Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säännöllistä peppuseksiä harrastavat naiset, onko harrastus vaikuttanut jotenkin peräaukkoonne?

Vierailija
12.08.2020 |

Siinäpä se...

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H O M O J E N   H O M M I A !

hyppää homo voltti.

Vierailija
42/67 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun linkkiä noista kliinisistä tutkimuksista.

On se ihme että ihan oikeassa elämässä näitä sulkijalihaksen falskaamisesta kärsiviä hakeutuu lääkärin vastaanotolle, työssäni on tullut vastaan useita.

Tuleehan niitä, mutta syynä ei välttämättä ole se, että on ottanut hanuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheellisillä ja vääristellyillä jutuilla yritetään täällä vuodesta toiseen käännyttää ihmisiä oman mielipiteen kannalle, uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
44/67 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikuttanut, kun uloste saapuu peräsuleen, hulahtaa todella helposti housuun.

Vierailija
45/67 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska vierailija kirjoitti: On vaikuttanut, kun uloste saapuu peräsuleen, hulahtaa todella helposti housuun.

Siinä tapauksessa ei voi muuta kuin todeta, että et osaa seksiä harrastaa. Olet maannut siinä lahnana miesten käytettävänä ja päästänyt itsesi löystymään tekemättä mitään.

Peräaukko on lihas. Se vahvistuu, kun treenaa. Minulla on tiukka ja kireä takapuoli, sen ohi ei mene mikään ohitse, kumpaankaan suuntaan 😉

Se on käytännöllistä kun mieheltä ei tahdo enää irrota ja pimppakin alkaa jo hieman olla saanut osansa. Trimmattu pyörivä peppu hoitelee väsyneenkin miehen loppuun vielä illan kolmannessa tai neljännessäkin erässä.

Vierailija
46/67 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut anaalia ihan vaan muutamia kertoja, mutta ne eivät persrööriäni pilanneet vaan kaksi raskautta! Ekasta alkoi pukamaa pukkaamaan ja tokasta se räjähti lopullisesti. Ei ole enää tiukan ja nätin näköinen, vaan kaikenlaista hetulaa siinä on ympärillä Yhyyy!!! Eikä niitä leikata.

Vierailija
47/67 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin täynnä myötätuntoa pukamista! Meillä tuli synnytysten jälkeen kolmannen asteen pukamat, eli viimeinen vaihe ennen kuin pidättelykyky menee ja ulostus ei enää onnistu kivun ja tulehduksen takia. Terveyskeskuksesta tuli avuksi vain puuduttavaa voidetta.

Me törmasimme sitten täällä keskusteluun, jossa kerrottiin anaaliseksin vaikutuksesta peräpukamiin. Se oli tämä linkki

https://www.vauva.fi/keskustelu/4552776/anaaliseksi-ja-perapukamat

Kokeiltiin sitä hyvin varovasti. Se oli toimivaa mutta vei enemmän aikaa kuin noilla muilla on mennyt. Ensin katosi pukamista pinkeys ja verentäyttämä sinipunainen väri. Sitten ne ihonväriseksi muuttuneet pussit alkoivat sulautua hitaasti ihoon pienenevinä ryppyinä. Nyt tilanne on täysin normalisoitunut eikä kipua ole. Luulen että yhtäaikainen paine ja yhdynnän hinkkaus pakottaa ne parantumisen alkuun. Yksikään pukama ei revennyt tai vuotanut, ne puristuivat siinä välissä tyhjiksi pusseiksi.

Me kokeilimme myös teräksisellä tapilla ja pinkillä G-sauvalla. Mutta totta puhuen mies toimi paremmin. Jos ne pukamat vuotavat tai on itse epävarma, niin sitten kannattaa ehkä aloittaa varovasti steriilillä sauvalla, anaalipesun jälkeen.

Jos lääkäri olisi leikannut ne auki kuten halusin, nyt olisi tyhjät heltat. Mutta tällä hoidolla ei ole enää ongelmaa. Mies tuntee sormella muutaman alun siellä sisällä, mutta ne eivät kasva, eikä niitä enää tunne itse. 1-2 hoitokertaa viikossa riitti. En kokenut sitä erityisen miellyttävänä hoitona, mutta mieluummin olen nyt ilman niitä pukamia. Puolisen vuotta siinä meni, tosin alkutilanne pääsi turhan pahaksi. Välillä oli myös pientä taukoa kun ei aina viitsinyt alottaa sessiota.

Vierailija
48/67 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miehen kulli poisti ne mutta kuitenkin kävit lekurilla  mikä juttu

Vierailija
49/67 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, alkuperäinen ajatus toki oli, että lääkäri ne pukamat hoitaa eikä mikään sekopäinen anaaliseksi. Mutta kun menin lääkäriin ja pyysin niitä leikattavaksi auki kuten tutulla naisella yksityisellä, he eivät suostuneet. Heillä olisi ollut käytäntönä ampua pukamiin jonkinlainen kumilenkki, joka olisi kuristanut ne pois.

Minulla oli kuitenkin niin isot, ettei sitä voitu tehdä. Joten lähdin sieltä turhautuneena, vain mukanani resepti puuduttavaan salvaan. Ei paljoa lämmittänyt sinä päivänä.

Vierailija
50/67 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viidestä kuuteen päivään viikossa peräaukkoni joutuu antautumaan keskivertokyrvän paksuiselle ulostepökäleelle, ilman eri liukastetta.

Tehty venymään, eikä satunnainen peniksen tunkeminenkaan muuta aukon oiminnallisuutta mitenkään. Jatkuva perseen fistaus voi jo näkyä jossain miussakin, kuin paskana rystysissä.

Mutta se ei liikukaan siellä 1000 kertaa eestaas. On siinä nyt hiukka eroa.

Keskivertoseksissä se liikkuu korkeintaan 10 kertaa edestakaisin...

Vierailija
51/67 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin anaaliseksiä vuoden ajan keskimäärin pari kertaa viikossa, sitä ennen olin kokematon asian suhteen. En voi sanoa, että olisin huomannut yhtään mitään seurauksia tällä.

n39

Vierailija
52/67 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehee, tämä on minulle hyvä kysymys koska meillä harrastetaan pelkästään anaaliseksiä. Vaginismin takia yhdyntä ei onnistu muutoin ollenkaan, ei ole koskaan onnistunut. Onnekseni, olen oppinut nauttimaan anaaliseksistä.

Eli, anaaliseksiä melkein joka päivä koko avioliiton ajan (15v). Ei mitään vaikutusta. Mieheni on myös kohtuullisen iso.

Saatko orkkua tästä?

Tai ehkä tän kysymyksen vois esittää tasapuolisesti kaikille anaaliseksiä harrastaville naisille.. mitä saatte siitä ja nautitteko siitä yhtä paljon kuin miehenne? 

Saan helpoiten orgasmin anaali + klitoriksen stimulointi. Perus yhdynnässä en meinaa saada, vaikka muuten siitä nautin 

Vierailija
53/67 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut mitenkään, paitsi että nykyään se sujuu helpommin kuin alussa ja saan orgasminkin yleensä ilman muuta kiihotusta ja takuuvarmasti jos vähän koskettelen samalla klittaa. N36

Vierailija
54/67 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiukan alle 50v mies, heteroseksuaali olen, mutta tykkään kun nainen käsittelee peräaukkoani. Muutaman kerran sitä ehdittiin kokeilla paria sormea isommalla. Pari sormea ei aiheuttanut ongelmia, mutta kun naiseni muutaman kerran koetti fistausta ja sai nyrkkinsä lähes sisälle niin sen jälkeen alkoi tulla ulosteen valumista housuihin. 

Lopetettiin sitten ne hommat, vaikka olisi vaimon käsi suolessa hyvin kiihottava ajatus. En kuitenkaan koe niin kiihottavaksi, että antaisin sen muuttaa anatomiaani selkeästi huonompaan suuntaan. Ulosteen valumista on vieläkin, vaikka viimeisistä pyllyleikeistä on nyt n.kk aikaa. Toivottavasti palautuu ennalleen. 

Pyllyleikit on tosi kivoja ja jokainen tehköön mitä haluaa. Vaikutukset voi olla yksilöllisiä, mutta minun sulkijaa jo noin 5krt teki selkeästi väljemmäksi.

Tyypillinen homofobinen fantasia, että uloste karkailee kun haaveilee pyllyyn fistauksesta.

Vierailija
55/67 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska vierailija kirjoitti: On vaikuttanut, kun uloste saapuu peräsuleen, hulahtaa todella helposti housuun.

Siinä tapauksessa ei voi muuta kuin todeta, että et osaa seksiä harrastaa. Olet maannut siinä lahnana miesten käytettävänä ja päästänyt itsesi löystymään tekemättä mitään.

Peräaukko on lihas. Se vahvistuu, kun treenaa. Minulla on tiukka ja kireä takapuoli, sen ohi ei mene mikään ohitse, kumpaankaan suuntaan 😉

Se on käytännöllistä kun mieheltä ei tahdo enää irrota ja pimppakin alkaa jo hieman olla saanut osansa. Trimmattu pyörivä peppu hoitelee väsyneenkin miehen loppuun vielä illan kolmannessa tai neljännessäkin erässä.

Mene äkkiä lääkäriin, kun mikään ei mene ohi kumpaakaan suuntaan, kohta halkeat kun et saa kakaa ulos!

Vierailija
56/67 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain otettua munan tyveä myöten sisään ilman lämmittelyä, riitti että työntää hitaasti eikä sattunut yhtään. Muuta en ole huomannut.

Vierailija
57/67 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali anaaliseksin harrastaminen, sormi tai pari, penis tai pieni dildo ei aiheuta ongelmia. Liukasteen käyttöä ei voi olla liikaa. Nämä kauhutarinat sulkijalihaksen löystymisestä tai vaurioitumisesta perustuu siihen, että liian rajusti olemattomalla liukasteella murjotaan. Usein raiskauksessa on näitä tapahtunut. Vaimoni on lääkäri, tietoni perustuu siihen! Ja kyllä...mekin harrastamme sitä silloin tällöin.

Mutta eikö perceessä ole kuitenkin hauraammat limakalvot, jolloin tulee herkemmin haavaumia. Tämä jos mikä on hyvä kasvualusta bakteereille ja viruksille. Juuri siksi miesten välinen seksi (mitenkäs sen HIV:n muuten saisi) edustaa HIV-tilastoja ja tämä toki koskee myös heteroitakin. Seuraavaksi tulee heteroseksi (miehestä naiseen, koska suurempi limakalvokontakti). Toisaalta on tullut ilmi tapauksia, jossa tunnetut HIV-heterotartuttajat eivät ole onnistuneet tartuttamaan naisia useista suojaamattomista yhdynnöistä huolimatta. Ainakin HIV-Hakkaraisen tapauksessa oli silmiinpistävää, ettei saanut niitä naisia tartutettua, joiden kanssa oli useita suojaamattomia yhdyntöjä.

Vierailija
58/67 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ulosta niin paksuja jöötejä kuin mieheni penis on eli enpä uskalla edes kokeilla kuinka sulkijalihakselle kävisi. 

Vierailija
59/67 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla pierasta ihan missä tahansa, tulee sen verran herkästi varren kanssa.

Vierailija
60/67 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikuttanut sillä lailla että olen alkanut kokea alueen vahvasti erogeenisena. Fyysisiä muutoksia tms. en ole huomannut.