Minäkin haluan selvittää lapsen sukupuolen
että ennätän abortoida mahdollisen tyttövauvan. Meillä on jo 5 tyttöä, enkä haluan enää yhtään. Poikaa yritetään.
Miten kannattaisi sukupuoli selvittää että saisin sitten vielä abortin?
Kommentit (14)
pakko saada se oma poika. Ja on taustalla muutakin..mutta se jääköön kertomatta.
Rakastan lapsiani yli kaiken enkä yhtään tytöistäni kadu enkä pois antaisi.. saa kai sitä poikaa toivoa???
aikaisin kromosomitutkimus, minkä voi tehdä. Ja ehtii sitten tuloksen tultua vielä abortoimaankin ennen " deadlinea" . On tietty aika tyyris tutkimus, mutta saapahan ainakin varmuuden tulokkaasta...
puolta olevaa lasta, eikä neljättä tule sen takia että olis se mahdollisuus että taas tulis samaa sorttia. Rajansa kaikella, vaikka lapsiani kovasti rakastan enkä heitä pois antaisi, en silti enää halua yhtään XXX lasta..
Äiti arbortoi tytöt pois, poika se olla pitää. Perintöprinssi, jonka eteen uhrataan kaikki.
Toivottavasti et saa koskaan poikaa, et ole sitä ansainnut.
ehkä olen hieman vanhakantainen tai sitten vaan liian monta keskenmenoa kokenut, mutta lapsi on lahja. oli kumpaa merkkiä tahansa. ihan kun sitä nyt ei omaansa rakastaisi...
paha mieli näistä tulee.
meille kolmas tulossa ja taatusti rakastan (rakastan jo nyt) oli sitten kolmas poika tai ei.
Jotkut äijät tuottaa vain toisen sukupuolen siittiöitä.
Karsea ihminen olet jos tyttösi haluaisit tapattaa. Entisetkin pitäisi huostaanottaa.
Mullapa on molempia sukupuolia läl-läl-läl-lää
tuomitkaa vaan AP, mutta eikös samaa tehdä ihan joka päivä Kiinassa, Intiassa jne. miksi ei siis suomessa? Minä ainakin kannatan valinnan vapautta. Jokaisella pitäisi olla oikeus valita lapsensa sukupuoli.
Tsemppiä AP!
T: Neljän pojan äiti
Ja kyllä lapset = tytöt aistivat äidin hyljeksinnän.
Vierailija:
tuomitkaa vaan AP, mutta eikös samaa tehdä ihan joka päivä Kiinassa, Intiassa jne. miksi ei siis suomessa? Minä ainakin kannatan valinnan vapautta. Jokaisella pitäisi olla oikeus valita lapsensa sukupuoli.Tsemppiä AP!
T: Neljän pojan äiti
JOku kirjoitti että paskamainen tilanne tytöilleni..luuletko sinä tosiaan että mulla on lappu otsassa että ei enää tyttöjä tähän taloon tai että minä tästä tyttärieni kanssa keskustelisin...no huh huh!
Omat toiveeni ei todellakaan vaikuta lapsiini mitenkään...ja ehkä en enää ansaitse yhtään lasta mutta siitä ei onneksi päätä AV:laiset vaan korkeammat tahot.
Ja kaikille tuomitsioille tiedoksi että tiesin lapseni sukupuolen 4. ja 5. kohdallakin ennen aborttirajan umpeutumista mutta silti lapseni synnytin ja heitä rakastan. Saa kai sitä suunnitella mitä vai kaikkea ei vaan aina tarvitse toteuttaa käytännössä.
T:AP
Anteeksi nyt vaan mutta kuinka moni teistä on ollut meillä tuota hyljeksimistä todistamassa. Kuten jo kerran aikaisemmin mainitsin niin lapseni ovat minulle tärkeintä ja rakkainta maailmassa enkä yhtäkään heistä poikaan vaihtaisi.
et ole poikaa ansainnut.