Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo kuormittaa miestään kohtuuttomasti!

Vierailija
09.08.2013 |

Näin siis kaverini kohdalla, ahdistaa oikein sivustakin seuraa tota kyykytystä ja sitä minkälainen pelle on onnistuttu aikuisesta miehestä alistamaan akan toimesta!

Ja nyt on tilanne akuutti! Oltiin eilen sovittu että mennään puntille tänään päivällä ja nyt kaveri on pettänyt mut eikä vastaa puheluihin ja viesteihin kun se tietää että dissaan sitä jos se joutuu kertoa mulle ettei pääsekkään puntille ku joutuu akkaansa viihdyttämään tai olemaan taas kerran lapsenvahtina ilman että hänen omii menoja huomioitais millään tavalla! En yhtään ihmettele vaikka suomes tapahtuu miesten itsemurhia, vaimonsurmia, perhesurmia ja alkolisoitumista ym ku suurin osa miehistä on niin akkojensa alistamia ja joutuu elää akkansa elämää ja olla jotain palvelijoita omassa kodissaan! Sekoaahan siinä lopulta mieheltä psyyke jollain tavalla.

Mun mielestä nyt olis korkee aika ton mun kaverin opetella esim sanomaan "turpa kiinni" ym ja laittaa akkansa kuriin ja ottaa asemansa perheen päänä ja miehenä ja johtajana.

Ps. Siellä on vielä just nyt sen oman akan lisäks myös anoppi paikalla ja siitä varmaan johtuu että kaveri on vieläpä normaaliakin alistetumpana nyt siellä!!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan meni taas riitelyksi. Milloin te oikein opitte olemaan provosoimatta ja provosoitumatta? 

Vierailija
42/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa teksiä täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kirjoittama provo. aika taitava kyllä, kun on ainakin pyritty pysymään siististi tietyssä kirjoitustyylissä. harmi vain, että tuo tyyli on pikemminkin teinien käyttämää kuin aikuisten miesten.

Vierailija
44/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 13:21"]

Näin siis kaverini kohdalla, ahdistaa oikein sivustakin seuraa tota kyykytystä ja sitä minkälainen pelle on onnistuttu aikuisesta miehestä alistamaan akan toimesta!

Ja nyt on tilanne akuutti! Oltiin eilen sovittu että mennään puntille tänään päivällä ja nyt kaveri on pettänyt mut eikä vastaa puheluihin ja viesteihin kun se tietää että dissaan sitä jos se joutuu kertoa mulle ettei pääsekkään puntille ku joutuu akkaansa viihdyttämään tai olemaan taas kerran lapsenvahtina ilman että hänen omii menoja huomioitais millään tavalla! En yhtään ihmettele vaikka suomes tapahtuu miesten itsemurhia, vaimonsurmia, perhesurmia ja alkolisoitumista ym ku suurin osa miehistä on niin akkojensa alistamia ja joutuu elää akkansa elämää ja olla jotain palvelijoita omassa kodissaan! Sekoaahan siinä lopulta mieheltä psyyke jollain tavalla.

Mun mielestä nyt olis korkee aika ton mun kaverin opetella esim sanomaan "turpa kiinni" ym ja laittaa akkansa kuriin ja ottaa asemansa perheen päänä ja miehenä ja johtajana.

Ps. Siellä on vielä just nyt sen oman akan lisäks myös anoppi paikalla ja siitä varmaan johtuu että kaveri on vieläpä normaaliakin alistetumpana nyt siellä!!

[/quote]

Pisti tuossa aloituksessa silmiin heti tuo, että ap:n kaveri ei vastaa ap:n viesteihin. Eli kyllästynyt on mokomaan hampuusiin, kun on aina kärttämässä punttisalille. Se on kyllästynyt myös ap:n lapselliseen dissaamiseenkin. Ettei voisi vähemmän kiinnostaa kuunnella aikuisen ihmisen vittuilua vaimon pirttihirmuilusta, kun ihan itse haluaa viettää aikaa välillä myös vaimon ja lasten kanssa. Ihan niin kuin olisi millään tavalla selitysvelvollinen kaverille perheen asioista.

Ap:n kaveri on myös kyllästynyt siihen, että ap painostaa häntä käyttäytymään samallalailla sikamaisesti omaa perhettään kohtaan kuin ap:kin: että ei ole aikaa vaimolle eikä lapsille. Oikeasti ap:n kaveri ihmettelee, miten kauan ap:n vaimo vielä kestää ap:n toilailuja. Jos ap haluaa elää sinkun lailla, olisi syytä hankkiutua ihan virallisestikin sinkuksi ja antaa ap:n vaimon ja lasten elää omaa elämäänsä. Ap:n kaveri haluaa säilyttää parisuhteensa. Hän haluaa myös viettää aikaa lasten kanssa eikä tunne itseään lastenhoitajaksi vaan isäksi heidän seurassa. 

Todennäköisesti on käynyt myös niin, että ap:n kaveri on ihan oikeasti unohtanut anopin vierailun ja siksi on mennyt lupaamaan hädissään, painostettuna, ap:lle punttisalireissun. Hän kuitenkin pitää tärkeänä pitää vaimon kanssa sovitusta, eli anopin vierailu on tosiaankin ap:n kaverille tärkeämpi kuin ap. 

Kasva jo aikuiseksi, ap. Rupea sinkuksi, kun et osaa arvostaa perhettäsi. Tekisit perheellesi siinä ison palveluksen. 

Tsemppiä uuteen, entistä itsenäisempään elämääsi, ap! :)

Vierailija
45/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui se reeni ihan hyvin yksinkin, kaveriltahan se pois on jos ei haluu komeita lihaksia. Uskon että nykyajan koulumaailmasta alkaen miehet opetetaan ja kasvatetaan sellasiks alistujiks ja sellainen perhe missä mies on alistetus asemas ei voi olla onnellinen ja tasapainoinen. Usein alistetun miehen takaa löytyy voimakas alistaja-äiti ja kotoa jo periytyy se malli. Surullista mutta totta. Sen lisäks nää alistajanaiset on yleensä kovia myös pettämään ja niiden salarakkaat on yleensä sit niitä oman alistujamiehen vastakohtia.

Vierailija
46/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 17:04"]

Onnistui se reeni ihan hyvin yksinkin, kaveriltahan se pois on jos ei haluu komeita lihaksia. Uskon että nykyajan koulumaailmasta alkaen miehet opetetaan ja kasvatetaan sellasiks alistujiks ja sellainen perhe missä mies on alistetus asemas ei voi olla onnellinen ja tasapainoinen. Usein alistetun miehen takaa löytyy voimakas alistaja-äiti ja kotoa jo periytyy se malli. Surullista mutta totta. Sen lisäks nää alistajanaiset on yleensä kovia myös pettämään ja niiden salarakkaat on yleensä sit niitä oman alistujamiehen vastakohtia.

[/quote]

täsmälleen samaa mieltä

Vierailija
47/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei kuormitu vaimon takia,teen yksin kotityöt ja hoidan yksin lapset t kuormittunut vaimo

Vierailija
48/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:36"]

[/quote]

täsmälleen samaa mieltä

[/quote]

Miten kasvatetaan alistujiksi? Kerropa konkreettisia esimerkkejä.

Vierailija
49/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 14:12"]

Joskus miehet käyttävät "vaimo ei päästä" - tekosyytä kun eivät itse halua lähteä mihinkään...

[/quote]

Meillä on juuri niin, että miestä ei voisi vähempää kiinnostaa mihinkään meneminen, mutta hän ei kehtaa kertoa kavereilleen. Yritän joskus patistaa häntä menemään, että säilyttäisi edes jonkinlaiset kaverisuhteet. Muakin on epäilty syyksi menemättömyyteen, en tiedä onko mies edes vaivautunut kertomaan, että itse hän on syypää.

Vierailija
50/50 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä mulle miten se on kaverilta pois se punttisali, jos hän ei kerran halua niitä komeit lihaksia... :)

kaveriltahan se pois on jos ei haluu komeita lihaksia. 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän