Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopein tietäväsi laihtuminen

Vierailija
11.08.2013 |

Luin joskus että se matkaopas mies, olisko ollut janne niminen, laihtui 2viikossa 10kg niillä pusseilla. Itseltä lähtenyt nyt 9päivässä 7kiloa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini laihtui kolmessa kuukaudessa noin 25-30 kiloa. Hän kuoli.

Vierailija
2/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin karppaamalla 20kg, aikaa meni 4kk. Olen edelleen hengissä.

Laihdutin raskauskiloja, oli talvi ja pusasin isoja kaksostenrattaita hangessa pitkiä matkoja joka päivä. Auttoi varmasti laihtumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt muiden laihtumiseen, mutta itse laihdutin alle 3kk:ssa 68kilosta 50kiloon. Jätin alkoholin, menin ruumiilliseen työhän, aloitin rankan liikuntaharrastuksen, rupesin suosimaan hyötyliikuntaa, karkit ja herkut jäi ja perehdyin lautasmalliin.

Vierailija
4/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg viikossa, opiskelin eikä ollut koskaan aikaa pahemmin syödä, kun piti olla koko ajan menossa :/

Vierailija
5/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaamalla 10kg / 3kk... kolesteroliarvotkin laski :)

Vierailija
6/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oon laihtunut 10 raskauskiloa kolmessa kuukaudessa lähinnä karppaamalla. Välillä kyllä saatan vetää hiilarikakkaa vaikka viikonkin putkeen, mutta pikku hiljaa aina palaan ruotuun jo ihan oman hyvän oloni takia. Oon myös pienentänyt annoskokoja ja tarkkailen raasvan määrää, ts. en lisäile sitä järjettömästi. Ehkä mun ruokavalio on lähellä sitä Jutan juttua.

Joskus parikymppisenä opiskelijana laihdutin varmaan 7kg kymmenessä päivässä. Tosin mahtoivat olla nestettä, koska ei mulla juuri siihen aikaan mitään ylimääräistä ollut. Muistan että söin päivässä yhden paahtoleivän tomaatilla ja yhden rasvattoman jogurtin!! Lisäksi mieletön määrä kahvia ja tupakkaa... Syynä oli se, että haluan näyttää hyvältä minimekossa eräissä bileissä! (Ja näytinkin, kun mua suurinpiirtein luultiin maksulliseksi naiseksi..... voi noita aikoja :/ )

Vierailija
7/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju vatsatauti ja n. 4 päivässä lähti 10 % painostani.

Raskauden jälkeen lähti 10 kiloa jokusessa kuukaudessa, kun vauva oli niin huono nukkumaan, joten olin niin väsynyt, etten meinannut muistaa tai jaksaa syödä ja piti imetysdieetata vauvan allergioiden vuoksi.

Kummassakin tapauksessa olisin kyllä mieluummin pitänyt kiloni.

Vierailija
8/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne tuntemani ihmiset, jotka ovat laihduttaneet ns. projektina tyyliin 24-30 kg puolessa vuodessa-vuodessa, ovat lihoneet entisiin mittoihinsa, jotkut jopa ylikin.

Vierailija
9/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin viidessä kuukaudessa 24kg. Edelleen samoissa mitoissa vaikkakin haluaisin vielä vähän lisää pudottaa. Jospa syksyn tullen saisin itseäni niskasta kiinni.

Vierailija
10/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskiloja lähti kahessa viikossa 9, siihen todennäköisesti auttoi ruokavalio, jolle jouduin jo raskaan ollessani, koska minulla todettiin raskausdiabetes. Ja tietysti imetys vei kiloja.

Vierailija
11/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 03:06"]

Tätini laihtui kolmessa kuukaudessa noin 25-30 kiloa. Hän kuoli.

[/quote]

Mun siskolla sama juttu. 3 kk aikana paino putosi noin 70 kilosta vähän alle 40 kiloon. Siskokin kuoli. Käsittääkseni mitään pusseja ei syönyt.

Vierailija
12/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin neljässä kuukaudessa 24 kiloa, ylipainosta alipainoon. Ei oo takasin kuulunut. Mutta jos lyhyellä aikavälillä esim. viikossa sanotaan pudonneen useita kiloja, niin nestettä se vaan on. Alkuun sitä lähtee jos kitudieetille ryhtyy, mutta ei jatku yhtä dramaattisena pudotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi