Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 vuotta nuorempi mies

Vierailija
12.08.2020 |

Kokemuksia kaipailisin naisilta, joilla on vähän enemmän kuin pari vuotta nuorempi mies. En oikein edes tiedä, miksi tämä edes vaivaa mua, kun tavallaan mua ei kiinnosta edes mitä muut ajattelee eikä me nyt sentään eri sukupolvea olla, mutta kuitenkin. Ja mitä mies miettii? tai miten käsittelitte ikäero-asiaa vai käsittelittekö mitenkään? Entä koetko paineita siitä, että pitäisin näyttää oikein extra hyvältä. Kuin varkain elämään hiipi juuri kun vähiten sitä odotin jotenkin niin kiinnostava tyyppi. Ikäeron takia en todellakaan jätä tätä korttia katsomatta, mutta mietin vaan, että onkohan jotain mitä en osaa edes ottaa asiassa huomioon. Ai niin ja miten helkutissa sitä tohtisi heittää vaatteet pois nuoremman miehen edessä, jos niin pitkälle päästään, apua!

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikaan mies ei tule ajatelleeksi, kun puumaan hullaantuu että se puuman seksikkyyskin kestää aikansa, kunnes etenee mummo-luokkaan ja mies itse on vielä parhaassa menoiässä.

Sinäpä sen sanoit 👍

Vierailija
22/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä haluaisi itseäni kahdeksan vuotta vanhempaa naista. Mieluummin sen verran nuorempi, jos on pakko olla tuon verran ikäeroa.

M31

Ok. Ikäeroa ei ole pakko olla tuon verran. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kannustuksista! Miehellä on takana pitkähkö suhde ja melko pieniä lapsia, eli minkään liian biletyksen ja kavereiden kanssa hengailun suhteen tuskin tulisi ongelmaa. Ja lisäksi tekee paljon töitä, että ikäeron jälkeen pohdittavaksi tuleekin ajankäyttö sekä mahdollinen uusperhekuvio. Minä oon siis 43v ja mies 35v. Kaikista näistä huolimatta olen ajatellut kaivaa sen rohkeuden jostain ja katsoa tämän kortin loppuun. Ap.

Olette suunnilleen samanikäisiä, siis keski-ikäisiä. Kerroin tuosta suhteesta, joka loppui miehen kuolemaan ja heillä oli samoin, molemmat keski-iässä, nainen 50+ ja mies nelissäkymmenissä suhteen alkaessa. He olivat kuin paita ja peppu ja ikäeroa ei todellakaan ulkoisesti huomannut. Ehkä nuorempi mies pitää naisen nuoren näköisenä? Tämän naisen ikää ei vieläkään ikinä uskoisi, että on jo eläkeikäinen.

Vierailija
24/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse miehenä ottaisi kuin korkeintaan viisi vuotta vanhemman. Pidemmän päälle en vain halua olla tädin kanssa jos nuortakin on tarjolla. Anteeksi karu ilmaisu..

OttaISI on konditionaali. Oletko varma, että ne nuoret haluaa olla tarjolla sulle eli vanhemmalla setämiehelle. 

Ihan puhun naisista jotka lähellä omaa ikääni, tekeekö se minusta setämiehen?

Ja kyllä, ottaisin mieluummin itseäni nuoremman kuin vanhemman, minkä sitä mieltymyksilleen voi.

Vierailija
25/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä haluaisi itseäni kahdeksan vuotta vanhempaa naista. Mieluummin sen verran nuorempi, jos on pakko olla tuon verran ikäeroa.

M31

Et ole vielä tavannut minua😀. Mut minäpä en ottaisi noin suppealla ajatuskyvyllä olevaa miestä mistään hinnasta et sorry.

Miksi minun pitäisi olla pahoillani siitä, että joku ikähaarukkani ulkopuolella oleva nainen ei ole kiinnostunut minusta?

M31

Vierailija
26/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt muutaman vuoden ollut itseäni 13 vuotta nuoremman miehen kanssa. Alkuun suhdetta varjosti joidenkin hänen lähisukulaisten tuomitseva asenne ja se meinasikin johtua suhteemme tuhoksi.

Jotenkin kaikki on tuntunut alusta asti hyvin luontevalta hänen kanssaan. Aluksi tapailu oli kyllä omassa kuplassamme emmekä tuoneet asiaa näkyvästi julki, mutta kun uskalsi irrottaa omista ennakkoluuloista alkoi suhde kehittyä.

Ikäeroa olemme käsitelleet huumorin kautta ja varsinkin alkuun naureskelimme asialle usein. Nykyään harvemmin edes puhutaan asiasta.

Vaatteiden riisumista turha arastella enempää kuin muidenkaan kanssa, ei tuo ikäero vaikuta siihen yhtään. Oma mies hullaantuu joka kerta minusta ja olen saanut sentään lapsiakin. Olen ainoa lapsia saanut jonka kanssa hän on ollut eikä ole vähentänyt viehätystä sekään.

Anna suhteelle mahdollisuus jos luonne miellyttää.

Enkä ole myöskään pelännyt, että vaihtaisi joskus nuorempaan, kun ei nytkään nuoremmat eikä muutkaan naiset kiinnosta. Luonnekysymys se sitoutuminen ja uskollisuus eikä siihen ikäero vaikuta, kuten täällä jotkut vihjailee.

Olette olleet vasta pari vuotta yhdessä, en vielä menisi vannomaan. Kun sulla ikää tulee lisää ja siitä mummoudut ulkoisesti, niin mies saattaa alkaa miettimään asiaa vähän toisin. Vaikka onhan niitäkin fetissejä, että nuoret timmit miehet hullaantuu ruttuisista vanhoista mummeleista.

Vanheneminen on pakollista, mummoutuminen oma valinta. 😊 Ulkoisesta olemuksesta puhuttaessa siis. Lapsenlapset toki lasten valinta.

Vierailija
27/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse miehenä ottaisi kuin korkeintaan viisi vuotta vanhemman. Pidemmän päälle en vain halua olla tädin kanssa jos nuortakin on tarjolla. Anteeksi karu ilmaisu..

Osa ajattelee eritavalla.

Vierailija
28/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt muutaman vuoden ollut itseäni 13 vuotta nuoremman miehen kanssa. Alkuun suhdetta varjosti joidenkin hänen lähisukulaisten tuomitseva asenne ja se meinasikin johtua suhteemme tuhoksi.

Jotenkin kaikki on tuntunut alusta asti hyvin luontevalta hänen kanssaan. Aluksi tapailu oli kyllä omassa kuplassamme emmekä tuoneet asiaa näkyvästi julki, mutta kun uskalsi irrottaa omista ennakkoluuloista alkoi suhde kehittyä.

Ikäeroa olemme käsitelleet huumorin kautta ja varsinkin alkuun naureskelimme asialle usein. Nykyään harvemmin edes puhutaan asiasta.

Vaatteiden riisumista turha arastella enempää kuin muidenkaan kanssa, ei tuo ikäero vaikuta siihen yhtään. Oma mies hullaantuu joka kerta minusta ja olen saanut sentään lapsiakin. Olen ainoa lapsia saanut jonka kanssa hän on ollut eikä ole vähentänyt viehätystä sekään.

Enkä ole myöskään pelännyt, että vaihtaisi joskus nuorempaan, kun ei nytkään nuoremmat eikä muutkaan naiset kiinnosta. Luonnekysymys se sitoutuminen ja uskollisuus eikä siihen ikäero vaikuta, kuten täällä jotkut vihjailee.

Olette olleet vasta pari vuotta yhdessä, en vielä menisi vannomaan. Kun sulla ikää tulee lisää ja siitä mummoudut ulkoisesti, niin mies saattaa alkaa miettimään asiaa vähän toisin. Vaikka onhan niitäkin fetissejä, että nuoret timmit miehet hullaantuu ruttuisista vanhoista mummeleista.

Vanheneminen on pakollista, mummoutuminen oma valinta. 😊 Ulkoisesta olemuksesta puhuttaessa siis. Lapsenlapset toki lasten valinta.

Ei sitä vanhuksen hajua voi estää...tai ryppyjä. Eikä siinä mitään. Parempi niin kuin feikattu "nuori ulkonäkö" esim leikkauksilla.

Vierailija
29/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikä + 8 olis nainen jo lähellä vaihdevuosia ja lapsia pitäisi koittaa. Tavallaan huono diili.

Vierailija
30/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaas nyt miehet huomioon, että mies vanhenee nopeammin kuin nainen. Miehillä on useimmiten jo viisikymppisenä paljon terveysongelmia, mm. kohonnut verenpaine ja monille tehdään pallolaajennus jo ennen viittäkymppiäkin. Miehet kaljuuntuu, harmaantuu ja kun eivät yleensä pahemmin kiinnitä huomiota ulkonäköönsä ja kilojakin kertyy, niin heposti 8v nuorempi mies näyttää jopa vanhemmalta kuin se 8 v vanhempi nainen. Eli vaikka sitä miestä alkaiskin kiinnostaan nuoremmat naiset, niin ei sillä todennäköisesti ole mitään mahdollisuutta niitä saada, hyvä jos edes oman ikäistään. Miesten nyt ylipäänsä on paljon vaikeampaa löytää kumppani kuin naisten.

Ja kyllähän se niin on, että jos toista oikeasti rakastaa, niin pysyy suhteessa, vaikka toinen kuinka rupsahtaisi, sen takiahan naisetkin on rupsahtaneiden miestensä kanssa, vaikka silmää enemmän ne nuoremmat miehet viehättääkin. Ja jos kumppani lähtee toisen mukaan, niin sellainen saa mennäkin, ei kai kukaan halua olla suhteessa, jossa ei ole oikeasti rakkautta, vaan ollaan yhdessä vain ulkoisten ominaisuuksien takia.

Vierailija
31/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan perässä voi olla. Älä ainakaan osta sille mitään.

Vierailija
32/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä vanhuksen hajua voi estää...tai ryppyjä. Eikä siinä mitään. Parempi niin kuin feikattu "nuori ulkonäkö" esim leikkauksilla.

Vai hajua. 😄 Ikääntymisvauhtiin vaikuttaa elintavat hyvin paljon eikä niitä ryppyjä juurikaan ole kuin kuudenkympin jälkeen hyvillä elintavoilla.

Ei siinä kuitenkaan mitään, minulle on täysin ok, että jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan ja valitsee niin kuin tykkää, mutta turha luulla ja totuutena esittää, että kaikki tai edes suurinosa ajattelisi samoin. 😊

Vierailija
33/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ikä + 8 olis nainen jo lähellä vaihdevuosia ja lapsia pitäisi koittaa. Tavallaan huono diili.

Alkaa olla sinullakin kiire. Vanhan miehen siittiöt huonompia.

Vierailija
34/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikaan mies ei tule ajatelleeksi, kun puumaan hullaantuu että se puuman seksikkyyskin kestää aikansa, kunnes etenee mummo-luokkaan ja mies itse on vielä parhaassa menoiässä.

Voi hyvää päivää taas! Katsopa nyt vähän ympärilles, niin näet miten jopa 70+ ikäiset naiset menee "pitkin maailmaa", käyvät tanssimassa, matkustelevat, tapaavat ystäviään, harrastavat, opiskelevat, liikkuvat, täyttävät konserttisalit, keikkapaikat, teatterit jnejne. Samalla kun jo 40-50 v miehet makaa lähinnä kotona sohvalla, eikä heitä saa sieltä minnekään, ei kiinnosta tanssi, ei mitkään tapahtumat, liikuntaa ei jaksa harrastaa ja monella ei edes ole ystäviä. Tämähän on ihan tilastollinen fakta; keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ovat erittäin aktiivisia, miehet loistavat poissaolollaan.

Vierailija
35/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viitisen vuotta itseäni viisi vuotta nuoremman miehen kanssa. Itse koen että ollaan oikeastaan aika lailla saman ikäisiä :) Vaikka meillä ei ikäeroa tämän enempää olekaan, niin muistan kyllä sitä miettineeni alussa. Ulkonäköpaineita en ole koskaan kokenut, olen aika näpsäkän näköinen edelleen ;) Mutta kai se on edelleen sosiaalisesti jotenkin hyväksyttävämpää, että nainen on nuorempi osapuoli. Lopulta kuitenkin totesin, että elän tässä hetkessä. Nautin nyt hänen seurastaan (ja tätä nykyä kumppanuudesta) enkä mieti liikaa. Parisuhteissa kun ei yleensä ottaen ole takuita. Voi tulla jätetyksi tai petetyksi milloin vain, oli sitä ikäeroa mihin suuntaan vain tai ei ollenkaan. Se riski jokaisen täytyy kuitenkin ottaa. Jopa sen nuoremman osapuolen :)

Vierailija
36/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaas nyt miehet huomioon, että mies vanhenee nopeammin kuin nainen. Miehillä on useimmiten jo viisikymppisenä paljon terveysongelmia, mm. kohonnut verenpaine ja monille tehdään pallolaajennus jo ennen viittäkymppiäkin. Miehet kaljuuntuu, harmaantuu ja kun eivät yleensä pahemmin kiinnitä huomiota ulkonäköönsä ja kilojakin kertyy, niin heposti 8v nuorempi mies näyttää jopa vanhemmalta kuin se 8 v vanhempi nainen. Eli vaikka sitä miestä alkaiskin kiinnostaan nuoremmat naiset, niin ei sillä todennäköisesti ole mitään mahdollisuutta niitä saada, hyvä jos edes oman ikäistään. Miesten nyt ylipäänsä on paljon vaikeampaa löytää kumppani kuin naisten.

Tuo on kyllä kovasti paikkakuntariippuvainen juttu, täälläpäin en nimittäin näe mitään nuorekkaita vanhoja naisia vaan kaikki ovat aika tyypilliseen tapaan rupsahtaneet (painoa ja ruttuja tulee, yritetään kompensoida jollain räväkällä hiustyylillä) ja ne nuoretkin naiset on aika kulahtaneita pullukoita.

Vierailija
37/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää taas! Katsopa nyt vähän ympärilles, niin näet miten jopa 70+ ikäiset naiset menee "pitkin maailmaa", käyvät tanssimassa, matkustelevat, tapaavat ystäviään, harrastavat, opiskelevat, liikkuvat, täyttävät konserttisalit, keikkapaikat, teatterit jnejne. Samalla kun jo 40-50 v miehet makaa lähinnä kotona sohvalla, eikä heitä saa sieltä minnekään, ei kiinnosta tanssi, ei mitkään tapahtumat, liikuntaa ei jaksa harrastaa ja monella ei edes ole ystäviä. Tämähän on ihan tilastollinen fakta; keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ovat erittäin aktiivisia, miehet loistavat poissaolollaan.

Ahaa, ilmeisesti tympii katsoa sitä omaa ukkoa sohvalla ja ulkonakin nähdään mitä itse halutaan. Sehän on ihan universaali fakta, että miehiä ei tanssiminen saati mitkään teatterit tai konsertit kiinnosta, vaan liikkuvat siellä omissa piireissään, missä taas ei teitä meneviä naisia pahemmin näy koska teitä ei kiinnosta samat asiat.

Vierailija
38/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole enää mitään merkitystä, kun toinen on 56 ja toinen 48.... ;)

Vierailija
39/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos edelleen kaikille! Tässähän alkaa suorastaan toivomaan, että juttu onnistuu. Pitäkää mulle peukkuja. Hassua olla tässä iässä näin ihastunut, tänäänkin vaan tuijotin sen huulia ja toivon et se pussais mua, heh! terv. sekopää Ap

Vierailija
40/72 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kohta viisi vuotta 10 vuotta nuorempi mies. Mä oon myös meidän suhteessa edelleen se kovempi bilettäjä, miestä ei niin oo koskaan kiinnostanut. Ihmiset nyt vaan on erilaisia, aika turhaa mun mielestä tuijottaa liikaa ikään, ei siitä usein voi päätellä mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi