Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttoliike pois koronaalueilta?

Vierailija
12.08.2020 |

Joko olette pakanneet ja esim vuokranneet asunnon muualta? Suomessa on paljon asuntoja tyhjillään kunnissa joissa on 0-5 koronatapausta. Tiedottaminen on ollut heikkoa. Luulevatko kaupungit, että saavat pitää veroa maksavat asukkaansa toimimalla kaikessa niin hitaasti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu enää asuu pääkaupunkiseudulla tai muutenki isoissa kaupungeissa? Nämä paikat ovat täynnä koronaa, koneinsinöörejä ja varoitusvärefeministejä.

Vierailija
22/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok kiva. Tässä voi siis alkaa kohta etsimään potentiaalisia sijoitusasuntoja hyviltä paikoilta.

Niin, nämä tartunnathan ovat keskittyneet sinne "hyville alueille" kuten Kontula ja Jakomäki. Onnea vaan sijoitusasunnon ostoon <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin elettäisiin kahdessa eri todellisuudessa koronapelkoisten kanssa. Täällä tavallisessa elämässä korona ei vaikuta mitenkään eikä näy missään ja sitten joidenkin ihmisten pään sisällä on kriisiaika menossa ja huoli sitä ja tätä.

Vierailija
24/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mallemuuttajat käyvät kuitenkin edeleen töissä "koronapesässä". Ei ehkä joka päivä, mutta aina silloin tällöin. Parempi, että kaikki pysyy pienessä reviirissä, olivat sitten missä tahansa.

Vierailija
25/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne mallemuuttajat käyvät kuitenkin edeleen töissä "koronapesässä". Ei ehkä joka päivä, mutta aina silloin tällöin. Parempi, että kaikki pysyy pienessä reviirissä, olivat sitten missä tahansa.

Ne ovat pahimpia, koska matkustavat alueiden välillä ja kuljettavat koronaa.

Vierailija
26/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kammo maaseutua kohtaan on jotain mitä en tule koskaan ymmärtämään! Itse olen nyt kokeillut maaseudulla asumista jo vuosia.

Olen itse koko elämäni asunut Helsingissä ja olen miettinyt pääni puhki että mikä tässä nyt on niin erikoista? Samat kaupat kun koko Suomessa. Enkä usko että kukaan teistä joka ikinen pe-su lähdette teatteriin, ahmimaan kulttuuria jne jne jne..

Tässä siis vastaus sulle joka aikoo mun viestiin vastata sillä että Helsingissä on elämyksiä :,D

Autolla/julkisilla Helsinkiin pääsee 2-3 tunnissa jos on tarvetta tulla tänne.

En minä ainakaan kauppojen takia Helsingissä asu. Asun täällä, koska täällä on erinomaiset kunnalliset palvelut. On liikenne sellainen, että omaa autoa ei tarvitse. On lapselle hieno päiväkoti ja ilmainen puistoruokailu koulualaisille. kesät. On hyvät koulut ja jatko-opiskelupaikat. On toimiva terveydenhuolto. On monipuolinen luonto, on saaristoa, metsää, peltoa ja ruovikkoa ja tietenkin itse kaupunki. On harrastusmahdollisuutta vaikka millaisia. Erinomaiset työllisyysnäkymät. Ja asunnon arvo nousee koko ajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä