G: millasessa talossa asut?
Asunto gallup pitkästä aikaa... Kerrostalo,rivari,okt? Minkä kokoinen asunto? Oma vai vuokra? Asujien lukumäärä?
Meillä minä ja mies vuokrakaksio kerrostalossa.
Kommentit (26)
Kerrostalokaksiossa vuokralla miehen ja lapsen kanssa.
Paritalo Helsingissä meren rannalla. Neliöitä 150, ei euroakaan velkaa. Asumme tässä miehen kanssa kahdestaan, mutta emme kauan. Eron 1. vaihe vetämässä.
Pieni ja huonokuntoinen vuokrakaksio kerrostalossa, asujia kaksi: minä ja teinityttö.
Omakotitalo liian isolla pihalla, 185m2, me vanhemmat ja kolme alakouluikäistä lasta.
Kerrostalo. Valmistunut 2009. Meillä on pieni kolmio (74neliötä) jossa tosi iso lasitettu parveke. Asun mieheni kanssa ja hänen lapsensa osa-aikaisesti (muuten asuttaisiin pienemmässä). Ollaan vuokralla, meillä ei missään nimessä olisi varaa ostaa tällaista asuntoa, jonka arvo on n. 450 000€.
Oma kt-kolmio, 80m2, minä ja mies. Tilaa on kolmannellekin kunhan sen aika tulee.
Omakotitalo 160m2, oma. 4hlöä. Helsinki.
Vanha omakotitalo 115m2/1400m2 3hlö.
Pieni vuokrayksiö kerrostalossa. Asun yksin.
48m2 kerrostalokaksio, vuokralla. Ikäisekseen erinomaisessa kunnossa, talo valmistunut -43. Asujina minä, avopuolisoni ja kaksi kissaamme. Joulukuussa tähän talouteen syntyy esikoisemme :)
Uudehko omakotitalo 235m2, 2/3 oma - loput pankin. 3 henkeä.
Okt 300m2, oma (ja maksettu), 3 henkeä. Siivoaminen ei ole meistä kenenkään teemuki, joten pienempään täytyisi päästä.
Vuokra-asunto rivitalon toisessa kerroksessa. Jotain vajaa 100 m2, kaksi aikuista ja kaksi lasta.
Kerrostalokaksio, 58 neliötä. Ei ole oma eikä vuokra vaan äiti antaa meidän asua sijoitusasunnossaan ilmaiseksi, vuokraa ei halua koska verottaja kumminkin napsaisisi siitä suurimman osan. Meillä 2 aikuista+lapsi+koira.
53 m2 oma kaksio jugend-talossa Helsingin keskustassa noin sadan metrin päässä Esplanadilta. Joskus kaipaan enemmän kosketusta luontoon, olisi esimerkiksi hauska ruokkia pikkulintuja, mutta kaikkea ei voi saada.
Vanha ja maksettu omakotitalo, remontoitu kokonaan (hirsikehikkoon asti ja vähän sitäkin) 2003. Neliöitä noin 500. Asukkaita enää 3. Poismuuttoaikeita ei ole, seuraava asuinpaikka on sukuhauta.
20-luvulla rakennettu kerrostalo Helsingin kantakaupungissa. Asun yksin ja vuokralla tietenkin.
Pienkerrostalossa vuokralla, 135 neliötä, neljä aikuista ja kaksi lasta.
Äiti,isi ja kolme poikaa ( 6v,4v,4v) asutaan paritalo neliössä 90 m2, jonka pankki vielä osittain omistaa : )