Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttää minua runkkauksen apuvälineenä

Vierailija
10.08.2013 |

Olen seurustellut vasta muutaman kuukauden, alussa mies oli ihana hellä ja huolehtiva. Antoi esileikkiä ja kuunteli minua. Nyt käy suoraan asiaan vaikka keskellä päivää, ei esileikkiä ei mitään, ei kosketusta.

Seksi on vain miehen tyydyttämistä, minun täytyy tehdä hänelle kaikki temput. Olen pyytänyt muutamaan kertaan, että kaipaan sitä romantiikkaa, koska a) en saa tyydytystä 10 minuutin panosta ja b) seksi saisi olla tasapuolista. Silloin on yleensä selkä kipeä tms.

Mihin katosi se alkuhuuman ihana mies?

Vai paljastuiko todellinen minä?

Muutenkin tuntuu, että hän saa ylitotteen minusta liian helposti monessa asiassa. Hän tavallaan hallitsee ja manipuloi.

Ei ole pitkiä keskusteluja, ei hellyyttä, eikä minun päivän tapahtumat kiinnosta, hän vain puhuu omistaan. Ei kommentoi keskustelujani. Mitä tapahtui?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tuollainen suhde lopettaa alkuunsa? Seuraavaksi alkaa klassinen mustasukkaisuus, "olisit onnellinen että huolin sut"-tyyppiset kommentit, väkivalta...

Vierailija
2/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sua ajattele ollenkaan, unohda koko mies. Löydät kyllä sellaisen joka nauttii siitä, että sinä nautit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä olen miettinytkin, meninkö lankaan? Hän sai minut rakastumaan itseensä, toi tuliaisia (koruja jne.) matkoiltaan. Nyt sitten "unohti" syntymäpäivänikin, kun en osannut toivoa lahjaksi mitään.

Vierailija
4/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuulostaa mun ex mieheltä, yli 10v kärsin sen narsistin kourissa ja siinä tulee jo aika rikkinäiseksi.

Älä nainen hyvä jatka tota suhdetta, kaikki tulee muuttumaan vain pahemmaksi.

Rakasta itseäsi niin paljon että ymmärrät ansaitsevasi vähintään kumppanin joka kunnioittaa ja rakastaa sinua ihan omana itseäsi, eikä näe sinua vain omaisuutena ja hyödykkeenä itselleen. Mieti mitä sinä saat suhteesta? Jos käteen jää vaan vain paha olo, on parempi olla yksin,

Vierailija
5/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa narsissilta.

Vierailija
6/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:47"]

Olen seurustellut vasta muutaman kuukauden, alussa mies oli ihana hellä ja huolehtiva. Antoi esileikkiä ja kuunteli minua. Nyt käy suoraan asiaan vaikka keskellä päivää, ei esileikkiä ei mitään, ei kosketusta.

Seksi on vain miehen tyydyttämistä, minun täytyy tehdä hänelle kaikki temput. Olen pyytänyt muutamaan kertaan, että kaipaan sitä romantiikkaa, koska a) en saa tyydytystä 10 minuutin panosta ja b) seksi saisi olla tasapuolista. Silloin on yleensä selkä kipeä tms.

Muutenkin tuntuu, että hän saa ylitotteen minusta liian helposti monessa asiassa. Hän tavallaan hallitsee ja manipuloi.

Ei ole pitkiä keskusteluja, ei hellyyttä, eikä minun päivän tapahtumat kiinnosta, hän vain puhuu omistaan. Ei kommentoi keskustelujani. Mitä tapahtui?

[/quote]

Eikai tuollaista paskaa kukaan jaksa. Eli vaadit että mies tekee kaikki työt sängyssä ja sen lisäksi vielä on romanttinen. Mitkä vaatimukset. Luuletko olevasi joku Jumala jonka eteen miehen pitää heittäytyä?

Miten seksi on tasapuolista? Teetkö yhtä paljon työtä seksissä kuin mies? Sillä alle promille naisista tekee.

Mies ei elä sinua varten jos et pidä seksistä vain seksin takia niin elä yksin elämäsi.

Vierailija
7/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:04"]

kuulostaa narsissilta.

[/quote]

Jaa. Minusta tuo kuulostaa enemmänkin tulppaanilta.

Vierailija
8/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:59"]

Jos ei sua ajattele ollenkaan, unohda koko mies. Löydät kyllä sellaisen joka nauttii siitä, että sinä nautit.

[/quote]

Miehestä ei niin väliä. Miehen pitäisi olla romanttinen ja tehdä nainen tyytyväiseksi. Tehdä pitkä esileikki ja sen päälle vuelä nussia. Nainen vaan on. Mitä se nainen tekee? Onko tämä taas tätä että mies tekee ja nainen vaan on?

Mitäs AP tekee miehensä puolesta kun vaatii miestä tekemään vaikka mitä? Mies ei pidä romantiikasta tai pitkistä esileikeistä. Ne kaikki on vaan työtä sille. Mitä mies saa vastineeksi?

Vierailija
9/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:14"]

[/quote]

Eikai tuollaista paskaa kukaan jaksa. Eli vaadit että mies tekee kaikki työt sängyssä ja sen lisäksi vielä on romanttinen. Mitkä vaatimukset. Luuletko olevasi joku Jumala jonka eteen miehen pitää heittäytyä?

Miten seksi on tasapuolista? Teetkö yhtä paljon työtä seksissä kuin mies? Sillä alle promille naisista tekee.

Mies ei elä sinua varten jos et pidä seksistä vain seksin takia niin elä yksin elämäsi.

[/quote]

Seksi on tasapuolista silloin kun se on molemmista nautinnollista. Naisilla se nyt vain useimmiten tuppaa vaatimaan enemmän kuin miehillä, joten miehet joutuvat tekemään enemmän. Jollei tämä miehelle käy, niin voihan sitä tosiaan yksinkin elää.

Vierailija
10/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit lankaan!

Vierailija
11/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että kelpaat edes runkkauksen apuvälineeksi.

Vierailija
12/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että ihan kivaa puuhailua seksin merkeissä mutta se ei oikein riitä. Ja sitten pakenet kun vielä voit.

Vierailija
13/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:58"]

Sano sille, että ihan kivaa puuhailua seksin merkeissä mutta se ei oikein riitä. Ja sitten pakenet kun vielä voit.

[/quote]

Samaa mieltä, jos kerran mies ei suostu muuhun kuin pikapanoon. Siltähän tuo kuulostaa, ettei miestä kiinnosta naisen halut.

Vierailija
14/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 09:49"]

Joo, kuulostaa mun ex mieheltä, yli 10v kärsin sen narsistin kourissa ja siinä tulee jo aika rikkinäiseksi.

Rakasta itseäsi niin paljon että ymmärrät ansaitsevasi vähintään kumppanin joka kunnioittaa ja rakastaa sinua ihan omana itseäsi, eikä näe sinua vain omaisuutena ja hyödykkeenä itselleen. Mieti mitä sinä saat suhteesta? Jos käteen jää vaan vain paha olo, on parempi olla yksin,

[/quote]

samoin.

Vierailija
15/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 09:49"]

[/quote]

samoin.

Vierailija
16/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:14"]

[/quote]

[/quote]

esileikki on osa seksiä. jos mies ei pidä seksistä eli myöskin esileikistä niin ei sitä miehen kannata harrastaa. 

Vierailija
17/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:18"]

[/quote]

Miehestä ei niin väliä. Miehen pitäisi olla romanttinen ja tehdä nainen tyytyväiseksi. Tehdä pitkä esileikki ja sen päälle vuelä nussia. Nainen vaan on. Mitä se nainen tekee? Onko tämä taas tätä että mies tekee ja nainen vaan on?

Mitäs AP tekee miehensä puolesta kun vaatii miestä tekemään vaikka mitä? Mies ei pidä romantiikasta tai pitkistä esileikeistä. Ne kaikki on vaan työtä sille. Mitä mies saa vastineeksi?

[/quote]

kuka sanoi että nainen vaan on? esileikki valmistaa naisen yhdyntään. jos ei ole esileikkiä, ei kuulu olla yhdyntääkään. mitä nainen saa vastineeksi jos suostuu yhdyntään ilman esileikkiä? kipeän pillun? esileikki on osa seksiä, ei mikään irrallinen osa. normaali mies nauttii esileikistä ja normaaliin esileikkiin osallistuvat molemmat osapuolet. 

Vierailija
18/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä tuo mies AP. on todella paljon miehiä jotka haluavat saada naisen nauttimaan ja ovat valmiita tyydyttämään myös naisen. sulla on oikeus seksuaaliseen nautintoon. 

Vierailija
19/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:18"]

[/quote]

[/quote]

naisen nautinto on pääasia. aina. 

Vierailija
20/97 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nyt näyttänyt todellisen luonteensa. Nyt on sinusta kiinni haluatko jatkossakin elää tuollaista elämää. Minä en jaksaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan