Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pian alkaa taas kilot kerääntyä, rv 10 menossa.

Vierailija
15.07.2006 |

Taas on aineenvaihdunta hidastunut niin paljon, että tiedän painon alkavan nousemaan kohta reippaasti. Toisaalta tämä raskaus on kuitenkin niin lyhyt aika eli ei tämä niiiiin kauheaa ole, mutta olisi kiva joskus päästä vaikka alle 20kg painonnousulla...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalio tiukkaan kontrolliin. Älä syö sammiokaupalla pastaa, paljon leipää tai sokeria.

Vierailija
2/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aivan normaalisti, terveellistä perusruokaa, jota syömällä en muuten liho. Raskauden ajaksi aineenvaihduntani kuitenkin aina hidastuu valtavasti, jolloin kilot kertyvät helposti vaikka en mässäilekään. Muistan myös kuidut jne.

Vierailija
4/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ruokapäiväkirjaa pari viikkoa.

Turhaa: Jäätelöt, keksit, leivokset, limut, mehut, tuoremehut, sipsit, pullat, jogurtit.

Hedelmiä max yksi per päivä, marjat ilman sokeria

Liika rasva myös pois. Vaihda kevyempään levitteeseen ja juustoon.

Vierailija
5/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana tullut paino lähtee aina nopeasti pois, ja edelleen syön samalla tavalla kuin ennekin. Ilmeisesti teillä muilla ei ole ollut vastaavanlaisia kokemuksia aineenvaihdunnan kanssa joten älkää edes vaivautuko vastaamaan.

Vierailija
6/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään helppo huijata

Yritä vaikka muistella mitä olet tänään syönyt ja kirjoita ylös.

Veikkaan, että et muista kaikkea ainakaan heti.

Kysy mieheltäsi muistitko kaiken.

Vierailija
7/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvotusta, jos lähtee nopeasti pois? Vesipöhöä?

Kiinnitä huomiota nesteisiin ja suolat minimiin

Vierailija
8/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö leivoksia yms. kuin vieraissa tai kun itse kotonani heille jotain tarjoan. Limsaa olen juonut viimeksi pari vuotta sitten ja karkkia syön kerran viikossa, lasten karkkipäivänä. Jäätelöä tulee toki kesällä syötyä hieman useammin, mutta ei todellakaa päivittäin. Tuoremehua toki juon päivittäin, mutta tämä ongelma ei johdu aamupuuron kanssa nauttimani appelsiinimehulasillisesta.

Et ilmeisesti ole kuullut, että aineenvaihdunta saattaa hidastua raskauden aikana rajustikin, joten anna olla.

Vierailija
9/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks imetys on sujunut ja melko pian olen aloittanut taas treenit, kilot lähtee muutamassa kuukaudessa. En todellakaan syö raskausaikana raskaasti, vaan treenauksen määrän vähentäminen tekee tämän (aineenvaihdunta hidastuu, en kuluta läheskään yhtä paljon kuin ennen raskautta). Eli kyllä se mahdollista on.

Vierailija
10/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun reilu 10kg. olen muuten normaalipainoinen minäkin

Vierailija
11/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta painoin 55kg (162cm), viimeisilläni 77kg :o

Normiruokaa söin koko ajan, ihan samoin kuin ennen raskautta.

Vielä olisi n 5kg laihdutettavana, vaikka synnytyksestä vuosi.

Vierailija
12/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painoa tulee sellaset 20 kiloa vaikka kärsin pahoinvoinnista läpi raskauden. Oksentelen lähes päivittäin... ja kuitenkin paino nousee ihan kaameeta vauhtia!!! Enkä todellakaan muuta ruokavaliotani. No, onneksi kilot lähtee pois synnytyksen jälkeen ilman sen kummempia laihiksia.

Vierailija
13/13 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin kerralla tullut n. 20 kg, johtuu lähinnä siitä, ettei voi urheilla vanhaan malliin. Toki syönkin enemmän, mutta en siinä määrin tai sellaisia ruokia, että se yksin aiheuttaisi moisen lihomisen. Onneksi mulla kilot lähtee lähes samaa tahtia kuin tulevatkin. Esim. nyt kuopuksen synnytyksestä reilu viikko, ja " enää" yhdeksän raskauskiloa kahdestakymmenestä jäljellä. Veikkaan, että viimeiset viisi istuu aika tiukassa, mutta ei kun lenkille niin eiköhän se siitä.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän