Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttää minua runkkauksen apuvälineenä

Vierailija
10.08.2013 |

Olen seurustellut vasta muutaman kuukauden, alussa mies oli ihana hellä ja huolehtiva. Antoi esileikkiä ja kuunteli minua. Nyt käy suoraan asiaan vaikka keskellä päivää, ei esileikkiä ei mitään, ei kosketusta.

Seksi on vain miehen tyydyttämistä, minun täytyy tehdä hänelle kaikki temput. Olen pyytänyt muutamaan kertaan, että kaipaan sitä romantiikkaa, koska a) en saa tyydytystä 10 minuutin panosta ja b) seksi saisi olla tasapuolista. Silloin on yleensä selkä kipeä tms.

Mihin katosi se alkuhuuman ihana mies?

Vai paljastuiko todellinen minä?

Muutenkin tuntuu, että hän saa ylitotteen minusta liian helposti monessa asiassa. Hän tavallaan hallitsee ja manipuloi.

Ei ole pitkiä keskusteluja, ei hellyyttä, eikä minun päivän tapahtumat kiinnosta, hän vain puhuu omistaan. Ei kommentoi keskustelujani. Mitä tapahtui?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 09:01"]

Sitä tässä olen miettinytkin, meninkö lankaan? Hän sai minut rakastumaan itseensä, toi tuliaisia (koruja jne.) matkoiltaan. Nyt sitten "unohti" syntymäpäivänikin, kun en osannut toivoa lahjaksi mitään.

[/quote]Tommosistahan te naiset tykkäätte. Teeskentelijä menee aina ohi perusmiehestä.

Vierailija
22/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vastuussa sekä omasta että naisen seksuaalisuudesta, eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 12:37"]

[/quote]

Eiköhän se ole kahden kauppa. Tarkoituksena varmaan, että molemmat nauttisivat. Eli molemmat silloin vastuussa, ei vain toinen. Sitähän sä kysyit?

Vierailija
24/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kumpikin on vastuussa toisensa nautinnosta. mies joka runkkaa naiseen on itsekäs sika. 

Vierailija
25/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä nää tyypit ovat jotka puolustelevat miehen oikeutta ottaa nainen niin halutessaan, ilman että nainen nauttii? Miehiä? Sikoja? Kuinka pitkä matka on ap:n kuvailemasta "seksistä" raiskaukseen? Vai onko sekin vain miehen oikeus?

Vierailija
26/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:07"]

Siis ketä nää tyypit ovat jotka puolustelevat miehen oikeutta ottaa nainen niin halutessaan, ilman että nainen nauttii? Miehiä? Sikoja? Kuinka pitkä matka on ap:n kuvailemasta "seksistä" raiskaukseen? Vai onko sekin vain miehen oikeus?

[/quote]

Ap vastaa: Vastoin tahtoani näin on käynyt. Sain kerran vastaukseksi kysymykseeni, voitaisiinko harrastaa esileikkiä? "en kuitenkaan kauaa jaksa sinun kanssasi leikkiä" Mä vaan olen tällainen mies.

Vierailija
27/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ex-mies ainakin joskus kun tuli keskellä yötä kännissä kuin pässi kotiin, alkoi repimään minulta (nukkuvalta vaimolta) alkkareita jalasta, ja kun ihmettelin mitä se touhaa, sain vastaukseksi että miehen pitää nyt päästä purkamaan painetaan.

Kai tuo oli pubikierroksella katellut seksikkäitä pimuja, liekö ollut huonoa tuuria iskemisessä sitten ja minulle lankesi taas kohtaloksi olla se paineiden purkamiskolo. Voitte kuvitella miltä tuntuu itkua pidellen odottaa koska se viinalta haiseva karju saa sen jyystönsä loppuun ja sammuu kuorsaten.

Ei, en todellakaan tullut, eikä tuntunut hyvälle sekään kerta.

-5

[/quote]

Vierailija
28/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Kaikille nuorille naisille pitäisi opettaa että hän on kaunis ja arvokas omana itsenään eikä kenelläkään miehellä ole oikeutta kohdella häntä noin ala-arvoisesti. Tietysti se on vaikeaa jos jo kotona on opittu naisia alentava ja halventava malli.

Suututtaa tollaset perslävet.

Vierailija
29/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Miksi suostutte tuollaiseen? Olen hämmästynyt! Ikinä en anna kohdella itseäni tuolla tavoin. Lopettakaa huonot suhteet, vaatikaa enemmän. 

Vierailija
30/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 16:24"]

Surullista.

Kaikille nuorille naisille pitäisi opettaa että hän on kaunis ja arvokas omana itsenään eikä kenelläkään miehellä ole oikeutta kohdella häntä noin ala-arvoisesti. Tietysti se on vaikeaa jos jo kotona on opittu naisia alentava ja halventava malli.

Suututtaa tollaset perslävet.

[/quote]

Tuli mieleen tuo sama kotona jo opittu malli, onko vanhempi eli isä tässä tapauksessa sitten antanut äidille "isän kädestä"

Vierailija
31/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ne on näitä lassukoita. naisen on annettava vaikka kuivaa pillua kun mies haluaa. mitään ei saa tehdä naisen eteen, ei hieroa, ei kosketella, ei lämmitellä. se olisi palveluksen tekemistä naiselle ja näin seksistä maksamista. normaalit miehet toki ymmärtävät esileikin tärkeyden, lassukat pitävät sitä maksamisena. 

Vierailija
32/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:47"]

Olen seurustellut vasta muutaman kuukauden, alussa mies oli ihana hellä ja huolehtiva. Antoi esileikkiä ja kuunteli minua. Nyt käy suoraan asiaan vaikka keskellä päivää, ei esileikkiä ei mitään, ei kosketusta.

Seksi on vain miehen tyydyttämistä, minun täytyy tehdä hänelle kaikki temput. Olen pyytänyt muutamaan kertaan, että kaipaan sitä romantiikkaa, koska a) en saa tyydytystä 10 minuutin panosta ja b) seksi saisi olla tasapuolista. Silloin on yleensä selkä kipeä tms.

Muutenkin tuntuu, että hän saa ylitotteen minusta liian helposti monessa asiassa. Hän tavallaan hallitsee ja manipuloi.

Ei ole pitkiä keskusteluja, ei hellyyttä, eikä minun päivän tapahtumat kiinnosta, hän vain puhuu omistaan. Ei kommentoi keskustelujani. Mitä tapahtui?

[/quote]

Eikai tuollaista paskaa kukaan jaksa. Eli vaadit että mies tekee kaikki työt sängyssä ja sen lisäksi vielä on romanttinen. Mitkä vaatimukset. Luuletko olevasi joku Jumala jonka eteen miehen pitää heittäytyä?

Miten seksi on tasapuolista? Teetkö yhtä paljon työtä seksissä kuin mies? Sillä alle promille naisista tekee.

Mies ei elä sinua varten jos et pidä seksistä vain seksin takia niin elä yksin elämäsi.

[/quote]

ainahan voit runkata jos et halua nähdä vaivaa naisen vuoksen ;) 

Vierailija
33/97 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:19"]

[/quote]

Eikai tuollaista paskaa kukaan jaksa. Eli vaadit että mies tekee kaikki työt sängyssä ja sen lisäksi vielä on romanttinen. Mitkä vaatimukset. Luuletko olevasi joku Jumala jonka eteen miehen pitää heittäytyä?

Miten seksi on tasapuolista? Teetkö yhtä paljon työtä seksissä kuin mies? Sillä alle promille naisista tekee.

Mies ei elä sinua varten jos et pidä seksistä vain seksin takia niin elä yksin elämäsi.

[/quote]

Seksi on tasapuolista silloin kun se on molemmista nautinnollista. Naisilla se nyt vain useimmiten tuppaa vaatimaan enemmän kuin miehillä, joten miehet joutuvat tekemään enemmän. Jollei tämä miehelle käy, niin voihan sitä tosiaan yksinkin elää.

[/quote]

Nainen korvaa sen tekemällä sitten miehelle enemmän. Mitä nainen yleensä edes tekee sängyssä? Harva paljoakaan. Suihin otetaan ja siinä se. Sitäkään suurin osa naisista ei viitsi kunnolla tehdä. Nussimisen mies joutuu tekemään yleensä kokonaan. Onko ihmekkään että miestä ei kiinnosta tyydyttää naista joka ei viitsi tehdä miehen eteen yhtä paljon asioita?

Vierailija
34/97 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 11:50"]

[/quote]

[/quote]

esileikki on osa seksiä. jos mies ei pidä seksistä eli myöskin esileikistä niin ei sitä miehen kannata harrastaa. 

[/quote]

Miksi se esileikki on sitä että mies tekee kaikki naiselle ja nainen ei mitään? Kuinkas moni nainen imee miehen kyrpää 20 minuuttia putkeen? Mutta vaaditaan kyllä että miehen pitäisi esileikissä tehdä kaikkea naiselle vähintään sen ajan. 

Vierailija
35/97 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vissiin naisettomat (syystäkin) janipetterit yksinäisyydessään yötä myöten lueskelevat vauva-palstaa. :D :D

Tietäisivätpä, miten huvittavia he naisten silmissä ovat. :D

Vierailija
36/97 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:59"]

Jos ei sua ajattele ollenkaan, unohda koko mies. Löydät kyllä sellaisen joka nauttii siitä, että sinä nautit.

[/quote]

Miehestä ei niin väliä. Miehen pitäisi olla romanttinen ja tehdä nainen tyytyväiseksi. Tehdä pitkä esileikki ja sen päälle vuelä nussia. Nainen vaan on. Mitä se nainen tekee? Onko tämä taas tätä että mies tekee ja nainen vaan on?

Mitäs AP tekee miehensä puolesta kun vaatii miestä tekemään vaikka mitä? Mies ei pidä romantiikasta tai pitkistä esileikeistä. Ne kaikki on vaan työtä sille. Mitä mies saa vastineeksi?

[/quote]

kuka sanoi että nainen vaan on? esileikki valmistaa naisen yhdyntään. jos ei ole esileikkiä, ei kuulu olla yhdyntääkään. mitä nainen saa vastineeksi jos suostuu yhdyntään ilman esileikkiä? kipeän pillun? esileikki on osa seksiä, ei mikään irrallinen osa. normaali mies nauttii esileikistä ja normaaliin esileikkiin osallistuvat molemmat osapuolet. 

[/quote]

Kyllä pikapano kuuluvat ihan normaaliin seksiin. Seksiä kuitenkin harrastetaan joka ikinen päivä niin ei sitä aina ehdi pitkän kaavan mukaan tehdä.

Todella harvat naiset tekevät osansa. Siis todella harvat.

Todella harvat naiset tekevät seksissäkään osaansa. Oletetaan että miehetn pitää nussia ja itse voi maata selällään tai olla polvillaan. Ei se niin mene. Kyllä oikea seksi on sitä että kummatkin ovat yhtä aktiivisia sängyssä.

Ei se niin mene että seksi alkaa kun nainen haluaa ja loppuu sitten kun nainen haluaa. Sitten valitetaan että mies ei kestä tai että mies ei lopeta koskaan. Ei se mieskään mikään kone ole. Ei se voi olla niin että kun nainen saa orgasmin niin yhdyntä loppuu? Tai että miehen pitäisi kestää niin kauan kuin nainen haluaa.

Ap valittaa kun mies ei huomioi. Mutta hänen kirjoituksestaan paistaa läpi että hän odottaa että mies tekee hänen puolestaan kaiken. Normaali nainen kiihottuu jo ennen esileikkiäkin. Normaalia naista panettaa ihan samoin kuin miestäkin.

Jos nainen tarvitsee erikseen oikein kiihottaa niin silloin seksuaallisuudessa on vikaa. Kyllä se halua lähtee ihan naisesta itsestään. Sitä voi panettaa ja haluttaa vaikka keskellä korpea missä ei ole yhtäkään ihmistä.

Vierailija
37/97 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:59"]

Jos ei sua ajattele ollenkaan, unohda koko mies. Löydät kyllä sellaisen joka nauttii siitä, että sinä nautit.

[/quote]

Miehestä ei niin väliä. Miehen pitäisi olla romanttinen ja tehdä nainen tyytyväiseksi. Tehdä pitkä esileikki ja sen päälle vuelä nussia. Nainen vaan on. Mitä se nainen tekee? Onko tämä taas tätä että mies tekee ja nainen vaan on?

Mitäs AP tekee miehensä puolesta kun vaatii miestä tekemään vaikka mitä? Mies ei pidä romantiikasta tai pitkistä esileikeistä. Ne kaikki on vaan työtä sille. Mitä mies saa vastineeksi?

[/quote]

naisen nautinto on pääasia. aina. 

[/quote]

Ei todellakaan ole.

Vierailija
38/97 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 10min on pitkä aika.... t. nainen joka on ihan tyytyväinen 10min panoihin

Vierailija
39/97 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 12:52"]

[/quote]

kumpikin on vastuussa toisensa nautinnosta. mies joka runkkaa naiseen on itsekäs sika. 

[/quote]

Nainen joka ei tee osuuttaan on itsekäs kusipää. Naisen pitää tehdä seksissä ihan yhtä paljon kuin miehen. Olla täysin yhtä aktiivinen

Vierailija
40/97 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 18:25"]

[/quote]

ne on näitä lassukoita. naisen on annettava vaikka kuivaa pillua kun mies haluaa. mitään ei saa tehdä naisen eteen, ei hieroa, ei kosketella, ei lämmitellä. se olisi palveluksen tekemistä naiselle ja näin seksistä maksamista. normaalit miehet toki ymmärtävät esileikin tärkeyden, lassukat pitävät sitä maksamisena. 

[/quote]

Ymmärrän esileikin tärkeyden. Mutta se pitää olla tasapuolista. Vaadin myös että nainen tekee aloitteita ja että nainen on himokas. Eli että seksi on sille TODELLA tärkeätä eikä se edes suostu olemaan ilman.

Kyllä minun tapaamani naiset ovat kyllä kostuneet jo ennen kun olen heihin edes koskenut. Mutta en olekaan kuin naisten kanssa joilla on terve seksuaallisuus. Jos naista joutuu oikein erikseen lämmittelemään niin nainen ei edes halua miestä. Seksuaallinen halua on sitä että oikeasti panettaa ja haluaa seksiä eikä sillä ole rakkauden kanssa tekemistä. Terve nainen myös masturboi säännöllisesti. Mutta sitähän ei tämän palstan mammat ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi