Voiko eläinshampoolla pestä hiuksia?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sinun hiuksesi voin pestä ja pesaista samalla pimpankarvatkin kauniskutrinen ystäväiseni kunhan et pure ja haukkuminenkin pysyy kohtuulisella tasolla...
Mistä tiedät että en ole kananpersetukkainen poslari?
En mistään, vaikka olenkin melkoisen avarakatseinen kaveri näen jopa keskiviikkona edelliseen ja tulevan sunnuntain. Ei sillä ole väliä, helpompi se kananperse ja posliinin on pesaista
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen pullo
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/APTUS-HELLAePESU-VET-PESUNESTE-…
Olen käyttänyt hiustenpesuun ja on parempi kuin useimmat ihmisshampoot. Koira tarvitsee pesua niin harvoin, että käytän tuota myös itse, ettei parasta ennen -päivämäärä mene umpeen.
Aivan mahtavaa! Arvelinkin että vois käyttää. Meillä shampoo on kissan jäämistöä, eikä ole paljoa käytetty kun kissat niin kovasti rakastaa pesua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sinun hiuksesi voin pestä ja pesaista samalla pimpankarvatkin kauniskutrinen ystäväiseni kunhan et pure ja haukkuminenkin pysyy kohtuulisella tasolla...
En mistään, vaikka olenkin melkoisen avarakatseinen kaveri näen jopa keskiviikkona edelliseen ja tulevan sunnuntain. Ei sillä ole väliä, helpompi se kananperse ja posliinin on pesaista
360 asteen väyrynen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen pullo
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/APTUS-HELLAePESU-VET-PESUNESTE-…
Kaikkia kyseisen shampoon ainesosia löytyy myös ihmisille suunnatuista shampoista.
Ok, kiitos! Kokeilen ja toivon etten mee ihan puudeliksi 🐩
Voi käyttää. Parempaa on kuin ihmisille tarkoitetut. Ei turhia kemikaaleja. Hellävarainen hiuksille ja iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
360 asteen väyrynen?
Voi kun olisinkin kaunishiuksinen ystäväiseni, mutta olen valitettavan rajoittunut monin tavoin tuohon suurmieheen verrattuna ja silmänikin olivat lähinnä huumorimielessä tuolla tavalla. Pahoitteluni jos vitsi oli epäonnistunut
Kaikkia kyseisen shampoon ainesosia löytyy myös ihmisille suunnatuista shampoista.