Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko "kummituksiin"?

Vierailija
12.08.2020 |

Jne 👻👽

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin uskon tuonpuoleiseen ja siihen että avaruudessa on elämää.

Vierailija
2/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta silti välillä vaikuttaa, kuin niitä olisi olemassa. Vähän samanlailla, kuin Jumalaan uskominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omaa kokemusta "yliluonnollisista" joten kyllä, uskon, että jatkamme elämää kuoleman jälkeen henkisinä.

Uudelleensyntymäkin on toki mahdollinen vaihtoehto, koska olen myös lukenut haamujenkin olevan vain vainajien henkijäämiä - ehkäpä todella on olemassa jokin alkukantainen voima, joka näistä asioista aikojemme lopussa päättää.

Vierailija
4/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaisiin henkiin kyllä uskon. Täällä kotona on tapahtunut niin paljon eriskummallista jota ei voi järjellä selittää. Myös unet ovat välillä outoja, täynnä jonkin näköisiä viestejä joita tajuan vasta jälkeenpäin ajan saatossa. En pelkää olla kotona. Ei mitään pelottavaa tms. ole sattunut.

Vierailija
5/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omaa kokemusta "yliluonnollisista" joten kyllä, uskon, että jatkamme elämää kuoleman jälkeen henkisinä.

Uudelleensyntymäkin on toki mahdollinen vaihtoehto, koska olen myös lukenut haamujenkin olevan vain vainajien henkijäämiä - ehkäpä todella on olemassa jokin alkukantainen voima, joka näistä asioista aikojemme lopussa päättää.

Elinkelpoisia planeettoja äärettömässä avaruudessa on yhtä monta kuin hiekanjyviä maapallolla.

Jos syntyykin uudestaan jollekin toiselle planeetalle, jos kaikki onkin vain sattuman kauppaa?

Mehän emme tule ikinä matkustamaan näille planeetoilla, matka kestäisi tuhansia vuosia.

Vierailija
6/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset asiat kun terve järki ja luonnontieteet kertovat meille että mitään kummituksia, tuonpuoleisia, jumalia tms paskaa ei ole olemassa,

Vierailija
7/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mut ne on pahoja henkiä jotka pyrkii satuttamaan

Vierailija
8/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset asiat kun terve järki ja luonnontieteet kertovat meille että mitään kummituksia, tuonpuoleisia, jumalia tms paskaa ei ole olemassa,

Oletpa tylsä. Sun koko maailma on oma takapiha ja baari?

Maa on yksi kärpäsen paskan miljoonasosa täällä universumissa.

Kaikkea olevaa ei voi nähdä eikä saada selville, se pitää vaan hyväksyä. Voi vain kuvitella.

Vierailija
9/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon hyviin ja pahoihin henkiin, olen nähnyt muutaman ihmisen muuttuvan riivatuksi kuten kauhuelokuvissa eikä niitä koskaan unohda. Kamalia kokemuksia.

Vierailija
10/22 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa tylsä. Sun koko maailma on oma takapiha ja baari?

Maa on yksi kärpäsen paskan miljoonasosa täällä universumissa.

Kaikkea olevaa ei voi nähdä eikä saada selville, se pitää vaan hyväksyä. Voi vain kuvitella.

Toki voit kuvitella mutta luonnonlait ovat samat koko universumissa.

Mitään kummituksia tai jumalia ei voi olla olemassa. Muutakin kuin hiipohjaista elämää taas voi.

Vierailija
11/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon

Vierailija
12/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kummajaisiin.

Mielikuvituksen ja muuntuneiden tajunnantilojen tuotoksia sekä satuja ja tarinoita.

Vierailija
14/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä erilaisiin henkiolentoihin ja ulottuvuuksiin.

Vierailija
15/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää muilla planeetoilla voi hyvinkin olla.

Ufotarinat sensijaan ovat silkkaa humpuukia, toki joskus viihdyttäbää sellaista.

Vierailija
16/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon hyviin ja pahoihin henkiin, olen nähnyt muutaman ihmisen muuttuvan riivatuksi kuten kauhuelokuvissa eikä niitä koskaan unohda. Kamalia kokemuksia.

Millaisiksi he muuttuivat? Kuvaile vähän.

Vierailija
17/22 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/22 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aivoista loppuu verenkierto ja viimeisetkin sähköimpulssi hiipuu pois ei jää jäljelle mitään muuta kuin eloton solukasa.

Vierailija
19/22 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kuolemanjälkeiseen elämään, uudelleen syntymän mahdollisuuteen ja sielun olemassaoloon.

Ehkäpä nämä haamuina käyvät ovat vain niitä onnettomia, jotka ovat päätyneet kuolemansa jälkeen limboon/välitilaan tai johonkin vastaavaan paikkaan.

Siihen uskon, että sielu on ikuinen.

En kuitenkaan edes pakanana sen kummemmin palvo itse mitään tiettyjä jumaluuksia.

Vierailija
20/22 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran nähnyt lenkillä ollessani pitkän, tumman ja ikäänkuin "savuisen" ihmisvartaloisen hahmon kävelevän vähän kauempaa edessäni, selkä minuun päin. Yhtäkkiä se ns. savuisuus lähti purkautumaan, ja koko hahmo katosi kun tuhka tuuleen. Pistin sen väsymyksen piikkiin mutta kyllä se silti mun mieleen välillä palaa, etenkin öisin kun en saa nukutuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi