Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha olo! Ihastuksesta.

Vierailija
11.08.2013 |

Oksettaa, itkettää, mahaa velloo, ei saa unta :(((

Tapasin erään miehen jokin aika sitten ja mies kertoi olevansa kiinnostunut minusta. Piiritti herrasmiesmäisesti, kohteliaasti ja mukavasti. No, nyt kun minä pikkuhiljaa lämpenin ja ihastuin, niin miehen kiinnostus lopahti. Ja minä kun juuri sen vuoksi etenin hitaasti, kun ensimmäisen kerran moneen vuoteen vastaan tuli kunnollinen mies, jonka kanssa olisin todella halunnut jotain vakavaa.

No, mies on kuulemma oikeastikin kunnollinen, minkäs sille voi, jos kiinnostunus sitten ei vaan riitäkään.

Musta vaan tuntuu ihan älyttömän pahalle. Taas tää yksinäisyys vaan jatkuu. Ois saanu jäädä moinen kokemus välistä, kun maanpinnalle on niin vaikeaa päästä takaisin ja tottua siihen, että sitä lämpöä ja läheisyyttä ei enää taaskaan saa.

Tän miehen kainalossa oli niin hyvä olla, että melkein itku pääsi. Mies ei suoraan ole sanonut, että häntä ei enää kiinnosta, mutta jotenkin viime tapaamisesta jäi sellainen fiilis. Mies oli vaisu ja etäinen, hyvästit olivat vähän sellaiset "heippa vaan"-tyyliset. Lisäksi laitoin tänään miehelle hyvän yön toivotukset tekstiviestinä - mies ei vastannut.

Harmittaa. Kunpa saisi ihan kunnolla itkettyä, niin helpottais. Onneksi huomenna on töitä, että saa vaikka väkisin muuta ajateltavaa. :((( Tosin nukkua pitäisi, mutta uni ei meinaa tulla. Potkin vaan itseäni koko ajan päähän, kun piti tämäkin sössiä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tässä nyt sitten kävi??

Vierailija
62/66 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa! Vähän samanlaista yhden miehen kanssa, minä se innokkaampi saamaan suhteen aikaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun on itselle ajankohtainen keskustelu täällä. Harmi että ap ei koskaan palannut kertomaan miten kävi :(

Vierailija
64/66 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mulle tuttu tilanne. Ironista, että se oli just alkanut ja alkuhuumainen tilanne päällä, kun tämä ketju on ollut tuore. Vieläkin on paha olo ihastuksesta.

Vasta tänään aloin ajatella, että se mies ei ole todellisuutta, jonka tapasin. Häntä ei ole. On joku kylmä, muu, toinen. Jos voisin päästää jo irti.

Vierailija
65/66 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi kauan torjuu ja on vaikeesti tavoiteltava niin kyllä siinä tunteet kylmenee kekellä vaan.

Vierailija
66/66 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kohta vuoden odotellu, että mies kiinnostuisi. Ei, se vaan haluaa jutella netissä joka ikinen päivä, mutta ei halua muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi