Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahistaa aina kun mies on "viihteellä".

Vierailija
11.08.2013 |

En saa unta, kun mietin et missä mies mahtaa olla ja kenen kanssa... En jotenki viitsi soittaakaan tai laittaa viestiä, kun tulee sellanen olo et pilaan illan..

Miten tästä olosta voi päästä eroon? Muita samanlaisia? Mies käy harvemmin enää nykyään ulkona kavereittensa kanssa, mutta kun käy niin juo useimmiten liikaa ja saattaa käyttäytyä typerästi..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas 21 vähän vihamielinen viesti. Ei se nyt varsinaisesti auta tässä tilanteessa. Ei siis mulla mitään pettämispelkoja eikä mustasukkaisuutta ole, tuo lause jonka lainasit liittyi siihen, että olen maininnut miehelle että exäni petti, ja alitajuisesti ilmeisesti pelkään että hän tekee saman. Siis olen kertonut tunteistani ilman mitään draamaa tai mustasukkaisuutta. Tuskin mun pitää psykologille mennä sen takia, että jutustelen miehelleni mietteitäni. En ole siis todellakaan mikään mustasukkainen oikukas kumppani. Alkuperäisessä kirjoituksessanihan valittelin, kun mies on muutenkin työnsä vuoksi paljon poissa, ja vapaa-ajalla, perheen kanssa olemisen sijaan, lähtee kavereiden kanssa yli vuorokauden ryyppyjuhliin. Siis oikeasti juo tosi rajut kännit, ei muista missä baarissa olivat, mitä joi ja kuinka paljon jne.

Vertaatko oikeasti rentouttavana tekemisenä lenkkeilyä ja perskännien vetämistä :D Kumpikin sopii mielestäsi mainiosti pikkulapsiperheeseen ja ovat ihan rinnastettavissa?

t.  nro 3 

Vierailija
22/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moitit miehesi reaktiota kylmäksi. Ilmeisesti odotit toisenlaista vastausta. Mikä olisi mielestäsi ollut parempi reaktio? Jos tuo asia ei ollut tärkeä, miksi mainitsit sen viestissäsi? Tai tiedämmehän me: maalataksesi miehestäsi kielteisemmän kuvan ja kalastellaksesi itsellesi sympatiaa.

Manipuloivuudestasi kertoo myös se, että nimität ystävien kanssa juhlimista "perskännien vätämiseksi", kun taas omista mieltymyksistäsi puhut neutraalisti, jopa ihannoivasti. Selvästi pidät omia vapaa-ajanviettotapojasi tervehenkisempinä ja suorastaan moraalisesti parempina kuin miehesi. Annat ymmärtää, ettet voi käsittää, miksi joku voisi haluta pitää hauskaa tuolla tavalla.

No tässä kysymys: Miksi olet valinut kumppaniksesi ja lastesi isäksi miehen, jonka hauskanpitotapoja et hyväksy? Oletitko, että miehen arvot, mieltymykset ja luonteenpiirteet jotenkin muuttuvat, kun hänelle syntyy lapsi?

-21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sinua 21 :D Kyllä perskännien vetäminen on perskännien vetämistä, ei se siitä muuksi muutu. Mennään jonnekin kaverin kämpille, ekat pullot avataan jo iltapäivällä ja juodaan väkeviä kunnes sammutaan. Kyllä mielestäni harrastamani lenkkeily on tervehenkisempää! Eikä vie aikaa perheeltä ihan päivätolkulla, niin pitkiä lenkkejä en sentään harrasta.

En kait minä nyt sympatiaa kalastele..? Mainitsin vain että exäni on pettänyt ja se jätti arvet, en siis epäile että nykyiseni pettää! Olen hänelle maininnut joskus pelkoni, ja hän siihen vain töksäytti ettei ole sellainen. Asia ok. Tarviiko tästä enää jauhaa? Miksi puutut tähän pettämis-lauseeseen, etkä ota kantaa esimerkiksi siihen, että mies ei vapaa-ajallaan viihdy kotona lastensa kanssa? 

Valitsin miehen aikoinani, koska rakastuin häneen. Enkä olettanut mitään ihmeen "luonteenpiirteen muutoksia", eihän tässä nyt siitä ole kyse. Äh, en edes muista miksi alunperin vastasin tähän ketjuun, kunhan naputtelin vain vastausta ap:lle.

En edes ole tämän ketjun ap, keskittyisit mieluummin hänen kirjoitukseensa ja ongelman pohtimiseen! 

t. se 3

Vierailija
24/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun uudestaan, ja mun alkuperäinen probleema näytti olevan se, ettei mies vietä mun kans aikaa eikä tee mitään hauskaa :) Joten 21, annappas mielipiteesi/kommenttisi siihen kiitos!

t.3 taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä