Näettekö enneunia?
Minä näen usein.
Nyt näin unta että kotonani oli jokin näkymätön yliluonnollinen. Se sanoi "sulla on aikaa vielä viisi". Kysyin ai 5 vuotta? "Viisi viikkoa".
Pelottavin uni mitä olen ikinä nähnyt, luulin että olen hereillä, kun oli niin todenmukainen.
Katsotaan vaan niin saan koronan.
Kommentit (28)
Minä näin unessa mustan eläimen juoksevan lujaa tien yli ja seuraava eläin jonka näin oli kirkkaan veren punainen. Herättyäni menin ulos ja näin kaksi mustaa kissaa, joista toinen juoksi tien yli. Yleensä en ole nähnyt vapaana liikkuvia mustia kissoja. Nämä tulivat vastaan eri paikoissa samalla kävelyllä. Tapahtui eilen.
Vierailija kirjoitti:
Taisit vaan nähdä unta kun alitajunta on pumpattu täyteen pelkoa ja stressiä. Älä huoli, mitään ei tule tapahtumaan.
Se tässä onkin jännää, etten edes varo tai pelkää koko koronaa.
Nyt ollut 2-3 viikkoa kurkku kipeä, välillä enemmän, välillä vähemmän, välillä palelee jne. Olen kyllä ajatellut muutamaan otteeseen voiko olla oireetonta koronaa mutta oireet niin vähäiset etten pääsisi testiin.
En voi sitä paeta kotiin eli mahdollista on kyllä sairastua jos huono tuuri käy.
Vierailija kirjoitti:
En näe. Etkä näe sinäkään.
No kylläpä näen. Näen jotain unta, ja aika pian asia tapahtuu. Usko tai älä, meitä on paljon👻👽💀
En oikein. Ennustan tulevaisuutta paremmin valveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe. Etkä näe sinäkään.
No kylläpä näen. Näen jotain unta, ja aika pian asia tapahtuu. Usko tai älä, meitä on paljon👻👽💀
Korkki kiinni jo tältä päivältä!
Näen todella paljon, mutta ne eivät koskaan toteudu :'(
Oon nähny unta, et on kusihätä ja sit oli oikeestikin.
Olen kyllä kokenut asioita, jotka tunnistan, että olen nähnyt unta niistä asioista. Kokemukset ovat tulleet vuosia myöhemmin.
Ps. Muistan hyvin monet uneni.
Kyllä mä esiim koulun jälkeen näin koska esiim markkinointi ja markkinat ovat niin hahmottomia ja se miten se vaikuttaa muiden ihmisten käyttäytymiseen (varsinkin naisten miellekuviin ja haaveisiiin) kun maaailmasta alkaa paljastua hahmottomia asioita joita näkymätön miljardöörin käsi ohjaa kapitalistisesssa maailmassa ja haluaa muokata siitä mahdollisimman myyvän niin omalta kohdaltaan ja omalta osaltaaan se luo armottoman näkemyksen suhteeessa maailmaan kuten sellaisen etttä heitetään kuin roska alas korkeimmalta parvelta ja tuntuu että putoaaa ja ainoa tunne joka on olemassa on se että mitä tapahtuuu kun lässähtää lattiaaan vaikkka sen järjellä käsittäisikin niin unessa se on vain tunne.
Oman kokemukseni perusteella n. 5% ihmisistä näkee enneunia ja kokee muutakin yliluonnollista. Eli aika moni!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä esiim koulun jälkeen näin koska esiim markkinointi ja markkinat ovat niin hahmottomia ja se miten se vaikuttaa muiden ihmisten käyttäytymiseen (varsinkin naisten miellekuviin ja haaveisiiin) kun maaailmasta alkaa paljastua hahmottomia asioita joita näkymätön miljardöörin käsi ohjaa kapitalistisesssa maailmassa ja haluaa muokata siitä mahdollisimman myyvän niin omalta kohdaltaan ja omalta osaltaaan se luo armottoman näkemyksen suhteeessa maailmaan kuten sellaisen etttä heitetään kuin roska alas korkeimmalta parvelta ja tuntuu että putoaaa ja ainoa tunne joka on olemassa on se että mitä tapahtuuu kun lässähtää lattiaaan vaikkka sen järjellä käsittäisikin niin unessa se on vain tunne.
Onko koulussa puhuttu pisteestä, pilkusta, virkkeestä tai lauseesta? Kappalejaosta?
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni perusteella n. 5% ihmisistä näkee enneunia ja kokee muutakin yliluonnollista. Eli aika moni!
Psykoosisairauksien elämänaikainen esiintyvyys Suomessa on noin 3,5 prosenttia. Skitsofreniaa sairastaa prosentti suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosisairauksien elämänaikainen esiintyvyys Suomessa on noin 3,5 prosenttia. Skitsofreniaa sairastaa prosentti suomalaisista.
Kukaan ei uskalla ääneen noista puhua, kun leimataan.
Vähän aikaa sitten kävi niin, että sanoin uneni ääneen noin 20 ihmisen kuullen. Hämmennys oli aika kova, kun uni pitikin paikkansa, oli siis pieni mahdollisuus toteutua mun ennustuksen..
En väitä enneuneksi, taisi olla enempi alitajuinen ohje minulle, mutta toteutuihan se tavallaan.
Olin tutustunut mielenkiintoiseen ihmiseen, mutta hän ei halunnut olla yhteyksissä.
Näin unen missä olin jumissa huoneessa ja kun en mitään voinut jäin vain makoilemaan kyljelleni lattialle, ja kuinka ollakkaan, unessa tuo henkilö saapui huoneeseen ja asettui makoilemaan vastapäätä minua.
Aamulla pohdin näkemääni unta ja ymmärsin, että hän tulee luokseni uudestaan, jos tulee, minä en enää voi siihen vaikuttaa.
Arvaatte varmaan, että hän tuli juttelemaan, ja olemme väleissä ja tekemisissä keskenämme.
Näen, sukuvika. Toistaiseksi en ole nähnyt mitään kovin vakavaa/kamalaa, niinkuin esim. äitini.
Näen usein unta perunoista, jotka ovat hedelmällisyyden symbolita. Elämässäni on todella paljon seksiä.
Toivottavasti en. Viime yönä jälleen yksi maailmanloppu-uni.
Vierailija kirjoitti:
Näen, sukuvika. Toistaiseksi en ole nähnyt mitään kovin vakavaa/kamalaa, niinkuin esim. äitini.
Miksi äitisi on kamala? :(
Taisit vaan nähdä unta kun alitajunta on pumpattu täyteen pelkoa ja stressiä. Älä huoli, mitään ei tule tapahtumaan.