Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako miehesi muotia, näin selvität sen

Vierailija
10.08.2013 |

Yksinkertaisella kysymyksellä se selviää:

Viime vuonna ja sitä edeltävänä kesänä miehillä oli muodissa pitkät, vähintään polven tuntumaan yltävät shortsit. Etenkin vaaleat, beiget ja ruskeaa väriä sisältävät. Tänä vuonna muotia olivat/ovat lyhyet shortsit, polven yläpuolelle selvästi jäävät. Väriltään kirkkaat, siniset tai punaiset, sinisessä myös tummempaa sävyä. Myös lyhyitä farkkukankaan värisiä.

Ja nyt se kysymys:

Onko miehesi tietoinen, että tämän vuoden shortsimuoti miehillä oli huomattavasti lyhytlahkeisempi kuin viime vuoden?

En sano, että kaikkien pitäisi seurata. Mutta voi seurata (tietää mitä tapahtuu) ja tehdä itse toisin. Esim. minä en ole käyttänyt lyhyitä shortseja tänä kesänä vaan pitkiä, mutta tiedän silti, että lyhyet olivat/ovat muotia. Itse pidän pidempiä tyylikkäämpinä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiennyt mieheni, kysyin.

Vierailija
2/13 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattakin selvää, että ei. Ei välitä edes väriyhdistelmistä. Pukeutuu kuin teini :D

Vierailija
4/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei olis mun mies jos seuraisi. 

Vierailija
5/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo selviä muutenkin kuin shortseista. Reps. Kyllä mieheni seuraa muotia ja pukeutuu muodikkaasti. 

Vierailija
6/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi, oliko sellaiset pitkätkin sitten muotia pari vuotta sitten, ei hän ollut huomannutkaan.

Vierailija
7/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika peelo jos ylipäätään käyttää sortseja. 

Vierailija
8/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pukeutuminen on miehelleni tärkeämpää kuin muotien seuraaminen. Tyylikäs miesten pukeutuminen on luonteeltaan klassista.

Vierailija
9/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi ees kysyy, tiedän ettei tiedä. Mun miehellä on oma, persoonallinen tyyli. Ei seuraa mainstream muotivirtauksia yhtään, mutta miettii siis kuitenkin mitä päälleen pistää.

Vierailija
10/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiennyt, mutta ei olisi kuulemma siltikään ostanut lyhyitä, vaikka olisi tiennyt. Lyhyitä käyttää kuulemma futarit ja kauniit pojat.

Vierailija
11/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysin kanssa samaa mieltä. Ei tiedä mun mies tuollaisia muotijuttuja ja pukumiehet ei mitään shortseja töissä käytäkään. Saattaa kuitenkin tietää, että minkä väriset paidat tai kravatit ovat muotia tai millaiset kravattien kuviot eli ei siis ole täysin kujalla muodista kuitenkaan.

Vierailija
12/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="06.12.2013 klo 13:38"]

Ysin kanssa samaa mieltä. Ei tiedä mun mies tuollaisia muotijuttuja ja pukumiehet ei mitään shortseja töissä käytäkään. Saattaa kuitenkin tietää, että minkä väriset paidat tai kravatit ovat muotia tai millaiset kravattien kuviot eli ei siis ole täysin kujalla muodista kuitenkaan.

[/quote]

Vapaa-ajallakin on puku tiukasti päällä ja muodikkaasti kuvioitu kravatti tiukalla?

Vierailija
13/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä, mut vapaa-ajalla ei edustakaan ja silloin voi hyvin liikkua mukavissa vaikka 5 v takaisissa vaatteissa, joiden ei tarvitse olla muotia. Jotkut kesävaatteet menevät kyllä monta vuotta tässä iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän