Paha olo! Ihastuksesta.
Oksettaa, itkettää, mahaa velloo, ei saa unta :(((
Tapasin erään miehen jokin aika sitten ja mies kertoi olevansa kiinnostunut minusta. Piiritti herrasmiesmäisesti, kohteliaasti ja mukavasti. No, nyt kun minä pikkuhiljaa lämpenin ja ihastuin, niin miehen kiinnostus lopahti. Ja minä kun juuri sen vuoksi etenin hitaasti, kun ensimmäisen kerran moneen vuoteen vastaan tuli kunnollinen mies, jonka kanssa olisin todella halunnut jotain vakavaa.
No, mies on kuulemma oikeastikin kunnollinen, minkäs sille voi, jos kiinnostunus sitten ei vaan riitäkään.
Musta vaan tuntuu ihan älyttömän pahalle. Taas tää yksinäisyys vaan jatkuu. Ois saanu jäädä moinen kokemus välistä, kun maanpinnalle on niin vaikeaa päästä takaisin ja tottua siihen, että sitä lämpöä ja läheisyyttä ei enää taaskaan saa.
Tän miehen kainalossa oli niin hyvä olla, että melkein itku pääsi. Mies ei suoraan ole sanonut, että häntä ei enää kiinnosta, mutta jotenkin viime tapaamisesta jäi sellainen fiilis. Mies oli vaisu ja etäinen, hyvästit olivat vähän sellaiset "heippa vaan"-tyyliset. Lisäksi laitoin tänään miehelle hyvän yön toivotukset tekstiviestinä - mies ei vastannut.
Harmittaa. Kunpa saisi ihan kunnolla itkettyä, niin helpottais. Onneksi huomenna on töitä, että saa vaikka väkisin muuta ajateltavaa. :((( Tosin nukkua pitäisi, mutta uni ei meinaa tulla. Potkin vaan itseäni koko ajan päähän, kun piti tämäkin sössiä.
Kommentit (66)
OHO.
Mies laitto viestin, että voitasko nähä tänään. Nyt en tiiä mitä ajatella. :O
ap
Kerro sit miten kävi! Onnea matkaan!
Olen niin samanlaisessa tilanteessa, mutta toisinpäin. Eli olen itse se osapuoli (tosin nainen), ja annoin varmasti miehen ymmärtää, että olen todella kiinnostunut...
Mies oli ensin varovainen ja eteni rauhallisesti, kun taas itse valvoin öitä myöten enkä pystynyt keskittymään mihinkään muuhun.
Nyt mieskin alkoi varovaisesti lähettää myönteisiä signaaleja, mutta itse otankin etäisyyttä. En vain kestä tätä tunteiden mylläkkää, joten haluan eroon koko miehestä ja palata tuttuun ja turvalliseen sinkkuarkeeni...
Nyt kun tapaatte niin sinulla on hyvä mahdollisuus kysyä tätä varattu vai ei -asiaa. Miehistä näkee heti kun ne häkeltyy.
Miksi aina kuvitellaan, että "pelimies" on vain supliikki rietostelija? On monia naisia, joihin vetoaa miehen mystinen etäisyys ja ujous. Hiljaiset miehet huomaavat, että heidän mykkänä olemisensa yllättäen toimii joidenkin naisten kohdalla ja kaiken lisäksi heidän ei oikeasti tarvitse tehdä mitään naisen saamisen eteen. Nainen pitää miestä vain ujona rassukkana, kun miestä ei oikeasti vain kiinnosta tehdä minkäänlaisia kunnollisia alotteita mihinkään (paitsi seksiin) tai avautua mielenliikkeistään.
Älä suurentele asiaa. Mies laittoi nyt viestin ja kysyi, voitteko nähdä tänään ja et tiedä, mitä ajatella? Miten niin et? Hän haluaa nähdä sinut. Älä ala turhaa ahdistumaan ja varsinkaan mene mukaan näihin "on kuitenkin varattu"-juttuhin täällä.
Itsekin tunnistan samanlaista ajatuskulkua siitä, kun olen ollut epävarma ihastuttuani kunnolla pitkästä aikaa. Sitä koittaa lukea kaikkia asioita signaaleina. Totta on, että toki jos mies on pitkään ylimalkainen yms., niin ei voi ummistaa silmiään asialta. Mutta joskus on aivan yliherkkä. Ja tosiaan, aina voit sanoa, että olet todella ihastumassa, mitä mies tuntee?
Mitä tarkoitat sillä, että hän on sinua piirittänyt jo kauan? Oletko itse ollut aktiivinen ja ehdottanut tapaamisia yms? Myös mies voi tulkita sinua ja olla sitä mieltä, että sinä et ole ollut innokas tapaamaan häntä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 13:36"]
Miksi aina kuvitellaan, että "pelimies" on vain supliikki rietostelija? On monia naisia, joihin vetoaa miehen mystinen etäisyys ja ujous. Hiljaiset miehet huomaavat, että heidän mykkänä olemisensa yllättäen toimii joidenkin naisten kohdalla ja kaiken lisäksi heidän ei oikeasti tarvitse tehdä mitään naisen saamisen eteen. Nainen pitää miestä vain ujona rassukkana, kun miestä ei oikeasti vain kiinnosta tehdä minkäänlaisia kunnollisia alotteita mihinkään (paitsi seksiin) tai avautua mielenliikkeistään.
[/quote]
Juuri näin. Nämä reppanat ne sitten myös luistavat vastuusta siinä vaiheessa kun pitäisi toimia ja vierittävät vastuun toisten niskaan ("en mä mitään sanonut, sähän se sanoit").
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 12:38"]
OHO.
Mies laitto viestin, että voitasko nähä tänään. Nyt en tiiä mitä ajatella. :O
ap
[/quote]
Tietenkin ajattelet, että onpa kiva, kun laittoi minulle viestin ja haluaa tavata sinut. Tietenkin :DDDDD
Sinähän vasta hassu olet. Ensin itket, että nyt se jätti ja kun ei jättänytkään, niin et tiedä, mitä ajattelet.
Kai sentään vastasit, että tietenkin haluat tavata miehen tänä iltana. Älä nyt rupea taas kuvittelemaan hulluja niin kuin eilen. Ja muista nyt ruveta näyttämään sitä tykkäämistäsi, ettei mies luule, ettet ole kiinnostunut hänestä. Kun sinä olet jo kovasti ihastunut tai ainakin ihastumaan päin.
Äläkä sinä usko näitä maailmanlopun ennustajia täällä palstalla vaan rupea nyt ihan oikeasti elämään omaa elämääsi. Niin täysillä kuin vain nyt uskallat. :)
Tulethan sitten kertomaan, miten meni.
Tsemppiä illan treffeille. :))))
Juuri näin!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 14:33"]
Tietenkin ajattelet, että onpa kiva, kun laittoi minulle viestin ja haluaa tavata sinut. Tietenkin :DDDDD
Sinähän vasta hassu olet. Ensin itket, että nyt se jätti ja kun ei jättänytkään, niin et tiedä, mitä ajattelet.
Kai sentään vastasit, että tietenkin haluat tavata miehen tänä iltana. Älä nyt rupea taas kuvittelemaan hulluja niin kuin eilen. Ja muista nyt ruveta näyttämään sitä tykkäämistäsi, ettei mies luule, ettet ole kiinnostunut hänestä. Kun sinä olet jo kovasti ihastunut tai ainakin ihastumaan päin.
Äläkä sinä usko näitä maailmanlopun ennustajia täällä palstalla vaan rupea nyt ihan oikeasti elämään omaa elämääsi. Niin täysillä kuin vain nyt uskallat. :)
Tulethan sitten kertomaan, miten meni.
Tsemppiä illan treffeille. :))))
[/quote]
Noni, kohta pitäis lähtee. Olen vieläkin vähän sekaisin, tämmönen vuoristorata ei oikein käy mulle. Sovittiin, että meen miehen luo. En kyselly, että minkäluontonen tapaaminen on kyseessä, selviääpähän sitten. Ihan semmnen olo, että en keksi mitään puhuttavaa. :/
ap
No harvemmalla aikaa lukea ja suurin osa mieheistä ei tunne koko palstaa. Joskus minullekin käynyt niin, että luulen jonkun uuden ystävän kirjoittavan jostain vasta tapahtuneesta, mutta kun katson milloin kirjoitettu niin voi olla vanhakin viesti eli ei koske minua. Nämä on niin yleisiä tällaiset jutut, ettei kannata tuollaisia miettiä.
Olen niin samanlaisessa tilanteessa, että suorastaan palan halusta kuulla, kuinka ap:lle kävi..!
Ap:n vaisto taisi olla sittenkin oikeassa kun ei ole palanut kertomaan hyvia uutisia.
voi jösses mikä teinimäinen pösilö tuo "aikuinen" ap on.
...ja tsiisus näitä vastauksia myös. Miestä ei kiinnosta = narsisti. Tätä palstaa lukiessa ihmetyttää miten kukaan mies voi olla naisen kanssa, siinä määrin käsittämätöntä tämä ajatuksenjuoksu on.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 22:35"]
Olen niin samanlaisessa tilanteessa, että suorastaan palan halusta kuulla, kuinka ap:lle kävi..!
[/quote]
No miten sinulle ja muille samassa tilanteessa olleille kävi?
Muista ap, että suurin vuoristoradan aiheuttaja on sun pääsi sisällä - sun omat pohdiskelusi! Eihän se mies ole mitään hirveätä vuoristorataa aiheuttanut... Toivottavasti treffit menivät hyvin, tule kertomaan! :)
Ohis, mutta täntyylisiä keskuseluja lukiessa miettii, että eikö näiden aloittajat mieti, et mitä jos tää ko.mies käy AV:lla ja lukee näitä. Monesti näissä kuvaillaan niin ykstyiskohtaisesti, että toine osapuoli varmasti tunnistaisi, että puhutaan hänestä. Meinaan vaan, että tossa vaiheessa miehen kiinnostus ainakin tod.näköisesti lopahtaisi.
Kertomasi perusteella olet saanut kokea jotain hienoa ja ihanaa tämän ihmisen kanssa. Se on arvokasta. Onhan se ihan ymmärrettävää, että tuntuu pahalta, kun tuollainen loppuu.
Jaksamista!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 11:57"]
Niihän tuo alkaa kuulostamaan, nyt kun ajattelen asiaa ja luen, mitä olen itsekin kirjoittanu. Miks pitää aina olla näin sinisilmänen, että sitä ihastuksissaan nielee ihan mitä vaan ja selittää kaiken parhain päin??
No, ollaan taas muutama vuosi yksin, johan tätä riittikin ihan tarpeeks :(((
ap salaa hyllyjen välistä
[/quote]
Minusta sinä (ja osa vastaajista täällä) suurentelette asiaa turhaan. Se, ettei vastaa johonkin tekstariin joskus ei automaattisesti tarkoita, että mies olisi varattu tai että hänellä olisi muitakin naisia kierroksessa. Toki voi olla, mutta ei nyt kannata noin suoria johtopäätöksiä vetää. Lisäksi vellomalla tässä asiassa kokoajan saat kaiken näyttämään pahemmalta kuin se onkaan, usko minua, olen joskus tehnyt tuota samaa; päässäni kehitellyt jos minkälaisia teorioita ja alkanut pikkuhiljaa uskomaan niiden todenmukaisuuteen.
Sanoisin, että sinun pitäisi nyt keskittyä niihin töihin, palvella paria asiakasta.. Hanki jotain muuta ajateltavaa.