harmi vaan kun itsekin olen kiinnostunut juuri tuon ikäisistä.. Mutta saahan sitä haaveilla.

[/quote]

"Mimmi" Aivan ensiksi lopeta tuon vitun ärsyttävän sanan pitäminen sanavarastossasi.

Vierailija
5/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en innostuisi, mutta varmaan monelle kelpaa, ellet ihan hirveän nuoren näköinen ole. 

n30vee

Vierailija
6/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäiset ei oikein ole kiinnostuneita meidän ikäisistä. Vaikka ulkonäöltäni en ole mikään pikkupoikanen, niin kokemusta on vain yhdestä vanhemmasta mimmistä. Harmi vaan kun itsekin olen kiinnostunut juuri tuon ikäisistä.. Mutta saahan sitä haaveilla.

Vierailija
7/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on aivan sama vaiva kiinnostaisi kokea se kypsempi nainen

Vierailija
8/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä veikkaqn että useat on kunhan löydät oikeat mestat etsiä niitä. Vanhempien naisten kanssa pitää olla myös kärsivällinen ne ei lähde lennosta mukaan.

Vierailija
9/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei,koska pelkkää naimista.
ei taitoa tyydyttää mua

Vierailija
10/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:10"]

No ei,koska pelkkää naimista. ei taitoa tyydyttää mua

[/quote]Näin minäkin luulen käyvän, eli poikanen pistelee menemään kuin kani. Hän ei kuule mitään, ei näe mitään, ei osaa tehdä mitään, ei kokeile erilaisia juttuja ja kestävyyttä ei ole tippaakaan. Aika vähissä on siis kiinnostus tuollaisien lähes teini-ikäisten nulikoiden kanssa mitään tehdä.

Vierailija
11/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:10"]

No ei,koska pelkkää naimista. ei taitoa tyydyttää mua

[/quote]Näin minäkin luulen käyvän, eli poikanen pistelee menemään kuin kani. Hän ei kuule mitään, ei näe mitään, ei osaa tehdä mitään, ei kokeile erilaisia juttuja ja kestävyyttä ei ole tippaakaan. Aika vähissä on siis kiinnostus tuollaisien lähes teini-ikäisten nulikoiden kanssa mitään tehdä.

[/quote]

Ei se kyllä aina ole noin. Olin muutaman kerran siis itseäni 5 vuotta vanhemman ja paljon kokeneemman mimmin kanssa, mutta ilmeisesti osasin tehdä kuitenkin jotain oikein kun perään rupesi soittelemaan ihan vaan seksimielessä. Aina naitiin koko yö. Tiedän että se nainen olisi saanut miestä tarpeisiinsa mistä tahansa muualtakin. Harmi että joillakin on tollaiset ennakkoluulot nuoremmista jätkistä.

Vierailija
12/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta ajatus seksistä jonkun "pojun" kanssa. Haluan miehen

Vierailija
13/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, eipä näytä poju oikein kelpaavan. Mutta älä hermostu, naiset ovat  farisealaisia ja pelaavat lähes aina kaksilla korteilla. Tsemppiä, nuori mies!

Vierailija
14/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, ei armeijaikäiset pojat oikein sytytä enää. Heidän juttunsakin ovat ihan eri maailmasta. Voisihan se olla mielenkiintoista kokeilla jos joku oikein mukava erilainen poju vastaan tulisi, mutta enemmän luotan ikäisiini 35-45 vuotiaisiin.

Vierailija
15/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 27v ja olisin ihan hemmetin innostunut! Siinä parikymppisenä seksielämä oli parhaimmillaan kun mieskin halusi aina uudestaan ja jaksoi tyydyttää myös mut ja seksi oli monipuolista. Mun mies 30v painaa sen maksimissaan 10minuuttia ja vaikka olen ehdottanut ja vihjaillut kaikenlaista niin aina sitä saatanan perusjyystöö. Turhauttaa.