Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtua 6-v:n hengen haukkominen?

Vierailija
14.05.2013 |

Lapsi oli viikko sitten flunssassa, siitä jäi outo hengen haukkominen. Hengitys ei vingu, vaan lapsi ihan lepotilassakin (ei nukkuessaan) haukkoo henkeään. Hän ei kuulemma saa tarpeeksi ilmaa, kun kysyin syytä outoon hengitykseen. Mitä tuo voisi olla ja pitäisikö käyttää lääkärillä? Muilla vastaavaa kokemusta? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollasta ekaluokkalla. Sitä ei tutkittu ja meni ohi itsestään. Muistan hyvin tunteen, tuntui ettei saa vedettyä happea tarpeeksi tai tarpeeksi syvälle. vieläkin mietin joskus mitä se oli. Kerro jos selviää. 

Vierailija
2/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa terveysneuvontapuhelimeen ja kysyä ihan ammattilaiselta. Täältä voi saada ihan vääränlaisia vastauksia. Soita ihmeessä.

http://www.0910023.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, jos olet noilta alueilta :/ Tosin tuskin ne nyt luuria korvaan lyö? Ohjaavat ehkä sitten soittamaan toiseen numeroon.

Vierailija
4/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitepölyalergia, voi puhjeta ihan missä iässä tahansa.

Vierailija
5/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni ollut tuota jo yli vuoden. Olisipa vaan kiva tietää mistä johtuu.

Vierailija
6/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla myös tic-oire, joka nyt vain sattui ilmaantumaan flunssan jälkeen. Ne ovat tuon ikäisillä yleisiä.

Vierailija
7/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuvasti tuota nyt kun olen raskaana. Maha painaa keuhkoja niin etten saa vedettyä tarpeeksi ilmaa ja tulee inhottava pakottava tunne haukkoa henkeä, jotta saa vedettyä sitä sisään tarpeeksi vähän kuin haukotellessa. Kävisin kuunteluttamassa tytön keuhkot siis, ettei ole joku jälkitauti, joka verottaa keuhkojen kapasiteetti.

Vierailija
8/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsella tuo oli tic-oire. Hävisi sitten itsestään ajan kanssa.

Vierailija
9/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiashan on ihan siinä parhaimmassa iässä saadakseen tic-oireita, ei syytä huoleen.

Vierailija
10/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noi tic-oireet oikeen on? Mistä ne johtuu? Itsestään menevät ohi? ap 

Vierailija
11/11 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuo flunssa just taustalla, kannattais tarkistaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän