Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että maailmaan tulee globaali uusi maailmanjärjestys ja ihmisten merkintä?

Vierailija
12.08.2020 |

Minä uskon että maailma kehittyy juuri sihen suuntaan kuin raamattu ennustaa. Ennustuksen mukaan lopussa ihmiset antavat kuninkuuden pedolle ja pedon valtakunnalle, joka merkitsee ihmiset niin, että ostaminen ja myyminen ilman merkitsemistä ei ole mahdollista.

ilm.
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku

Kommentit (569)

Vierailija
161/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika jännää että Kun Abram kutsuttiin Caldean Urista joka on Irakin mailla nykyään niin sieltä virtaa nyt sitten ihmisiä tänne. Ihan samoilta kulmilta melkein. Tuosta kutsusta vasta alkoi juutalaisuus ja Abramista tehtiin Abraham-paljojen Isä.

Vierailija
162/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimestä Hitler tulee 666, kun laskee oliko niin, että A = 101, B = 102 jne.

Hitler vainosi juutalaisia. Epäilen hänen olevan jonkinlainen esikuva antikristuksesta. Ja Raamattu sanoo "oikean juutalaisen" olevan se jolla on "sydämen ympärileikkaus Hengessä".

Hitleriä on pidetty Antikristuksena. Ehkä pienempiä antikristuksia ilmaantuu ennen varsinaista aikojen lopun Antikristusta. Joka osaa laskea luvun 666, laskekoon sen. Se on ihmisen luku. Näin olen käsittänyt.

Varmasti yhtähyvin muistanet miten juutalaiset ujuttivat väkijoukkoon omiaan huutamaan Barabbasta? Että Jeesus tuomittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitler vainosi juutalaisia. Epäilen hänen olevan jonkinlainen esikuva antikristuksesta. Ja Raamattu sanoo "oikean juutalaisen" olevan se jolla on "sydämen ympärileikkaus Hengessä".

Hitleriä on pidetty Antikristuksena. Ehkä pienempiä antikristuksia ilmaantuu ennen varsinaista aikojen lopun Antikristusta. Joka osaa laskea luvun 666, laskekoon sen. Se on ihmisen luku. Näin olen käsittänyt.

Varmasti yhtähyvin muistanet miten juutalaiset ujuttivat väkijoukkoon omiaan huutamaan Barabbasta? Että Jeesus tuomittiin.

He huusivat" Tulkoon Hänen verensä meidän päälle...ja lastemmekin päälle"

Vierailija
164/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai muistan.

Vierailija
165/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Täällä palstalla jossain ketjussa jos pohdiskellaan millään tavalla Raamattua, lopunaikoja tjs, niin äkkiä ponnahtaa jostain joku ateisti joka alkaa rienaamaan raivokkailla viesteillään

Olen ajatellut monta kertaa samaa. Joskus kun on kirjoittanut avaten jotain uskon asiaa tai puhuen pelastuksesta ja tämä kommentti saanut vielä yläpeukkuja, hetken päästä keskusteluun ilmestyy oudon sävyisiä, juurikin rienaavia kommentteja. On käynyt mielessä että onko jotkut henget ohjanneet ihmistä kirjoittamaan.

Kuinka saatanan tyhmä pitää aikuisen ihmisen olla jos uskoo johonkin vıtun henkiin?

No onhan sinullakin henki. Olet hengissä, monikossa vielä.

Eikä ole. Hengitän ja olen hengissä mutta ei minussa (eikä missään muuallakaan) mitään henkiä tai muita näkymättömiä yksisarvisia ja menninkäisiäkään ole.

Kyllä sinullakin on henki.

Vierailija
166/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan meillä on pedon merkki ja se on mikrosiru,sirukortti luottokortissa ja sim kortti puhelimessa.Tuhansilla ellei jopa kymmenillä tuhansilla on mikrosiru laitettu käteen -vapaaehtoisesti helpottamaan elämää.

Eipä nyt muuta tule mieleen kuin diabeetikot. Ja kyllä, se helpottaa ja jopa pelastaa heidän elämänsä.

Vierailija
167/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Täällä palstalla jossain ketjussa jos pohdiskellaan millään tavalla Raamattua, lopunaikoja tjs, niin äkkiä ponnahtaa jostain joku ateisti joka alkaa rienaamaan raivokkailla viesteillään

Olen ajatellut monta kertaa samaa. Joskus kun on kirjoittanut avaten jotain uskon asiaa tai puhuen pelastuksesta ja tämä kommentti saanut vielä yläpeukkuja, hetken päästä keskusteluun ilmestyy oudon sävyisiä, juurikin rienaavia kommentteja. On käynyt mielessä että onko jotkut henget ohjanneet ihmistä kirjoittamaan.

Kuinka saatanan tyhmä pitää aikuisen ihmisen olla jos uskoo johonkin vıtun henkiin?

Eikä ole. Hengitän ja olen hengissä mutta ei minussa (eikä missään muuallakaan) mitään henkiä tai muita näkymättömiä yksisarvisia ja menninkäisiäkään ole.

Kai minä nyt vitŧu tiedän mitä minussa on ja mitä ei ole. Lakkaa lässyttämästä tuota paskaasi. Minussa, eikä yhdessäkään muussakaan ihmisessä, eläimessä tai objektista tässä universumissa ole mitään henkiä. Koska mitään henkiä ei ole kuin luulevaisten mielikuvituksessa.

Vierailija
168/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ilmestyskirjan pedon merkki, joka on ihmisen luku..

Kuningas Jaakon käännöksessä ei 666 vaan 600 60 ja 6. Vanhassa Testamentissa Salomolle tuotiin vuosittain 666 talenttia kultaa..

Kuinka nuo toisiinsa liittyvät en tiedä. Tuli mieleeni vain tästä keskustelusta

Vierailija
169/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
170/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös ihan huikeaa tajuta että Gizan  Pyramidit olivat JO satoja vuosia ennen kuin Abrahamkaan lähti Urista. Huikeaa ajatella mitä kaikkea ne ovatkaan nähneet historiassa.

Vierailija
171/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on totta sanasta sanaan, mutta sitä tykätään nykyään vääristellä ja käyttää omien tarkoitusperien ajamiseen.

AP on ihan hyvällä asialla.

Mutta miksi vain raamattu on totta sanasta sanaan? Tätä en ikinä ole ymmärtänyt laisinkaan, kun on monia muita uskontoja ja pyhiä kirjoja, mikä estää niitä olemasta oikeassa? Toiseksi, miksi raamatun mukaan ihmisiä on kiduttettu ja kansoja murhattu koska he ovat olleet väärä uskoisia? Miksi pahimmat rikolliset saavat kaiken anteeksi jos vain hyväksyvät Jeesuksen ja pyytävät anteeksi häneltä, kun taas jos mies tai nainen rakastaa samaa sukupuolta ja eikä nää siinä mitään väärä, niin heidät tuomitaan ja he joutuvat kärsimään ikuisuuden. Nämä on ongelmia uskonnon suhteen mitä näen ja ne oikeasti osaavat häiritä minua.

Vierailija
172/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota tekoälyähän tarvittaisiin myös ihmisten valvontaan. Kiinassahan tekoäly juurikin tunnistaa ihmiset ja pisteyttää jne.

5g verkko mahdollistaa nopeamman tiedonsiirron, 6g verkkoa Oulussa kehittelevät.

Esim jos kuvitellaan että ihmisiin pakotettaisiin merkki, niin saisivatko nuo 5 ja 6g verkot paikallistettua ihmiset kattavuusalueensa sisällä?. Esim pojotat kotisohvalla niin Isoveli tietää varmuudella et siellä se nyt on eikä koronaa levittämässä. kauppaan meet niin skannerit lukevat et ton henkilön tilillä ton verran rahaa. Mediassa näkynyt noita silmäskannereita, verisuonikartasto skannereita yms. Talvella noista oli juttua. Otsasta tai kädestä lehtikuvien perusteella infrapunamittareilla kuumetta etsitty koronan takia.

Oikeaan käteen tai otsaan merkki..

Minusta tämä on täysin johdonmukaista kun asiaa tarkastelee vailla mitään tunteita. Ja tuo on pelkkää faktaa, ei suinkaan mitään salaliittoteoriaa. Suomalaiset ovat takuulla ensimmäisiä kilttejä mallioppilaita tuossa asiassa.

No eihän täällä tartte kuin Salkkareiden tauolla vilauttaa "reppanaa jääkarhua taistelemassa jäälautalla", niin jo on puoli kansaa vaatimassa autojen kyttäyssiruja yms. valvonta-scheissea, ympäristöperusteella kaikille. Ei ole mitään syytä epäillä, etteikö vastaavilla, tunteisiin vetoavilla kuvilla saada Suomeen ihmisillekin metrinen sondi haitariin pystyyn ja 100% kyttäys päälle.

Vierailija
173/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai minä nyt vitŧu tiedän mitä minussa on ja mitä ei ole. Lakkaa lässyttämästä tuota paskaasi. Minussa, eikä yhdessäkään muussakaan ihmisessä, eläimessä tai objektista tässä universumissa ole mitään henkiä. Koska mitään henkiä ei ole kuin luulevaisten mielikuvituksessa.

Sinä olet henki henkien joukossa. Kun Henkesi lähtee niin se lähtee. Kuolet silloin.  Mutta Henkesi LÄHTEE muuanne.

Vierailija
174/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovia vastaan tehdyt hyökkäykset täällä saavat ajattelemaan, että taitaa saatana tai sen enkelit operoida täällä netin syövereissä joidenkin ihmisten kautta..

Joko se, tai sitten sinulla viiraa päästä jos kuvittelet satuolentojen olevan totta.

Occamin partaveitsellä on sinulle huonoja uutisia...

Vierailija
175/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

av sensuroi..

Vierailija
176/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet henki henkien joukossa. Kun Henkesi lähtee niin se lähtee. Kuolet silloin.  Mutta Henkesi LÄHTEE muuanne.

Sanoin jo että lakkaa länkyttämästä paskaasi. Ole hyvä ja näytä vertaisarvioidut todisteet näitten henkien olemassaolosta tai pidä pääsi kiinni.

Vierailija
177/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Sepi Kumpulaisesta tulee 666, kun valikoi kirjaimille sopivat luvut.

Vierailija
178/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on totta sanasta sanaan, mutta sitä tykätään nykyään vääristellä ja käyttää omien tarkoitusperien ajamiseen.

AP on ihan hyvällä asialla.

Mutta miksi vain raamattu on totta sanasta sanaan? Tätä en ikinä ole ymmärtänyt laisinkaan, kun on monia muita uskontoja ja pyhiä kirjoja, mikä estää niitä olemasta oikeassa? Toiseksi, miksi raamatun mukaan ihmisiä on kiduttettu ja kansoja murhattu koska he ovat olleet väärä uskoisia? Miksi pahimmat rikolliset saavat kaiken anteeksi jos vain hyväksyvät Jeesuksen ja pyytävät anteeksi häneltä, kun taas jos mies tai nainen rakastaa samaa sukupuolta ja eikä nää siinä mitään väärä, niin heidät tuomitaan ja he joutuvat kärsimään ikuisuuden. Nämä on ongelmia uskonnon suhteen mitä näen ja ne oikeasti osaavat häiritä minua.

Koska asiat ovat aina JOTENKIN eivätkä monella tapaa. Ymmärrätkö on totuus ja se on se Yksi. Selittäjiä on kyllä monta. Mutta silti totuus ja asiat ovat aina vaan yhdellä tapaa. Lue fysiikastakin. Kaikessa on logiikka ja seurauksia jne.

Vierailija
179/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo että lakkaa länkyttämästä paskaasi. Ole hyvä ja näytä vertaisarvioidut todisteet näitten henkien olemassaolosta tai pidä pääsi kiinni.

Sinä olet todiste että henkiä on, sinä itse.

Vierailija
180/569 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole noin yksioikoista Siemens laittoi ne kaasu uunit omilleen ja CIA tekin yhteistyötä Netsien kanssa, Jehovien Rutherford kirjoitteli Kaliforniasta Hitlerin kanssa sionismista...tästä ei olla kaikkea kerrottu.

Olin kirjoittamassa kommenttia mutta av sensuroi. Mitenhän EU liittyy tähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan