Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säännöllistä peppuseksiä harrastavat naiset, onko harrastus vaikuttanut jotenkin peräaukkoonne?

Vierailija
12.08.2020 |

Siinäpä se...

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehee, tämä on minulle hyvä kysymys koska meillä harrastetaan pelkästään anaaliseksiä. Vaginismin takia yhdyntä ei onnistu muutoin ollenkaan, ei ole koskaan onnistunut. Onnekseni, olen oppinut nauttimaan anaaliseksistä.

Eli, anaaliseksiä melkein joka päivä koko avioliiton ajan (15v). Ei mitään vaikutusta. Mieheni on myös kohtuullisen iso.

Saatko orkkua tästä?

Anteeksi, tämä oli epähieno kysymys kun kerroit että sinulla on ollut poikkeuksellisia vaikeuksia tällä alueella, tuli huono omatunto... vaikken pahalla tarkoittanutkaan mut silti..

Vierailija
22/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa sen jälkeen kun mieheni kanssa aloimme harrastamaan anaaliseksiä olen oppinut hallitsemaan peppuni sulkijalihasta paljon paremmin. Pierun pidättäminenkin onnistuu paljon paremmin kun osaa puristaa sulkijalihasta oikein. Ei ole vahinkopieruja tullut.

Minkäänlaisia haittavaikutuksia en ole havainnut. Ainoastaan hyötyjä. 14vuotta anaaliseksiä takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten mutta pötköt on kymmenen sentin paksuisia.

Vierailija
24/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jotkut tajua että se on luontaista että se pökäle tulee ulos?!?! Se on sen suolen tehtävä. Ja sulkijalihas pitää pökäleen sisällä,mutta sulkijalihas häiriintyy kun ulkoapäin työnnetään suoleen jotain ja se joutuu avautumaan täysin epäluonnollisesti. Totta kai sen toiminta häiriintyy.

Vierailija
25/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehee, tämä on minulle hyvä kysymys koska meillä harrastetaan pelkästään anaaliseksiä. Vaginismin takia yhdyntä ei onnistu muutoin ollenkaan, ei ole koskaan onnistunut. Onnekseni, olen oppinut nauttimaan anaaliseksistä.

Eli, anaaliseksiä melkein joka päivä koko avioliiton ajan (15v). Ei mitään vaikutusta. Mieheni on myös kohtuullisen iso.

Saatko orkkua tästä?

Anteeksi, tämä oli epähieno kysymys kun kerroit että sinulla on ollut poikkeuksellisia vaikeuksia tällä alueella, tuli huono omatunto... vaikken pahalla tarkoittanutkaan mut silti..

Sulla tuntuu muutenkin olevan joku pakkomielle kysellä joka toiselta orgasmeista.

Vierailija
26/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko orkkua tästä?

Tottakai! :)

Vierailija
27/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Vierailija
28/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ihmeen sana nyt estää mun viestiä tulemasta tähän...

Vierailija
29/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko orkkua tästä?

Sulla tuntuu muutenkin olevan joku pakkomielle kysellä joka toiselta orgasmeista.

No eikös se aika hyvin tähän palstaan liity? Miksi sen pitää olla joku valtionsalaisuus, onko p****seksi naisille yhtä nautinnollista kuin miehille? En tajuu miksi tähän ei kukaan suostu vastaamaan. Totuus tekee vapaaksi. Kai tässä halutaan säilyttää naisen seksuaalisuuden ympärillä jotain mysteerisyyden verhoa sitten ikuisesti. Enkä varsinkaan ymmärrä, miksi naiset itse haluavat sahata oksaa altaan.

Vierailija
30/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa et toi sana ei oo otsikossa ongelma...

Vierailija
31/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos on tapahtunut siinä etten jännitä enää ja sulkijalihas osaa rentoutua ilman loputtoman pitkää lämmittelyä. Orgasmia en ole peppuseksistä saanut, mutta se on erittäin kiihottavaa ja nautinnollista nykyisen miehen kanssa. Mun orgasmi hoituu muilla keinoilla ennen tai jälkeen.

Vierailija
32/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaako esim sanna m pyllyä ja vaikuttaako se istumiseen eduskunnassa

Vierailija
33/67 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku eli anaaliseksiä harrastan harvoin, mutta tykkään usein masturboinnin yhteydessä dildottaa persettä ja muutenkin venytellä anaalia. Toki tärkeää on käyttää liukkaria ja edetä rauhassa omaa kehoa kuunnellen. Ja ei ole mitään negatiivista vaikutusta ollut. Ja kyllä, olen nainen. :)

Vierailija
34/67 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alabaman yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan anaaliseksin harrastaminen voi lisätä suoliongelmia, kuten karkailua tai vuotoa.

Näiden tietojen pohjalta tutkijoille selvisi, että naiset, jotka kertoivat edes kokeilleensa anaaliseksiä, olivat 50 prosenttia todennäköisemmin kokeneet ulosteen karkailua vähintäänkin kerran kuukaudessa. Miesten keskuudessa tämä numero oli vieläkin isompi, sillä heidän keskuudessaan tätä tapahtui kolminkertaisesti verrattuna miehiin, jotka eivät olleet kokeilleet anaaliseksiä.

Yritin muuten oikeasti etsiä tätä tutkimusta ja ylläri, ei ole olemassa. Hyvä yritys.

Sen sijaan löysin kyllä melkein kymmenen kliinistä tutkimusta anaaliseksin vaikutuksesta peppuun ja sulkijalihakseen ja KAIKISSA oli täysi konsensus siitä, että anaaliseksillä ei ole MITÄÄN vaikutusta löysyyteen tai mihinkään muuhunkaan.

Sen sijaan kaikissa viitattiin siihen, että sulkijalihas on LIHAS jota voi venytellä niinkuin mitä tahansa muutakin lihasta, ilman, että ne siitä löystyisi.

Järki käteen kun näitä kirjoitatte.

Vierailija
35/67 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon homo enkä ole koskaan harrastanut anaalia, enkä aio harrastaakaan. Ei vaan kiinnosta millään tavallalla peppujutut. Oon aina ihmetellyt mikä juttu siinä oikeen on mikä ihmisiä innostaa. Osaisko joku silleen asiallisesti kertoa?

Vierailija
36/67 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun linkkiä noista ”kliinisistä” tutkimuksista.

On se ihme että ihan oikeassa elämässä näitä sulkijalihaksen falskaamisesta kärsiviä hakeutuu lääkärin vastaanotolle, työssäni on tullut vastaan useita.

Vierailija
37/67 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan alle 50v mies, heteroseksuaali olen, mutta tykkään kun nainen käsittelee peräaukkoani. Muutaman kerran sitä ehdittiin kokeilla paria sormea isommalla. Pari sormea ei aiheuttanut ongelmia, mutta kun naiseni muutaman kerran koetti fistausta ja sai nyrkkinsä lähes sisälle niin sen jälkeen alkoi tulla ulosteen valumista housuihin. 

Lopetettiin sitten ne hommat, vaikka olisi vaimon käsi suolessa hyvin kiihottava ajatus. En kuitenkaan koe niin kiihottavaksi, että antaisin sen muuttaa anatomiaani selkeästi huonompaan suuntaan. Ulosteen valumista on vieläkin, vaikka viimeisistä pyllyleikeistä on nyt n.kk aikaa. Toivottavasti palautuu ennalleen. 

Pyllyleikit on tosi kivoja ja jokainen tehköön mitä haluaa. Vaikutukset voi olla yksilöllisiä, mutta minun sulkijaa jo noin 5krt teki selkeästi väljemmäksi.

Vierailija
38/67 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidestä kuuteen päivään viikossa peräaukkoni joutuu antautumaan keskivertokyrvän paksuiselle ulostepökäleelle, ilman eri liukastetta.

Tehty venymään, eikä satunnainen peniksen tunkeminenkaan muuta aukon oiminnallisuutta mitenkään. Jatkuva perseen fistaus voi jo näkyä jossain miussakin, kuin paskana rystysissä.

Hyvin romanttista tekstiä.

Vierailija
39/67 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta kalun ottamista hanuriin ja vaikuttanut niin, että kun uloste saapuu peräsuoleen, niin hulahtaa saman tien housuun.

T. jockke 60.v

Vierailija
40/67 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiukan alle 50v mies, heteroseksuaali olen, mutta tykkään kun nainen käsittelee peräaukkoani. Muutaman kerran sitä ehdittiin kokeilla paria sormea isommalla. Pari sormea ei aiheuttanut ongelmia, mutta kun naiseni muutaman kerran koetti fistausta ja sai nyrkkinsä lähes sisälle niin sen jälkeen alkoi tulla ulosteen valumista housuihin. 

Lopetettiin sitten ne hommat, vaikka olisi vaimon käsi suolessa hyvin kiihottava ajatus. En kuitenkaan koe niin kiihottavaksi, että antaisin sen muuttaa anatomiaani selkeästi huonompaan suuntaan. Ulosteen valumista on vieläkin, vaikka viimeisistä pyllyleikeistä on nyt n.kk aikaa. Toivottavasti palautuu ennalleen. 

Pyllyleikit on tosi kivoja ja jokainen tehköön mitä haluaa. Vaikutukset voi olla yksilöllisiä, mutta minun sulkijaa jo noin 5krt teki selkeästi väljemmäksi.

Jokainen voi tietysti myös pysähtyä sekunniksi ennen toteutusta harkitsemaan, että minkäkokoista asiaa aikoo sen sekunnin päästä pyllyynsä tunkea. "Käsi suolessa" ja "tappi pepussa" ovat kyllä ihan eri kategorian juttuja.