Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö enneunia?

Vierailija
12.08.2020 |

Minä näen usein.

Nyt näin unta että kotonani oli jokin näkymätön yliluonnollinen. Se sanoi "sulla on aikaa vielä viisi". Kysyin ai 5 vuotta? "Viisi viikkoa".

Pelottavin uni mitä olen ikinä nähnyt, luulin että olen hereillä, kun oli niin todenmukainen.

Katsotaan vaan niin saan koronan.

Kommentit (28)

Vierailija
22/28 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen, sekä elän samoja päiviä uudestaan. 

Yritän aina muuttaa niitä ..

Zinc

Samoja roboja samoissa paikoissa, kun esim. 10, 15, 20 wuotta sitten. Esim. viimexi oli joku 5 vuotias kimittämässä Rautakaupassa, jotka oli siellä äitinsä kanssa 20 wuotta sittenkin .. 

Edelleen se oli 5 wuotias matrixissa ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Dé ja vu päivät on kestäny 20 wuotta. Selittääköhän tiede sen jotenkin ;)

Zinc

Hitaat piuhat o_O

Vierailija
24/28 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kaks vaihtoehtoa. Robot ei vanhene matrixissa, tai minä liikun ajassa.

Zinc

Ehkä kumpaakin ?

Vierailija
25/28 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänlaisia enneunia joo. Näen aina silloin tällöin oman elämäni käänteitä vuosia aiemmin ennen kuin ne tapahtuvat. Unet tosin voivat olla joiltain yksityiskohdiltaan erilaisia mitä todellisuudessa on. Unessa esimerkiksi saattaa olla jotakin epärealistisia elementtejä, esineitä, paikkoja, jotka ehkä kuvastavat ennemminkin omia tunteitani tai muuta vastaavaa.

Nämä kyseiset unet ovat aina olleet tosi epämiellyttäviä, en siis ole nähnyt mistään hyvistä asioista unta.

Monesti herättyäni niihin uniin olen miettinyt että huh, onneksi oli vain unta. Ei tuollainen oikeasti voi tapahtua. Ja sitten saan parin vuoden päästä todistaa kuinka se tapahtuu juuri niinkuin unessa.

Yleensä nämä unet kertovat kanssakäymisistä tuntemieni ihmisten kanssa tai jonkinlaisista elämän käännekohdista, jotka muuttavat suuntaani elämässä tai vaikuttavat tuleviin päätöksiin.

Tämän kaltaisia unia tosin näen muitakin, jotka eivät koskaan tapahdu. Ikinä ei tiedä mikä käy toteen ja mikä ei ja että milloin se tapahtuu.

Vierailija
26/28 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin useasti enneunta että koulukaverini, jonka häissä olin eikä sen koommin oltu tekemisissä, oli eronnut - niin tekikin.

Vierailija
27/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi per*e! Tänään kävin koronatestissä, tuloksia odottelen. Vahvat koronan oireet.

Piti ihan kaivaa tämä aloitus esille, ja laskea, onko tuosta unesta 5 viikkoa🙄

Pieni paniikki alkaa iskeä, pakko myöntää.

Ap

Vierailija
28/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe unia mutta hyvä ystäväni sairastui syöpään ja se saatiin hetkeksi pois.Sitten kello jonka hän antoi joskus lahjaksi putosi seinältä tiesin että jotain pahaa hänelle tulee tapahtumaan ja niin hän myös kuoli.En tiedä oliko asioilla mitään yhteyttä mutta minun mielestäni oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme