Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Joko olette päällystäneet kirjoja?
10.08.2013 |
Yksi kirja ja vihko olis tuossa odottamassa.
Kommentit (4)
Voi kun saisikin päällystää kirjoja! En taida kuitenkaan hankkia lapsia pelkästään tuon takia :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä alkaa koulut tiistaina, eivät onneksi antaneet kesäpuuhaksi syksyn kirjojen päällystystä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 17:04"]
Voi kun saisikin päällystää kirjoja! En taida kuitenkaan hankkia lapsia pelkästään tuon takia :)
[/quote]
Voin vaikka maksaa vähän/päällystys.
Alue: Aihe vapaa
Odotetaan nyt, että se koulu edes alkaa..