KULTAJOUSEN palautuskäsittely onnettoman hidasta
Paketti on ollut Kultajousella, Postin seurannan mukaan, jo 9 vuorokautta eivätkä ole ehtineet käsitellä palautusta.
Isommatkin yritykset käsittelevät palautukset nopeammin. Kultajousi toimittaa paketin 1-2 päivässä, mutta palautuksia eivät kerkäe käsittelemään samassa ajassa, tai edes viikossa.
TOIMITUSEHDOT:
Palautus käsitellään 2 viikon aikana lähetyksen saapumisesta. Tilauksen takaisinmaksu tapahtuu 10 päivän kuluessa palautuksen käsittelystä samalla maksutavalla, jota käytettiin oston yhteydessä.
https://www.kultajousi.fi/fi/info/takuu-ja-palautukset
Siis ensin menee mahdollisesti 2 vko, että käsittelevät heillä jo olevan paketin ja sen jälkeen vielä 10 pvä, että maksavat rahat takaisin, siis yhteensä 24 päivää!
Hidasta. Viimeinen kerta, kun tilaan Kultajouselta.
Kommentit (8)
Tänä päivänä auttamattoman hidasta. EI kannusta kyllä tilaamaan, jos joutuukin palauttamaan.
Mua ärsyttää tällainen asioiden venyminen ja vaiheessa olo. Rahan kerkeää kyllä saamaan, mutta tuo hitaus ja odotus. ÄRRRRH
Toisinpäin ei taitaisi onnistua. Asiakas maksaisi 24pv päästä siitä kun sai tuotteen. Asiakkaille tämä 24pv on vaan käytävä.
Tuskin kultajousella on noin kiire etteivät kerkeäisi käsittelemään...
Varmasti on ollut asiakaskatoa koronasta jouhtuen ja ihmisillä maksuvaikeuksia lomautuksista yms johtuen eikä tilauksia tehdä entiseen malliin.
Taitavat vetää lonkkaa palautuspuolella!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kultajousella on noin kiire etteivät kerkeäisi käsittelemään...
Varmasti on ollut asiakaskatoa koronasta jouhtuen ja ihmisillä maksuvaikeuksia lomautuksista yms johtuen eikä tilauksia tehdä entiseen malliin.
Taitavat vetää lonkkaa palautuspuolella!
Jos ne on karanteenissa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tällainen asioiden venyminen ja vaiheessa olo. Rahan kerkeää kyllä saamaan, mutta tuo hitaus ja odotus. ÄRRRRH
Tämä.
Minä boikotoin sitä firmaa muutenkin, kävin kerran kysymässä paljonko maksaa sormusten kiillotus ja jätin ne sinne kun ei se hinta paha ollut, myyjä antoi minulle jonkun lapun jolla saan ne sitten haettua. No menin sitten noutamaan niitä niin se myyjä sanoi ihan eri hinnan!! Maksoin tuplaten sen minkä se myyjä sanoi! Milläpä minä sen olisin voinut todistaa, ei auttanut kuin maksaa että sai sormukset pois sieltä! En enää ikinä mene siihen liikkeeseen! Ja jos jotain jätätte vaikka korjattavaksi niin katsokaa että se etukäteen sovittu hinta pistetään ylös johonkin!
Onpa hidasta. Jollakin isolla ulkomailla olevalla yrityksellä (H&M) vois mennä noita aikoja palautksen käsittelyyn.