Kertokaa parhaita smoothiereseptejänne!
Alan jo kyllästymään tähän mun ainaiseen mansikka-banaani-jogurtti-talkkuna -seokseen, tarvitsen vähän monipuolisuutta
Kommentit (20)
Lakritsijogurttia - pieni loraus riittää antamaan mukavan lisämaun.
Omat lempparit:
Mansikkaa
Punaherukkaa
Banaania
Kreikkalaista jogurttia
+ vettä
Pakastemangokuutioita
Appelsiini
Pakastepinaattia
Kreikkalainen jogurttia
+ vettä
Pakastemansikkaa ja raastettu luomilimen kuori
Mansikkaa, mustikkaa, kreikkalaista jugurttia, vaniljasokeria, kauramaitoa
Tuoreita taateleita, banaania, soijamaitoa, raakakaakaota, kookosöljyä, vanilija uutetta
Rasvaton luonnonjugurtti, rahka, puolikas banaani, tuore pinaatti, mansikoita, mustaviinimarjaa (+ joskus puolikas avokado).
Muuten aina sama pohja, marjat vaihtelee.
Karviaista, punaista viinimarjaa (, vähän ruokosokeria tai hunajaa )ja turkkilaista jugurttia sekä minttua.
Avokado-omena-puolukka+jugu oli suorastaan yllättävän hyvää.
Kirpeää omenaa, avokadoa, vähäsen varsiselleriä,sitruunaa ja vettä. joskus ehkä jopa lehtikaalta vähäsen. Ikään kuin ruokaisa smoothie. Toinen on sit maustamaton jugurtti, punainen maito, lidlin pakastevadelmia niitä saksalaisia ei tartte kuumentaa pöpöjen pelossa.. niin niin tulee hyvä omasta mielestä makea smoothie jäähileineen.
Kato jungle juce barin smoothielistalta hyviä yhdistelmiä. Vihersmoothiet ainakin siellä hyviä ja olen tehnyt itse samoilla yhdistelmillä. Ei yhtä hyvää, mutta melkein.
pari grillimakkaraa, hyvin paistettu. 4 viipaletta rapeaa pekonia ja yksi pullo keskiolutta. Tasaiseksi ja terveysjuoma on valmis.
Mansikka-puolukka-mustikka-banaani-turkkilainen jogurtti-maito-oliiviöljy-kauralese. Tulee aina vähän eri makuista, riipuen eri raaka-aineiden määristä.
Käytä kookosvettä pohjana ja lisää joukkoon jäisiä marjoja tai hedelmiä
Avokado-banaani-appelsiini pohjalle. Tuo menee jo itsessään, mutta lisätä voi esim. mansikoita, mustikoita, omenaa, mitä.vaan keksii. Smoothie ei tartte jugurtteja tai muuta ylimäärästä. Banaani ja avokado tuo kermaisuutta jo itsessään
Vierailija kirjoitti:
Avokado-banaani-appelsiini pohjalle. Tuo menee jo itsessään, mutta lisätä voi esim. mansikoita, mustikoita, omenaa, mitä.vaan keksii. Smoothie ei tartte jugurtteja tai muuta ylimäärästä. Banaani ja avokado tuo kermaisuutta jo itsessään
Ei tietenkään. Mutta silloin taitaa kyseessä olla fruitie.
Erilaisia marjoja, manteleita ja hunajaa. Mantelit tekee kermamaisen suutuntuman. Käy myös pähkinätkin.
Mansikka-banaani-tyrni. Vettä lisäksi jos tarve. Onko tuo nyt sitten fruitie eikä smoothie?
No siis sinne voi laittaa melkein mitä tahansa, käytä mielukuvitusta ja kokeile!
1 banaani, 300 grammaa vanilja jäätelöä, 10 kuutiota jääpaloja ja 2 dl mansikka-mustikkapiimää. Nams!
Mä laitan mustaherukkaa, puolukkaa, mustikoita, marja-aroniaa. Banaania makeuttamaan ja kaurahiutaleita ruokaisuutta lisäämään. Psylliumkuitua täytelöittämään ja kuitulisä samalla. Hyvää on ja vatsakin kiittää.