Tekipä itsetunnolle hyvää käydä eilen baarissa :D
Pitkästä aikaa olin viihteellä. Olen ylipainoinen (166/82), yli 3-kymppinen, hörökorvainenkin vielä.
No, panostin kyllä ulkonäkööni, kiharsin pitkät hiukseni, meikkasin huolella, valitsin vaatteet niin että vartaloni huonot puolet peittyvät. Minulla oli hauskaa kavereiden kanssa, tanssittiin, naurettiin, olin hyvällä tuulella koko illan.
Hyvää tuulta ei myöskään pilannut se, että illan kuluessa minua iskettiin 6 kertaa! :O :D
Kun oltiin istumassa, eräs mies tuli minua kohti, pysähtyi ja kumartui puoleeni sanoen "piti tulla vaan sanomaan, että olet todella upea nainen!" ja lähti sitten menemään, kun olin ensin naurahtaen kiittänyt kohteliaisuudesta.
Eräs mies hivuttautui tanssilattialle tanssimaan viereeni, halusi sen jälkeen vielä baaripöytäänkin istumaan kanssamme ja istui ja huokaili vieressäni kuinka kaunis olenkaan "ei pysty kuin tuijottamaan" ja oli kovasti kiinnostunut ja harmitteli kun kerroin olevani varattu.
Kolmas mies oli edelläni jonottamassa baaritiskillä, kun hän käännähti ja huomatessaan minut, kysyi että mitä mä juon, ja halusi tarjota, senkin jälkeen kun olin sanonut että tarjoamisesta ei kyllä heruisi mitään "palkinnoksi".
Neljäs mies sanoi että hänkin on naimisissa, mutta jos vaan pyytäisin, hän lähtisi oitis mukaani. (!)
Viides lähenteli tanssilattialla myöskin, ja kuudes kävi hakemassa tanssiin ja yritti muutenkin iskeä, mutta enpä sitten lähtenyt edes tanssimaan hänen kanssaan.
Huh huh, kyllä olin ihmeissäni. Viimeksi tällaista vientiä ollut joskus teini-ikäisenä... oli vissiin planeetat kohdallaan tai jotain :D
Kommentit (25)
Juu kyllähän sellainen, mistä saa kiinni, kiinnostaa usein miestä enemmän kuin kuiva riuku.
Lisäksi nämä riu'ut on usein todella kyrpiintyneen oloisia - liekö sitten nälkä kun vääntää naamaan irvistykseen ja pistää äänen narisemaan heh
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:14"]
Juu kyllähän sellainen, mistä saa kiinni, kiinnostaa usein miestä enemmän kuin kuiva riuku.
Lisäksi nämä riu'ut on usein todella kyrpiintyneen oloisia - liekö sitten nälkä kun vääntää naamaan irvistykseen ja pistää äänen narisemaan heh
[/quote]
on vaan niin ristiriitaista kun täällä palstalla haukutaan suomalaiset naiset rumiksi ja liian lihaviksi. Mitä ne miehet oikein haluaa?
Nimenomaan. Känniset miehet iskevät lihavia naisia koska ne on huonon itsetuntonsa takia helpompi saada sänkyyn. Lihavat eivät ole tottuneet sellaiseen huomioon ja siksi ovat varma nakki.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:14"]
[/quote]
on vaan niin ristiriitaista kun täällä palstalla haukutaan suomalaiset naiset rumiksi ja liian lihaviksi. Mitä ne miehet oikein haluaa?
[/quote]
Tuntematta asiaa sen tarkemmin, kehottaisin ottamaan lukuun provoilun ja ihan puhtaan riidan haastamisen mahdollisuuden.
Internetissä kun ollaan.
Itse olen ihan ok näköinen, kait normaali, vaaleat hiukset,siniset silmät, pitkä 170cm ja normaalipainoinen. Kukaan ei tule baarissa iskemään. Saa olla ihan rauhassa, siksikin vähentänyt baarissa käyntiä. Tosin varattu olen mutta ei sormusta.