8 vuotta nuorempi mies
Kokemuksia kaipailisin naisilta, joilla on vähän enemmän kuin pari vuotta nuorempi mies. En oikein edes tiedä, miksi tämä edes vaivaa mua, kun tavallaan mua ei kiinnosta edes mitä muut ajattelee eikä me nyt sentään eri sukupolvea olla, mutta kuitenkin. Ja mitä mies miettii? tai miten käsittelitte ikäero-asiaa vai käsittelittekö mitenkään? Entä koetko paineita siitä, että pitäisin näyttää oikein extra hyvältä. Kuin varkain elämään hiipi juuri kun vähiten sitä odotin jotenkin niin kiinnostava tyyppi. Ikäeron takia en todellakaan jätä tätä korttia katsomatta, mutta mietin vaan, että onkohan jotain mitä en osaa edes ottaa asiassa huomioon. Ai niin ja miten helkutissa sitä tohtisi heittää vaatteet pois nuoremman miehen edessä, jos niin pitkälle päästään, apua!
Kommentit (72)
Kun ihmiset on aikuisia eli yli 20v ei alle 10 vuoden ikäero ole mitään. 20 vuoden ikäero saattaa jo olla hankalampi. Silloin jomman kumman täytyy todennäköisesti joustaa jollakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kannustuksista! Miehellä on takana pitkähkö suhde ja melko pieniä lapsia, eli minkään liian biletyksen ja kavereiden kanssa hengailun suhteen tuskin tulisi ongelmaa. Ja lisäksi tekee paljon töitä, että ikäeron jälkeen pohdittavaksi tuleekin ajankäyttö sekä mahdollinen uusperhekuvio. Minä oon siis 43v ja mies 35v. Kaikista näistä huolimatta olen ajatellut kaivaa sen rohkeuden jostain ja katsoa tämän kortin loppuun. Ap.
Se biletys alkaa samalla sekunnilla, kun ne lapset kävelee ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos edelleen kaikille! Tässähän alkaa suorastaan toivomaan, että juttu onnistuu. Pitäkää mulle peukkuja. Hassua olla tässä iässä näin ihastunut, tänäänkin vaan tuijotin sen huulia ja toivon et se pussais mua, heh! terv. sekopää Ap
Aa, nyt selvisi. Tämä ap on henkisesti lapsi.
Niin ihastuneena sitä käyttäytyy ja ajattelee välillä vähän hassusti ja ehkä lapsellisestikin. Jos tämä tekee minusta henkisesti lapsen niin sitten sellaisena haluan myös pysyä. Itse nautin tunteesta ja tein alotuksen vaan, jotta saisin rohkeutta ja kuulisin muiden kokemuksia vastaavista tilanteista. Ap.
Vierailija kirjoitti:
On ollut kohta viisi vuotta 10 vuotta nuorempi mies. Mä oon myös meidän suhteessa edelleen se kovempi bilettäjä, miestä ei niin oo koskaan kiinnostanut. Ihmiset nyt vaan on erilaisia, aika turhaa mun mielestä tuijottaa liikaa ikään, ei siitä usein voi päätellä mitään.
Sama homma meidän suhteessa, minä olen kovempi menijä. 2-4 kertaa vuodessa kaverien kanssa illanistujaiset ja muuten vaan kahvitteluita muutaman kerran kuussa, kun taas 13 vuotta nuorempi mies mielellään välttää kaikki iltamenot ja poistuu kotoa mieluiten punttisalille tai metsälenkille, punttisalilla tapaa kavereita ja se riittää työn ulkopuolella hänelle sosiaaliseksi kontaktiksi, lenkkeily taas meidän yhteinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin palavasti 11 vuotta nuorempaan. Juttu kaatui siihen että hän haluaa bilettää ja paneskella mahdollisimman paljon. Eli siinä mielessä toivoin että hän olisi ollut ikäiseni ja etsinyt parisuhdetta. Muuten ei ikäero olisi haitannut.
Tuo ei ole mikään ikään sidottu piirre ihmisessä. Tunnen parikymppisiä jotka eivät halua irtosuhteita ollenkaan ja myös Keski-ikäisiä jotka harrastavat niitä jatkuvaan, oli parisuhdetta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos edelleen kaikille! Tässähän alkaa suorastaan toivomaan, että juttu onnistuu. Pitäkää mulle peukkuja. Hassua olla tässä iässä näin ihastunut, tänäänkin vaan tuijotin sen huulia ja toivon et se pussais mua, heh! terv. sekopää Ap
Ai koska osaa edelleen innostua asioista? Vai siksi, että fyysinen vetovoima tuntuu? Jos kriteerit on nämä niin en halua koskaan olla aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin ihastuneena sitä käyttäytyy ja ajattelee välillä vähän hassusti ja ehkä lapsellisestikin. Jos tämä tekee minusta henkisesti lapsen niin sitten sellaisena haluan myös pysyä. Itse nautin tunteesta ja tein alotuksen vaan, jotta saisin rohkeutta ja kuulisin muiden kokemuksia vastaavista tilanteista. Ap.
Ole vain iloinen ja innostunut, elämästä nauttii enemmän, kun ei ole turhaan jäykkä ja vakava.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaas nyt miehet huomioon, että mies vanhenee nopeammin kuin nainen. Miehillä on useimmiten jo viisikymppisenä paljon terveysongelmia, mm. kohonnut verenpaine ja monille tehdään pallolaajennus jo ennen viittäkymppiäkin. Miehet kaljuuntuu, harmaantuu ja kun eivät yleensä pahemmin kiinnitä huomiota ulkonäköönsä ja kilojakin kertyy, niin heposti 8v nuorempi mies näyttää jopa vanhemmalta kuin se 8 v vanhempi nainen. Eli vaikka sitä miestä alkaiskin kiinnostaan nuoremmat naiset, niin ei sillä todennäköisesti ole mitään mahdollisuutta niitä saada, hyvä jos edes oman ikäistään. Miesten nyt ylipäänsä on paljon vaikeampaa löytää kumppani kuin naisten.
Ja kyllähän se niin on, että jos toista oikeasti rakastaa, niin pysyy suhteessa, vaikka toinen kuinka rupsahtaisi, sen takiahan naisetkin on rupsahtaneiden miestensä kanssa, vaikka silmää enemmän ne nuoremmat miehet viehättääkin. Ja jos kumppani lähtee toisen mukaan, niin sellainen saa mennäkin, ei kai kukaan halua olla suhteessa, jossa ei ole oikeasti rakkautta, vaan ollaan yhdessä vain ulkoisten ominaisuuksien takia.
Harhat on kovat sulla. Naisilla tulee se seinä vastaan paljon aikasemmin.
Olen 40v ja mun mies täytti just 30v. Ollaan oltu jo vuosia naimisissa.
Itsellä vähän samankaltainen tilanne päällänsä. Kiva lukea rohkaisevia viestejä. Ilmeisesti mitään suurempia ongelmia tuollainen ikäero ei aiheuta kun kukaan ei niistä ole kirjoittanut. Tsemppiä ap:lle! toivottovasti meitä molempia onnistaa!
Itsellä 9 vuotta nuorempi mies, yli 6 vuotta oltu yhdessä. Tuntuu arvostavan mm. elämänkokemusta ja älyä. Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta.
Jos olisi varma suhteesta, ei tarvisi noin kiihkeästi puolustella. Taitaa mummuja pelottaa että nuorempi kuitenkin tulee ja vie jossain kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi varma suhteesta, ei tarvisi noin kiihkeästi puolustella. Taitaa mummuja pelottaa että nuorempi kuitenkin tulee ja vie jossain kohtaa
Samaa voi sanoa toisinpäin. Ei taida ukot olla varmoja etteikö vanhempi houkuttelisi, kun pitää tulla vartavasten toitottamaan, että itse ei moiseen lähde vaikka sitä ei aloituksessa kysyttykään.
Olen ollut kohta 9v suhteessa 12 v nuorempaan mieheen. Olen päälle 50v, korkeakoulutettu, ihan ok työssä oleva nainen, jolla lapset jo aikuisia. Minussa ei ole mitään erityistä, en pukeudu erityisen nuorekkaasti enkä näytä ikäistäni nuoremmalta. En ole edes hoikka. Mieheni pitää vanhemmista naisista. Hänen suhdehistoriansa todistaa asian. Olen häntä aiemminkin törmännyt miehiin, jotka hakevat nimenomaan itseään vanhempaa naista. Ei se sen kummempaa ole. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, ihan kirjaimellisestikin.
Jos hän joku päivä löytää sopivamman ja haluaa erota minusta, oli uusi sitten minkä ikäinen tahansa, minä kiitän ja kumarran ja onnittelen, sillä sen kemian ja henkisen puolen synkkaamisen täytyy olla korkeampien voimien junailemaa.
Mulla 10v nuorempi mies. Yhdessä 6v. Odotan esikoista, vaikka mulla ikää 40+. Aika samanlainen arvomaailma meillä ja kiinnostuksen kohteet. Seksiä mies saa aina kun haluaa ja mä olen siinä hommassa muutenkin aktiivisempi. Mies ilmeisesti tykännyt aina vanhemmista naisista. Sen unelmista unelmin nainen on Jennifer Aniston. Jos siihen törmää niin mun puolesta saa naida niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai imbesilli tarkemmin määriteltynä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 10v nuorempi mies. Yhdessä 6v. Odotan esikoista, vaikka mulla ikää 40+. Aika samanlainen arvomaailma meillä ja kiinnostuksen kohteet. Seksiä mies saa aina kun haluaa ja mä olen siinä hommassa muutenkin aktiivisempi. Mies ilmeisesti tykännyt aina vanhemmista naisista. Sen unelmista unelmin nainen on Jennifer Aniston. Jos siihen törmää niin mun puolesta saa naida niin paljon kuin haluaa.
Minä taas olen 69 vuotias ja minulla on 40 vuotta nuorempi kolli. Mies on lisäksi miljardööri ja malli.
Odotamme nyt kolmosia-mahdollisesti nelosia.
Vierailija kirjoitti:
Suomimamma 50v tuskin omaa semmosta kroppaa kuin Jennifer.
Mä ihastuin palavasti 11 vuotta nuorempaan. Juttu kaatui siihen että hän haluaa bilettää ja paneskella mahdollisimman paljon. Eli siinä mielessä toivoin että hän olisi ollut ikäiseni ja etsinyt parisuhdetta. Muuten ei ikäero olisi haitannut.