Loskat suuhun kokki avaa uuden kiinalaisen ravintolan perjantaina Helsinkiin
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Farangissa tuli käytyä ja en ole niin pettyneenä koskaan ravintolasta lähtenyt.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Mitä sitte, ja miksi se oli epäonnistunutta?
T. Tomi
Wannabe-kokki, sen pöperöt on aivan kaameita. Pysyisi vaan poissa, ainakin lehtien palstoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Mitä sitte, ja miksi se oli epäonnistunutta?
T. Tomi
Ravintolasalista tuli mieleen koulun ruokala. En todellakaan osannut odottaa sellaista massaruokalaa. Ja ruoka... En edes muista. Mitäänsanomatonta ja ilmeisen helposti unohdettava.
Näin luodaan työpaikkoja hieno homma. En varmasti tule itse koskaan käymään kun en asu Helsingissä, mutta en silti toivo pahaa kenellekään varsinkaan yrittäjille.
Tuo oli kyllä harvinaisen ällöttävä kommentti tuolta kokilta, jäi ikuisesti muistiin. Ja hyi, en käy ko. henkilön ravintoloissa, joku taso pitää sentään olla.
Kärventynyttä salaattia ja sämpylöitä. Jalopenomajoneesi peittää kaiken muun alleen ja polttaa koko ruokahetken pilalle bonuksena.
Vierailija kirjoitti:
Näin luodaan työpaikkoja hieno homma. En varmasti tule itse koskaan käymään kun en asu Helsingissä, mutta en silti toivo pahaa kenellekään varsinkaan yrittäjille.
Tämä yrittäjä kommentoi ja nimitteli todella törkeästi työtään tekevää ravintolakriitikkoa. Ei mitään käytöstapoja. Että on kyllä ihan itse aiheuttanut sen ettei hänelle kaikki toivo hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koske ruokaan jota tatuoitu mies on paljailla sormillaan jatkuvasti kosketellut, joka näkyy hänen kokkausohjelmissaan. Sormensa työntä monta kertaa peräkkäin emulsioihin. Hyi helvetti.
Samat sormet käyneet stripparin rei'issä.
Ilmankos se yksi annos maistui kalalle, vaikkei ollut kalaa nähnytkään. Ja nyt kun ajattelen oli siinä sellainen hiljainen sivumakukin.
Meen mieluummin Jaskan grillille. Hinta/laatu.
Myös hänen ravintola Gaijininissa ruokailleet kuutisenkymmentä asiakasta sai keväällä 2014 ruokamyrkytyksen. Sillä lailla!
Todellakin odotellaan suurella innolla.
Tomi Björck on malliesimerkki Modernista Miehestä.
Tomi Björck selaa Jordan Petersonin materiaalei, käy salil, parturis.
Tomi Björck on itsevarma, röyhkeä, dominoiva.
Älä ole kìlttímìës -- ole Tomi Björck.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koske ruokaan jota tatuoitu mies on paljailla sormillaan jatkuvasti kosketellut, joka näkyy hänen kokkausohjelmissaan. Sormensa työntä monta kertaa peräkkäin emulsioihin. Hyi helvetti.
Ilmankos se yksi annos maistui kalalle, vaikkei ollut kalaa nähnytkään. Ja nyt kun ajattelen oli siinä sellainen hiljainen sivumakukin.
Siis hiivainen ei hiljainen, vaikka kokemus hiljaiseksi vetikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei liene pahan toivomista, jos välttää sellaisia yrityksiä joista ei syystä tai toisesta pidä, ja suosii niitä joista pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hiivainen ei hiljainen, vaikka kokemus hiljaiseksi vetikin.
Juu, niin vetää hiivakin!
Minullekin jäi ikuisesti mieleen se loskat suuhun -heitto. En mielelläni tue naisvihaajien yrityksiä, kun tarjolla on sellaisiakin ravintoloita, joiden perustajat ovat aivan mahtavia, arvostettavia ihmisiä. Ruuankin uskon niissä olevan parempaa.
Miksi suomalainen, Australiasta paluuta tekevä ihminen avaa kiinalaisen ravintolan?? Eikö niitä ole täällä jo tarpeeksi, ihan oikeiden kiinalaisten perustamia sellaisia?
Taas sisäpiiri juttu. Voisi aukaista asiaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalainen, Australiasta paluuta tekevä ihminen avaa kiinalaisen ravintolan?? Eikö niitä ole täällä jo tarpeeksi, ihan oikeiden kiinalaisten perustamia sellaisia?
Se on rahastusmesta. Ei mitään tekemistä autenttisuuden kanssa. Tomi ehkä ite osaa kokata, mutta sen palkkaamast alaiset on ihan helvetin huonoja. Suomessa ei ole vielä yhtään 3 tähden mestaa, koska kenestäkään ei ole tysökentelemään tarpeeksi tarkasti.
Älköön meistä kukaan vaurastuttako tätä huorintekijää. Amen.