Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säännöllistä peppuseksiä harrastavat naiset, onko harrastus vaikuttanut jotenkin peräaukkoonne?

Vierailija
12.08.2020 |

Siinäpä se...

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Ongelmia tulee siinä vaiheessa, kun anukseen aletaan työnnellä palloja ja viinipulloja pohja edellä.

Vierailija
2/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali anaaliseksin harrastaminen, sormi tai pari, penis tai pieni dildo ei aiheuta ongelmia. Liukasteen käyttöä ei voi olla liikaa. Nämä kauhutarinat sulkijalihaksen löystymisestä tai vaurioitumisesta perustuu siihen, että liian rajusti olemattomalla liukasteella murjotaan. Usein raiskauksessa on näitä tapahtunut. Vaimoni on lääkäri, tietoni perustuu siihen! Ja kyllä...mekin harrastamme sitä silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidestä kuuteen päivään viikossa peräaukkoni joutuu antautumaan keskivertokyrvän paksuiselle ulostepökäleelle, ilman eri liukastetta.

Tehty venymään, eikä satunnainen peniksen tunkeminenkaan muuta aukon oiminnallisuutta mitenkään. Jatkuva perseen fistaus voi jo näkyä jossain miussakin, kuin paskana rystysissä.

Vierailija
4/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut.

Vierailija
5/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta ole ollut

Vierailija
6/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on anaaliseksiä viikoittain. Näin on jatkunut yli 20 vuotta.

Mitään muutosta ei ole tapahtunut.

Vierailija
7/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa katsoa miten anaalinvastustajat alapeukuttaa todellisia kokemuksia. "mu mu mutku kaveri sano että sulkijalihas pettää ja sit joutuu vaippoihin..." :D

Vierailija
8/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa katsoa miten anaalinvastustajat alapeukuttaa todellisia kokemuksia. "mu mu mutku kaveri sano että sulkijalihas pettää ja sit joutuu vaippoihin..." :D

Sitä se on kun mies vinkuu, mutta itse ei uskalla antaa. :)

Tuskin kukaan oikesti luulee, että anaaliseksillä olisi jotain vaikutusta.

Vierailija
9/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierut lähtevät herkemmin ja kaikuvat kovemmin

Vierailija
10/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava katsoa kun peppumies on saanut aikaiseksi hyvää dialogia.

Vierailija
11/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, tämä on minulle hyvä kysymys koska meillä harrastetaan pelkästään anaaliseksiä. Vaginismin takia yhdyntä ei onnistu muutoin ollenkaan, ei ole koskaan onnistunut. Onnekseni, olen oppinut nauttimaan anaaliseksistä.

Eli, anaaliseksiä melkein joka päivä koko avioliiton ajan (15v). Ei mitään vaikutusta. Mieheni on myös kohtuullisen iso.

Vierailija
12/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee, tämä on minulle hyvä kysymys koska meillä harrastetaan pelkästään anaaliseksiä. Vaginismin takia yhdyntä ei onnistu muutoin ollenkaan, ei ole koskaan onnistunut. Onnekseni, olen oppinut nauttimaan anaaliseksistä.

Eli, anaaliseksiä melkein joka päivä koko avioliiton ajan (15v). Ei mitään vaikutusta. Mieheni on myös kohtuullisen iso.

Saatko orkkua tästä?

Vierailija
13/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikuttanut,uloste karkaa.olen käynyt lääkärissä tämän takia,sanoi että sulkijalihaksen toiminta on häiriintynyt,korjaaminen ei onnistu.

Vierailija
14/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko orkkua tästä?

Tai ehkä tän kysymyksen vois esittää tasapuolisesti kaikille anaaliseksiä harrastaville naisille.. mitä saatte siitä ja nautitteko siitä yhtä paljon kuin miehenne? 

Vierailija
15/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alabaman yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan anaaliseksin harrastaminen voi lisätä suoliongelmia, kuten karkailua tai vuotoa.

Näiden tietojen pohjalta tutkijoille selvisi, että naiset, jotka kertoivat edes kokeilleensa anaaliseksiä, olivat 50 prosenttia todennäköisemmin kokeneet ulosteen karkailua vähintäänkin kerran kuukaudessa. Miesten keskuudessa tämä numero oli vieläkin isompi, sillä heidän keskuudessaan tätä tapahtui kolminkertaisesti verrattuna miehiin, jotka eivät olleet kokeilleet anaaliseksiä.

Vierailija
16/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikuttanut,uloste karkaa.olen käynyt lääkärissä tämän takia,sanoi että sulkijalihaksen toiminta on häiriintynyt,korjaaminen ei onnistu.

Höpö höpö.

Vierailija
17/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kun joku kertoo että on vaikuttanut niin sitä ei uskota. Järkikin sen sanoo että vaikuttaa.

Vierailija
18/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alabaman yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan anaaliseksin harrastaminen voi lisätä suoliongelmia, kuten karkailua tai vuotoa.

Näiden tietojen pohjalta tutkijoille selvisi, että naiset, jotka kertoivat edes kokeilleensa anaaliseksiä, olivat 50 prosenttia todennäköisemmin kokeneet ulosteen karkailua vähintäänkin kerran kuukaudessa. Miesten keskuudessa tämä numero oli vieläkin isompi, sillä heidän keskuudessaan tätä tapahtui kolminkertaisesti verrattuna miehiin, jotka eivät olleet kokeilleet anaaliseksiä.

Sulla on varmaan joku linkki tähän tutkimukseen?

Vierailija
19/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun joku kertoo että on vaikuttanut niin sitä ei uskota. Järkikin sen sanoo että vaikuttaa.

Se on ihan sama mitä sun "järki" sanoo, jos kerran suurin osa oikeasti anaaliseksiä useammin harrastaneista kertoo, ettei ongelmia ole ollut.

Vierailija
20/67 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidestä kuuteen päivään viikossa peräaukkoni joutuu antautumaan keskivertokyrvän paksuiselle ulostepökäleelle, ilman eri liukastetta.

Tehty venymään, eikä satunnainen peniksen tunkeminenkaan muuta aukon oiminnallisuutta mitenkään. Jatkuva perseen fistaus voi jo näkyä jossain miussakin, kuin paskana rystysissä.

Mutta se ei liikukaan siellä 1000 kertaa eestaas. On siinä nyt hiukka eroa.