Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystäväni sanoi oraaliseksistä:

Vierailija
12.08.2013 |

Hän ei laukea naisen suuhun jos ei ole saanut siihen lupaa koska hänestä se on jotain sellaista mitä ei voi tehdä kysymättä. Hän sanoi että jotkut syttyy/tykkää siitä toiset taas eivät joten pitäisi kysyä onko naiselle ok.

Minun mielestä ihanaa että ajattelee noin. Exä tarttui päästä kiinni ja ohjasi jalkojenväliin, ruikki aina suuhun ja "vaati" nielemään kaiken. Haluaako teidän miehet että nielette? Ruikkiiko suuhun heti kysymättä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä haluaa lopuksi pilluun, mutta joskus en ole kuulevinani tätä toivetta ,vaan jatkan imua ja kielen pyörittelyä ja saan lastit nieltäväksi. Mä jotenkin rakastan nähdä ja kuunnella miehen nautintoa tuossa.

Vierailija
42/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aina sanon naiselle kun lähestyn tulemista niin saa itse tehdä päätöksen nieleekö vai hoitaako kädellä loppuun. Suuhun laukeaminen kuitenkin tuntuu todella hyvältä. Jopa paremmalta kuin pilluun laukeaminen. Ihan käytöstapoihin kuuluu sanoa koska ei se toinen sitä välttämättä huomaa milloin laukeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suuhun ei ole ruikittu. Ja hyvä niin. Jos joku haluaa niin ensin pitää kysyä haluanko minä sitä.

Vierailija
44/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 00:29"]

Hän ei laukea naisen suuhun jos ei ole saanut siihen lupaa koska hänestä se on jotain sellaista mitä ei voi tehdä kysymättä. Hän sanoi että jotkut syttyy/tykkää siitä toiset taas eivät joten pitäisi kysyä onko naiselle ok.

Minun mielestä ihanaa että ajattelee noin. Exä tarttui päästä kiinni ja ohjasi jalkojenväliin, ruikki aina suuhun ja "vaati" nielemään kaiken. Haluaako teidän miehet että nielette? Ruikkiiko suuhun heti kysymättä?

[/quote]

Ei meillä paljon kysellä missään seksin muodossa. Ei edes bdsm:ssä, antaa virran viedäM50+.

Vierailija
45/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:30"]

Se joka imee ni nielee...

[/quote]

Juuri näin .. miksi ottaa suihin ollenkaan jos sen jälkeen pitää lähteä vessaan sylkemään tai vastaavaa :D en ymmärrä miten te edes kehtaatte tehdä miehellenne noin. Minullakin menisi fiilikset koko hommasta miehen puolesta jos lähtisin spermoja sylkemään vessaan sen sijaan että innolla nielen kaiken miehen huokailessa nautinnosta ja käperryn sen jälkeen miehen kainaloon =)

Vierailija
46/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:30"]

Se joka imee ni nielee...

[/quote]

Juuri näin .. miksi ottaa suihin ollenkaan jos sen jälkeen pitää lähteä vessaan sylkemään tai vastaavaa :D en ymmärrä miten te edes kehtaatte tehdä miehellenne noin. Minullakin menisi fiilikset koko hommasta miehen puolesta jos lähtisin spermoja sylkemään vessaan sen sijaan että innolla nielen kaiken miehen huokailessa nautinnosta ja käperryn sen jälkeen miehen kainaloon =)

[/quote]

Niimpä.. mitä nainen ajattelis jos mies nuolis eka pillua pitkään ja lähtis sen jälkeen pesemään hampaita että saa maun pois suusta ja tulis sitten takaisin jatkamaan :D

Vierailija
47/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty hallitsemaan omia ejakulaatioita ollenkaan ja mies on kastunut muutaman kerran. Ei se ole pannut pahakseen.  29

Vierailija
48/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:19"]

Mä en pysty hallitsemaan omia ejakulaatioita ollenkaan ja mies on kastunut muutaman kerran. Ei se ole pannut pahakseen.  29

[/quote]

Naisen kiimanesteistä kastuminen kiihottaa vain :)

Vierailija
49/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:23"]

[/quote]

[/quote]

Tekisipä nyt mieli istua oikein kunnon kullin päälle ja pyöritellä siinä... ´ to be fucked like a queen´

Antaisin ruikkia vaikka masuni päälle, jos haluaisi.

Pääasia ,että saisin koko ajan samalla  terveellistä ja kiihottavaa rintahierontaa ja oikein kaksin käsin vielä ! 

Vierailija
50/50 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:23"]

[/quote]

[/quote]

Tekisipä nyt mieli istua oikein kunnon kullin päälle ja pyöritellä siinä... ´ to be fucked like a queen´

Antaisin ruikkia vaikka masuni päälle, jos haluaisi.

Pääasia ,että saisin koko ajan samalla  terveellistä ja kiihottavaa rintahierontaa ja oikein kaksin käsin vielä ! 

[/quote]

Älä unohda suutelua kaulalle ja hellästi peukalolla klitoriksen hieromista panon =))