Paha olo! Ihastuksesta.
Oksettaa, itkettää, mahaa velloo, ei saa unta :(((
Tapasin erään miehen jokin aika sitten ja mies kertoi olevansa kiinnostunut minusta. Piiritti herrasmiesmäisesti, kohteliaasti ja mukavasti. No, nyt kun minä pikkuhiljaa lämpenin ja ihastuin, niin miehen kiinnostus lopahti. Ja minä kun juuri sen vuoksi etenin hitaasti, kun ensimmäisen kerran moneen vuoteen vastaan tuli kunnollinen mies, jonka kanssa olisin todella halunnut jotain vakavaa.
No, mies on kuulemma oikeastikin kunnollinen, minkäs sille voi, jos kiinnostunus sitten ei vaan riitäkään.
Musta vaan tuntuu ihan älyttömän pahalle. Taas tää yksinäisyys vaan jatkuu. Ois saanu jäädä moinen kokemus välistä, kun maanpinnalle on niin vaikeaa päästä takaisin ja tottua siihen, että sitä lämpöä ja läheisyyttä ei enää taaskaan saa.
Tän miehen kainalossa oli niin hyvä olla, että melkein itku pääsi. Mies ei suoraan ole sanonut, että häntä ei enää kiinnosta, mutta jotenkin viime tapaamisesta jäi sellainen fiilis. Mies oli vaisu ja etäinen, hyvästit olivat vähän sellaiset "heippa vaan"-tyyliset. Lisäksi laitoin tänään miehelle hyvän yön toivotukset tekstiviestinä - mies ei vastannut.
Harmittaa. Kunpa saisi ihan kunnolla itkettyä, niin helpottais. Onneksi huomenna on töitä, että saa vaikka väkisin muuta ajateltavaa. :((( Tosin nukkua pitäisi, mutta uni ei meinaa tulla. Potkin vaan itseäni koko ajan päähän, kun piti tämäkin sössiä.
Kommentit (66)
Ap, milloin tapasit tämän miehen? Onko siitä pitkä aika? Jos on, eikä hän ole ottanut sinuun yhteyttä, voit rauhassa unohtaa. Jos kuitenkin olet tavannut ihan vähän aikaa sitten miehen, esimerkiksi eilen tai tänään, ei hätä ole tämän näköinen. Ei, vaikka ei olisi vastannut sinun hyvänyön-toivotukseenkaan (jonka lähetit ilmeisesti pari tuntia sitten, vähän ennen aloituksesi kirjoittamista.
Nyt vedät syvään henkeä, niistät nenäsi, pyyhit kyyneleet ja ennen kaikkea rauhoitu. Ei kannata ruveta maalailemaan piruja seinille, jos mies ei vastaakaan ihan heti.
Anna miehelle vähän aikaa. Muutama päivä, viikko. Minne sinulla on kiire?
Voihan olla, että hänellä on kännykkä äänettömällä yöllä - monella on. Voi olla niinkin, että hän ei ole muuten vain huomannut viestiäsi.
Kun hän sitten ottaa sinuun yhteyttä, käyttäydyt nätisti häntä kohtaan, jooko? :)
Jossakin vaiheessa teidän pitää ottaa puheeksi missä mennään. Näin siis, mikäli mies on tosiaankin herrasmies ja ottaa sinuun yhteyttä.
Tsemppiä!
Hmm.. Minkä ikäinen tämä mies on? Entä sinä?
Ollaan todellakin aikuisia ja noin kuukausi sitten tavattu ja viimeksi siis eilen. Luulin tosiaankin, että olisin osannut ottaa tämän vähän rennommin. Onneksi miehelle en todellakaan ole ruikuttanut mitään. Ollaan molemmat ihan itsenäisiä ja meillä on omat elämät ja nyt tuntuu vähän tyhmältä valittaa "näin pienestä". Voihan olla, että mies vielä ottaa yhteyttä, mutta mun täytyy ottaa nyt vähän aikalisää, jotta saan tämän ihastumisen kuriin.
On mies tehnyt ennenkin sen, että on vastannut vasta aamulla. Tuntuu kyllä hieman oudolta, mutta mistäs minä tiedän, vaikka mies olisi jonkun toisen naisen luona (tämäkin välähti mieleen). Silloin kyllä mies saisi jäädäkin, en arvosta sellaista.
Kuinkakohan pitkän tapailun jälkeen "pitää puhua"? Olen tosi huono sellaisessa, nää tunteet ei oo mun vahvin juttu näköjään.
ap
Onko tämä mies Jyväskylästä? Kuulostaa tutulta.
Kertokaa nyt hyvät naiset miehelle edes, että pidätte häntä kiinnostavana ja haluaisitte tutustua paremmin. Se on oma vika, jos mies kyllästyy piirittämästä ja vaihtaa kohdetta, kun ette saa suutanne auki.
Olen samaa mieltä kuin 23. Ylireagointia tuollainen, että yhden vaisumman tapaamisen jälkeen olet heittämässä hanskat tiskiin.
Alkutekstistäsi tulee vaikutelma, että olet jo pitempään yrittänyt pitää suhdetta yllä vaikka "miehen kiinnostunut lopahtanut", mutta sitten käykin ilmi, että kyse on vain viime illasta. Ei hyvänen aika.
En oikein ymmärrä, miksi silloin edetään hitaasti, jos tiedetään, että toinen on sopiva kumppani. Onko sinulla tapana edetä suhteessa nopeasti, jos teidät, ettette sovi yhteen? ;)
Toki voi olla, että mies ei olekaan enää kiinnostunut, mutta älä nyt sentään rupea kuvittelemaan eroa omassa päässäsi ennen kuin oikesti tiedät mikä tilanne on. Sillä miehellä on voinut olla jotain omia (sinusta riippumattomia) murheita tai mietteitä, joiden takia ei ole ollut ihan oma itsensä eilen.
Tsemppiä!
Ei oo Jyväskylästä. Näitä nyt varmaan sattuu jokapuolella joka päivä...
ap
Älä nyt vielä luovuta! Voihan olla, että ylitulkitset hänen viestinsä sävyjä. Ja ehkä hänellä on alkanut rohkeus pettää, kun sinä olet ollut ensin viileämpi. Katso nyt rauhassa loppuun saakka, miten käy. Mutta jos hänen kiinnostuksensa on lakannut niin se ei tarkoita, että sinussa olisi mitään vikaa!
Kyllä toisesta vaistoaa, kiinnostaako vai ei ja AP on nyt sitä mieltä, että ei kiinnosta enää. Mullekin on käynyt noin ja se tuntuu pahalta, kun on ihatunut ja haluaisi vielä nähdä, mutta pitää vain kylmästi ajatella, että tunne oli sittenkin yksipuolinen. Varmasti löydät vielä miehen, jonka kanssa tunne on molemminpuoleinen. Ja silloin on tärkeää olla vapaa eikä tapailla miestä, joka ei koe sinua siksi oikeaksi!
Ap kuulostaa ihan minulta suhteeni alkuaikoina; yksikin hiljainen päivä, vaisu viesti yms miehen puolesta sai minut sekoamisen partaalle. Ja kuten ap, myös minä olin ollut vuosia sinkku ennen tätä miestä. Tuntui äärettömän epäreilulta, että jälleen kerran tapaamani mahtava ja mielenkiintoinen mies osottautui k*sipääksi, kunnes tajusin, että myös miehellä on oikeus muuttaa mieltään, olla päivä tai pari omissa oloissaan jne.
Nyt suhteemme voi loistavasti, minunkin päässäni, sillä ole päässyt yli omasta epävarmuudestani miestä ja suhdettamme kohtaan. Joten tsemppiä ap, älä panikoi :)
Eilen tapasitte ja eilen laitoit viestiä vielä perään? Jos olette kuukauden ajan tapailleet ettekä ole vielä määrittänyt suhdetta sen vakavammaksi, niin "toisista" naisista on ehkä turha puhua, mutta tunteista pitää kertoa heti kun niitä on ja pitää myös kertoa toiselle mitä siltä suhteelta haluaa. Ei se mies voi olla mikään ajatusten lukija ja jos olet niin huono tunneasioissa kuin sanot olevasi niin kenties vaikutat itse edelleen haluttomalta suhteeseen miehen kanssa?
No ollaan me melkein kaksi kuukautta jo tapailtu, juhannuksena tavattiin. Kai se ois aika sit ollu jo jotain puhua. On tääkin yhtä paskaa, ku on tämmönen. Ehkä mä olenkin sit itse ollut etäinen. No, pitää yrittää nyt ruokatunnilla syyäkin. :(((
ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 11:10"]
Se on varattu.
[/quote]
No sitä mäkin oon nyt miettiny ja alkaa tuntua todennäköseltä. Se on työtön tällä hetkellä, joten sillä kyllä riittäis aika ties minkälaisen haaremin pyörittämiseen. Voi itku :(
ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 11:10"]
Se on varattu.
[/quote]
No sitä mäkin oon nyt miettiny ja alkaa tuntua todennäköseltä. Se on työtön tällä hetkellä, joten sillä kyllä riittäis aika ties minkälaisen haaremin pyörittämiseen. Voi itku :(
ap
[/quote]
Mitäpä jos tekisit niinkin rohkeasti, että KYSYISIT mieheltä? Tai pääsisit omasta epävarmuudestasi yi, kestäisit hiljaisen päivän kuin nainen ja katsoisit, mihin suhde ilman panikointia johtaa?
Te olette tapailleet kohta kaksi kuukautta, eikä tuon enempää ole edetty. Sä epäilet että se on varattu tai ainakin kiinnostus lopahti. Eikö tuosta nyt voisi aika helposti päätellä että se oli siinä, kiitti ja moi. Ei muuta kuin eteenpäin, mitä tuollaisella vätyksellä edes tekee.
En mä kyllä taida uskaltaa kysyä, kun pelkään vastausta. :((
Pakkohan tässä on tätä hiljaisuutta kestää, kun ei se mies oo vieläkään vastannu eikä varmaan enää vastaakaan :(( Minä en enää ota yhteyttä.
Kivaa mennä tämmösessä mielentilassa takasi asiakkaiden pariin, onneks ei oo pakko välttämättä puhua kellekään. Mielessä vaan pyörii, että mikä miehen puheista on ollu totta ja mikä ei :((((
ap
Ei se välttämättä sano sulle totuutta vaikka suoraan kysyisitkin. Unohda tuo, kuulostaa ihan idiootilta mieheltä.
Niihän tuo alkaa kuulostamaan, nyt kun ajattelen asiaa ja luen, mitä olen itsekin kirjoittanu. Miks pitää aina olla näin sinisilmänen, että sitä ihastuksissaan nielee ihan mitä vaan ja selittää kaiken parhain päin??
No, ollaan taas muutama vuosi yksin, johan tätä riittikin ihan tarpeeks :(((
ap salaa hyllyjen välistä
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 23:30"]
Minä voin antaa sinulle erään hyvän tarotnaisen puhelinnumeron, jos laitat tähän jonkun sähköpostiosoitteen niin vastaan sen siihen. Hän on auttanut minua usein ja näkee minulle tosi hyvin ja varsinkin tunteet. Kuulostaa mainokselta, mutta ei sitä ole. Aikoinaan hänet löysin ja joskus aina soitan ja kysyn ja voin sanoa, että on 80% oikeassa ollut. Itselläkin on hieman kuudes aisti, mutta hänellä vielä parempi kun sitä työkseen tekee ja tehnyt jo todella kauan. Monesti olen ollut tyytyväinen kun hänet löysin kun on ollut niin suuri apu elämässäni. Ikinä en ole tavannut vaan soittanut hänelle. Auttaisiko se?
[/quote]
Just joo, joku maksullinen juttu tietenkin. Kaikkea sitä epätoivoiselle ihmiselle tyrkytetäänkin, tosi ikävältä tuntuu. Minä en ainakaan tuollaisiin laittaisi rahojani ihan periaatteesta. Sitäpaitsi netti on täynnä ilmaisia tarot-korttijuttuja, jos ihan tosissaan tuollaisiin haluaa uskoa.
https://www.google.fi/#bav=on.2,or.r_qf.&fp=562c9a54987e2f21&q=tarot