Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin hajuvesi haisee ihan kärpäsmyrkylle!

Vierailija
10.08.2013 |

Aamulla laittaa sitä vielä aika runsaasti. Jos viereen istuu on jopa vaikea hengittää tai kun hän kävelee ohi niin se haju jää leijailemaan siihen.

Miten tuosta kehtais sanoa, vai kehtaako edes ja kärsin hiljaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kokemukseni: työkavereille ei kannata huomauttaa tuoksusta edes ystävälliseen sävyyn koska ne alkaa vaan käyttämään enemmän hajua v-ttuillakseen! sen jälkeen tämä neiti alkoi vielä surkeana väittämään kaikille muille töissä että minä kiusaan ja olen kateellinen. sai vielä kaikki miehet puolelleen jotka sanoivat että ovat sitä mieltä että hänen tuoksunsa on todella hyvä ja että haluaisivat ostaa samaa kotiin vaimoilleen/tyttöystävilleen. eli minut meinattiin savustaa työpaikalta pois tuollaisen huomautuksen takia vain koska satuin astumaan nuoremman ja nätimmän varpaille :(((

Vierailija
22/26 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:33"]

ANGEL by Muglier tuoksuu juuri tuolta

[/quote]

Tämä tuoksu haisee muuten ihan turkiskuoriaismyrkylle! Menin kerran asuntoesittelyyn ja olin varma että siellä on juuri myrkytetty (huom, kaverini aiemmassa hgin keskusta-asunnossa myrkytettiin ja haju oli sama) kunnes tajusin että se haju tulee asuntovälittäjästä itsestään. Minun oli pakko kysyä että mitä tuoksua rouvalla on, ja hän vastasi että Angelia. Huh huh mikä hajupommi kertakaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:07"]

Mitä se on ? Kummallista, kun sen käyttäjät itse eivät hoksaa tuota. Tosin erästä venäläistä hajuvettä käytettiin aikanaan yleisesti sääskien karkoitukseen niin kuin offin tapaan.

[/quote]

Se tuoksupullo oli joku Moskovan ruusu vai Moskovan punainen, tai vastaava?

Moni nuorempi ostaa tuoksunsa lomakohteiden toreilta, ja siellä myydään niitä huonolaatuisia ja tunkkaisen pistävän hajuisia kopiotuoksuja aidoista, joiden nimet on vain vähän muutettu pakkauksiin. Hirveitä hajuja!!

Vierailija
24/26 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) mun appivanhemmat käyttää kumpikin Opiumia. Varmaan ainoa parfyymi/after shave, minkä nimen tietävät. Voi hyvänen aika sitä käryä....

sit mulla oli joskus työkaveri, jonka hajuste oli just sama kuin mun mummon vessan wc-kukka tai muu raikastin. Siinä hajussa oli kans tekemistä, 40h/vko.

Vierailija
25/26 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla oli aikoinaan itänaapurista tullut nuori nainen joka käytti todella voimakkaita tuoksuja. Hänellä oli ne työpöydällään jossa hän suihki niitä ylleen tuon tuostakin. Yksi pullo oli sinertävä, läpikuultava ja tähden muotoinen, toinen sellainen nuken vartalon näköinen mutta ilman päätä, ja kolmannessa litteässä oli muistaakseni punainen kaareva korkki. En tiedä niiden merkkejä. Välillä suihki niitä kaikkia sekaisin. Olimme pyörtyä.

Kun hänelle sitten vihdoin huomautettiin asiasta niin hän alkoi kirkumaan ja huutamaan meille muille että olemme katkeria ämmiä ja että hän ei ikipäivänä haluaisi haista pahalle ja hielle niinkuin me, ja että ei ole ihme että miehet eivät katso meihin päin kun olemme niin rumia, lihavia ja haisemme pahalle!
Itse asiassa hän oli ainoa meidän naistyöporukasta jolla ei ollut avo- tai aviomiestä ;D

Hän lopetti sitten työt muutama viikko tästä tapahtumasta, mutta ei hajustesyystä vaan muutti muualle.

Vierailija
26/26 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hajuvettä!

Se on HIUSLAKKAA. Sellaista halpaa. Sorruin itsekin kerran sellaista ostamaan ja kyllä oli tuju haju. Joskus olen käyttänyt ja ajatellut, että mahtaakohan tää haista muiden nenään sen jälkeen kun olen siihen itse jo päivän mittaan tottunut.

Voisi olla hyvinkin mahdollista, että joku nuori käyttäisi tällasta halppishiustuotetta.