Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina, kun näen kaupungilla pariskunnan, jonka mies on naista selvästi vaatimattomamman näköinen

Vierailija
12.08.2020 |

Ajattelen, että he tuskin tutustuivat toisiinsa Tinderissä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei elä siellä

Vierailija
2/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin saattoivat tutustua. Moni tindermies näyttää kuvissa paremmalta kuin livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele myös sitä, että kyseiset miehet on uskaltautuneet ulos ihmisten ilmoille ja tavanneet kauniita naisia. He eivät ole jääneet kotiin märehtimään tai trollaamaan nettipalstoille.

Vierailija
4/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs toisin päin? Minä olen vaalea ja ns. piirteetön (nuorena olin kaunis oikeasti, mutta jaksoinkin meikata ja värjätä tukkaa, emme seurustelleet tuolloin), tarvitsen meikkiä naamaan jotta edes jotain kaunista pilkahtaa nassusta. En jaksa tehdä tuota kovinkaan usein ja kuljen lähinnä valjuna rillipäänä.

Mies taas on tumma komistus, joskus naurattaa tämä meidän ulkoinen ero, mutta eipä tuo loppujen lopuksi mihinkään vaikuta. 

Vierailija
5/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs toisin päin? Minä olen vaalea ja ns. piirteetön (nuorena olin kaunis oikeasti, mutta jaksoinkin meikata ja värjätä tukkaa, emme seurustelleet tuolloin), tarvitsen meikkiä naamaan jotta edes jotain kaunista pilkahtaa nassusta. En jaksa tehdä tuota kovinkaan usein ja kuljen lähinnä valjuna rillipäänä.

Mies taas on tumma komistus, joskus naurattaa tämä meidän ulkoinen ero, mutta eipä tuo loppujen lopuksi mihinkään vaikuta. 

Sulla on varmaan kuitenkin hyvä vartalo ja kaunis iho?

Vierailija
6/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin saattoivat tutustua. Moni tindermies näyttää kuvissa paremmalta kuin livenä.

Jos mies näyttää livenä huonommalta kuin kuvissa, niin silloinhan nainen ei tunne "kemiaa" ja suhdetta ei pääse syntymään.

Vierailija
7/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele myös sitä, että kyseiset miehet on uskaltautuneet ulos ihmisten ilmoille ja tavanneet kauniita naisia. He eivät ole jääneet kotiin märehtimään tai trollaamaan nettipalstoille.

Kuka täällä nyt trollaa?

Vierailija
8/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun minä näen tällaisen pariskunnan totean itsekseni että tuo mies olisi kyllä sittenkin paremman näköinen jos myös käyttäisi meikkiä.

Vierailija
9/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää siinä on, jos on tutustunut vaikkapa yhteisen tuttavansa välityksellä?

Vierailija
10/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väärää siinä on, jos on tutustunut vaikkapa yhteisen tuttavansa välityksellä?

Et tainnut aivan ymmärtää, mitä aloituksessa sanottiin.

Vierailija
11/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuivatko Richard ja Hyacinth Tinderissä?

Vierailija
12/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lihava, tupakoi, ei liiku, syö huonosti. Ei välitä ulkomuodosta eikä vaatteista.

Minä; 12- vuotta miestä nuorempi. Itse olen sporttinen, hoikka, siro, muodokas (DD-kupin pystyt rinnat) pitkätukkainen, nätti naamasta, huolehdin ulkonäöstä ja syön terveellisesti, en tupakoi, naisellinen ulkomuoto ja pukeutuminen (korkokengät, hame aina paitsi urheillessa) meikkaan ja panostan vaatteisiin.

Rakastuin miehen luonteeseen ja persoonaan. Pinta on vaan pintaa. Miehen kaverit ovat sanoneet että naisensa on kaunis ja sexy:D

Vierailija
13/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen kaverit sanoneet musta noin. Mies on ylpeä musta.

Vierailija
14/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuivatko Richard ja Hyacinth Tinderissä?

Järkiliitto. Hyacinth muisti kerta toisensa perään kuuluttaa ettei halunnut Daisyn naivan Oslowta. Sehän yksi kerta riemastui kuullessaan Rosen kunnollisesta miesystävästä 🤑

Vierailija
15/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on lihava, tupakoi, ei liiku, syö huonosti. Ei välitä ulkomuodosta eikä vaatteista.

Minä; 12- vuotta miestä nuorempi. Itse olen sporttinen, hoikka, siro, muodokas (DD-kupin pystyt rinnat) pitkätukkainen, nätti naamasta, huolehdin ulkonäöstä ja syön terveellisesti, en tupakoi, naisellinen ulkomuoto ja pukeutuminen (korkokengät, hame aina paitsi urheillessa) meikkaan ja panostan vaatteisiin.

Rakastuin miehen luonteeseen ja persoonaan. Pinta on vaan pintaa. Miehen kaverit ovat sanoneet että naisensa on kaunis ja sexy:D

No niin, Ritva. Lopeta tuo haaveilu ja anna kissoillesi ruokaa.

Vierailija
16/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sellainen fantasia peräkammarin pertiltä tähän iltapäivään.

Vierailija
17/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies näyttää livenä huonommalta kuin kuvissa, niin silloinhan nainen ei tunne "kemiaa" ja suhdetta ei pääse syntymään.

Miehet jaksavat kemiaa pilkata, koska eivät oikeasti tajua mitä se on. Miehen tuoksu on naiselle tärkeä, sillä nainen ”haistaa” miehestä, saisivatko he yhdessä elinkelpoisia jälkeläisiä. Tutustuin mieheeni netissä ja ensimmäiset treffimme olivat lenkkitreffit. Hän ei oikeastaan puhunut mitään koko aikana ja muutenkin antoi ehkä hiukan tylyn vaikutelman. Jostakin syystä tunsin tarvetta tavata toisen kerran. Ja mikä suhde syntyikään, täydellinen match. Hän tuoksuu mielestäni hurmaavalta. Alkutylyys oli jännitystä. Ja ei muuten ole millään perinteisellä mittarilla komea mies, mutta minulle maailman ihanin.

Vierailija
18/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehen kaverit sanoneet musta noin. Mies on ylpeä musta.

Entä mitä sinun kaverisi sanovat miehestäsi?

Oletko ylpeä miehestäsi?

Vierailija
19/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Ritva. On Risto.

Vierailija
20/20 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Ritva. On Risto.

Ei ole Ritva koska olen syntynyt myöhemmin kuin Ritvat. Ja siis ihan totta on tämä. Naiset ei ole pinnallisia, vaikka AV:lla niin väitetäänkin.

Ja uskokaa vielä tämäkin; mun mies vei mun neitsyyden! Oli minun eka seurustelukumppani.

Mutta siis ei ole fantasiaa vaan ihan totuus. Toki voitte mun puolesta ihan rauhassa olla uskomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi