Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkänäköinen nainen saa kutsua itseään adjektiivilla kaunis?

Vierailija
12.08.2020 |

Tämmöinen kyssäri

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä itseään tarvitse kutsua, kun muut kutsuvat kauniiksi ihan varhaisteinistä lähtien.

Vierailija
2/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään kauniin näköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa joka kokee olevansa kaunis.

Vierailija
4/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin näköinen.

Vierailija
5/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset huomaavat kauneuden ja sanovat siitä, ehkä parhaiten miesten kommentit ovat uskottavia, koska mies ei kehu kauniiksi jos nainen ei ole kaunis. Minulle useampi mies on sanonut että olen kaunis, omasta mielestäni olen tavallinen, mutta miesten mielestä minussa on jotain minkä kokevat kauniiksi. Minua on kutsuttu myös Tinderissä kauniiksi, olen laittanut itsestäni rehellisen kuvan siis nykyhetken, en ole käsitellyt kuvia, koska minulla ei ole älypuhelinta eikä mitään ihme filttereitä, kuva on otettu tavallisella kameralla. Olen hoitanut itseäni nuoruudesta lähtien, sillä on varmasti merkitystä, mutta toki geenit merkkaavat myös. Ilmeisesti olen saanut hyvät geenit.

Nainen50

Vierailija
6/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä itseään tarvitse kutsua, kun muut kutsuvat kauniiksi ihan varhaisteinistä lähtien.

No kiva. Minä siis voin sanoa olevani. Minua kun on kehuttu teiniajoista lähtien.

Ap

Vierailija
7/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset huomaavat kauneuden ja sanovat siitä, ehkä parhaiten miesten kommentit ovat uskottavia, koska mies ei kehu kauniiksi jos nainen ei ole kaunis. Minulle useampi mies on sanonut että olen kaunis, omasta mielestäni olen tavallinen, mutta miesten mielestä minussa on jotain minkä kokevat kauniiksi. Minua on kutsuttu myös Tinderissä kauniiksi, olen laittanut itsestäni rehellisen kuvan siis nykyhetken, en ole käsitellyt kuvia, koska minulla ei ole älypuhelinta eikä mitään ihme filttereitä, kuva on otettu tavallisella kameralla. Olen hoitanut itseäni nuoruudesta lähtien, sillä on varmasti merkitystä, mutta toki geenit merkkaavat myös. Ilmeisesti olen saanut hyvät geenit.

Nainen50

Mä taas olen kuullut että miehet kehuvat melkein minkä näköistä vaan jos sänkyyn halajavat.

En kyllä usko toisaalta että naisetkaan kehuisivat vilpittömästi muita vaan ennemminkin niitä vähän itseään huonomman näköisiä, jotka eivät herätä kateutta.

Vierailija
8/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi sanotaan itse toisia, ei itseään. Jos sanoo itseään kauniiksi, pitää itse itseään kauniina, mielipideasia kun se on. Toisten puolesta ei voi sanoa olevansa kaunis. 

Vierailija
9/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kutsua? Muut näkevät sen ilmankin. Ja kaikki eivät silti välttämättä ole samaa mieltä.

Vierailija
10/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kutsua? Muut näkevät sen ilmankin. Ja kaikki eivät silti välttämättä ole samaa mieltä.

Esimerkiksi anonyymillä palstalla kuten vauva av on usein aika pakollista tuoda asia esille sanoin, jotta voi keskustella aiheesta.

Vierailija
11/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Mä taas olen kuullut että miehet kehuvat melkein minkä näköistä vaan jos sänkyyn halajavat.

En kyllä usko toisaalta että naisetkaan kehuisivat vilpittömästi muita vaan ennemminkin niitä vähän itseään huonomman näköisiä, jotka eivät herätä kateutta.

Itse olen vähän sellainen peikon näköinen rumilus, ja ainakin mun kehut on aitoja. En voisi kehua itseäni huonomman näköistä kauniiksi, koska silloin valehtelisin niin näkyvästi.

En kadehdi kauneutta vaan ihailen sitä.

Vierailija
12/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti naama ja hoikka. Hyvät tissit.

13/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan ja sukupuolesta riippumatta saa sanoa itseään kauniiksi, älykkääksi tai lahjakkaaksi. Ne eivät ole suojattuja, toisin kuin vaikkapa hammaslääkäri tai psykoterapeutti, joiksi ei saa väittää itseään kuka tahansa.

Vierailija
14/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi anonyymillä palstalla kuten vauva av on usein aika pakollista tuoda asia esille sanoin, jotta voi keskustella aiheesta.

Varmaan siksi, koska täällä yleinen vasta-argumentti on "läski ja ruma kateellinen av-mamma"

-sama

Vierailija
15/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei koskaan ole saanut kutsua itseään kauniiksi eikä kokea itseään kauniiksi. Se ei ole miesten vika, vaan naisten vika, sillä naiset vihaavat toisia naisia. Miehiä ei haittaa jos nainen kutsuu itseään kauniiksi, naiset sekoavat vihasta, jos nainen kutsuu itseään kauniiksi. 

Vierailija
16/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei koskaan ole saanut kutsua itseään kauniiksi eikä kokea itseään kauniiksi. Se ei ole miesten vika, vaan naisten vika, sillä naiset vihaavat toisia naisia. Miehiä ei haittaa jos nainen kutsuu itseään kauniiksi, naiset sekoavat vihasta, jos nainen kutsuu itseään kauniiksi. 

Näin on, vaikka hän ihan aidosti olisi kaunis.

Ajatteleeko kaikki täällä ulkonäköä näin paljon ja kuvittelevat että kaikki muutkin niin tekevät. Kauniit tietysti eniten? :D

Kummallista, en minä vertaile itseäni muihin. Sellainen on ihan turhaa.

Vierailija
17/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kauniin naisen ei tarvitse sanoa itseään kauniiksi , muut pitävät siitä huolen. Luonnollinen ei muovinen , mutta kauneuden viimeistelee kaunis mieli. Jos on ruma sisältä ulkoinen kauneus ei auta.

Vierailija
18/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa sisäistettyä misogyniaa.

Oletko kuullut sanonnasta "omakehu haisee"?

On junttimaista kehua itseään muille. Paitsi ehkä työhaastattelussa. Mutta ei kai silloinkaan ole tarvetta kehua itseään kauniiksi, sillä haastattelija näkee sen muutenkin.

Vierailija
19/19 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkänäköinen nainen saa kutsua itseään adjektiivilla kaunis?"

No sen näköinen nainen, joka mieltää itse itsensä kauniiksi. Eli ihan jokainen. Jos tuntuu kauniilta.

Itsehän olen supisuomalainen nainen. En siis osaa kehua itseäni. Enkä varsinkaan näe itseäni kauniina vaan tuiki tavallisena. Semmoisena, joka tuskin ohitettaessa jää kenenkään mieleen.

Mutta kauniiksi minua on kehuttu. Niin miehet kuin naisetkin. Valehtelisin, jos väittäisin, ettei moinen sanominen tuntuisi kivalta. Sitä en valehtele, kun sanon, etten ihan aina enkä edes joka kerta oikein usko siihen. Ulkokuoren kehumisesta kun tulee m i n u l l e väkisinkin kiemurtelevainen olo; " mitä tuo nyt oikein haluaa", "haa, varmana kettuilee", "ai_van, 'kaunispa' hyvinkin eli ruma kuin rukkanen". Sanoinhan, että olen suomalainen😀. Käsitettä itsensä kehuminen en siis tunne.😀

Mutta kauniitahan me ollaan kaikki. Ainutlaatuisia taideteoksia. Toista samanlaista kun ei löydy. Tosin mun mielestä kauneus sisältää ulkokuoren lisäksi myös sen, mitä tapahtuu pään sisällä ja sydämessään.