Vaimo kuormittaa miestään kohtuuttomasti!
Näin siis kaverini kohdalla, ahdistaa oikein sivustakin seuraa tota kyykytystä ja sitä minkälainen pelle on onnistuttu aikuisesta miehestä alistamaan akan toimesta!
Ja nyt on tilanne akuutti! Oltiin eilen sovittu että mennään puntille tänään päivällä ja nyt kaveri on pettänyt mut eikä vastaa puheluihin ja viesteihin kun se tietää että dissaan sitä jos se joutuu kertoa mulle ettei pääsekkään puntille ku joutuu akkaansa viihdyttämään tai olemaan taas kerran lapsenvahtina ilman että hänen omii menoja huomioitais millään tavalla! En yhtään ihmettele vaikka suomes tapahtuu miesten itsemurhia, vaimonsurmia, perhesurmia ja alkolisoitumista ym ku suurin osa miehistä on niin akkojensa alistamia ja joutuu elää akkansa elämää ja olla jotain palvelijoita omassa kodissaan! Sekoaahan siinä lopulta mieheltä psyyke jollain tavalla.
Mun mielestä nyt olis korkee aika ton mun kaverin opetella esim sanomaan "turpa kiinni" ym ja laittaa akkansa kuriin ja ottaa asemansa perheen päänä ja miehenä ja johtajana.
Ps. Siellä on vielä just nyt sen oman akan lisäks myös anoppi paikalla ja siitä varmaan johtuu että kaveri on vieläpä normaaliakin alistetumpana nyt siellä!!
Kommentit (50)
Vastaa kysymykseen. Miten kasvatetaan alistujia?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:43"]
[/quote]
Jotenkin aistin susta että olet juuri sellainen kasvattaja itse. Alistamalla kasvatetaan alistujia. Tukahduttamalla, ylisuojelemalla, päättämällä lapsen puolesta kaikki, sukupuolineutraalilla hössötyksellä, opettamalla että luonnolliset miehiset piirteet ja käyttäytymismallit ovat vääriä..jne
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:43"]
[/quote]
Jotenkin aistin susta että olet juuri sellainen kasvattaja itse. Alistamalla kasvatetaan alistujia. Tukahduttamalla, ylisuojelemalla, päättämällä lapsen puolesta kaikki, sukupuolineutraalilla hössötyksellä, opettamalla että luonnolliset miehiset piirteet ja käyttäytymismallit ovat vääriä..jne
[/quote]
No nyt ei olisi voinut mennä enemmän pieleen, minulla ei ole lapsia. Eikä tule :)
Lisäksi pidän itsenäisistä vahvoista miehistä.
Aihe kiinnostaa, sillä tapaamani miehet poikkeuksetta valittavat kaiken syyn olevan naisissa. Miksi ette itse kasvata lapsianne vahvoiksi ja itsenäisiksi pärjääjiksi? Onni on omissa käsissä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 14:06"]
Meillä on työpaikalla yhdellä miehellä niin kauhea pirttihirmu että ei päästä miestä työmatkoille, tuskin pääsee vapaa-ajallakaan mihinkään, mutta tätä en ole kysynyt enkä halua edes tietää oikeastaan. Todennäköisesti mies saa kenkää, koska matkustus kuuluu olennaisena osana tähän työhön.
[/quote]
Ootko muuten varma että työmatkat on pannassa sen takia että nainen on pirttihirmu, vai siksi että tietää että suurin osa pettäjistä on työmatkailijoita mukaanlukien oma mies...? Ei kannata vaimon piikkiin laittaa kaikkea, varsinkaan sitä jos mies ei matkustele. Yleensä se on mies ihan itse joka on ryssinyt sen ihanan vapautensa. <3
[/quote]
Öh, kertokaa mulle miten kukaan voi "estää" puolisoaan menemästä työmatkalle? Ei kai nyt kukaan voi sanoa työnanatajalle että sori en nyt voi lähtä koska vaimo ei anna mennä?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 10:35"]
No niin tarina jatkuu...elikkä kaveri sitten soitteli viimein alkuillasta ja puhelin kuulemma oli ollut äänettömällä ja "hukassa" koko päivän :) eli tää mun kaverin hirviövaimo saa senkin aikaan että kaveri joutuu ihan suoraan valehdella kavereilleen. No sitten sovittiin että tänään treenataan aamupäivällä ja hänellä kuulemma ei oo mitään tälle päivää sovittuna jne...no nyt kun sitten soittelin ni sama meno taas jatkuu. On se vaan "rakkaus" ihmeellinen asia. Heh heh. Tunnen tän pariskunnan oikein hyvin ja tiedän että se akka ei IKINÄ kysele mitään menojaan vaan hän menee just sillon kun haluaa ja mies joustaa loputtomasti ja peruu omat menonsa ja suunnittelee omaa elämäänsä tasan vaimonsa aikataulujen mukaan. On se varmaan miehekästä ja hienoa elää akkansa aikatauluissa ja akkansa elämää.
Onhan se luonnossakin silleen että naaraat on paljon julmempia kuin urokset. Sellainen perhe-elämä on helvetillistä kun koko perhe elää naisen hormoonikierron ja muiden oikkujen mukaan. Jos nainen pääsee tollaseen määräävään asemaan perheessä ni se meno on niin julmaa ettei sitä voi todeks uskoa. Jokaisen naisen sisältä löytyy hirviö ja noita-akka ja sinänsä se on jokaisen miehen oma vika jos antaa sen pirun sieltä nousta esiin.
[/quote]
Kiinnitin huomiota kielenkäyttöösi. Puhut halveksuvasti mm. "hirviövaimosta", "akasta", "hirviöstä", "noita-akasta" ja "pirusta". Aseenteellisuutesi on selkeästi havaittavissa. Etkö luota lukijoiden kykyyn tehdä johtopäätöksiä ihan itse? Olisit voinut kertoa huolesi kaveristasi ja hänen perhe-elämästään, me olisimme sitten voineet kertoa, miten olisit voinut tukea kaveriasi.
Asenteellisuutesi kuitenkin on kääntynyt sinua vastaan. En pysty tuntemaan myötätuntoa sinua kohtaan. Myötätuntoni on kaverisi ja hänen perheensä puolella. Että onkin pitänyt haksahtaa tuollaiseen ap:n kaltaiseen kaveriin, joka näkee asiat jatkuvasti omien itsekkäiden silmälasien läpi. En yhtään ihmettele, jos kaverisi haluaisi pistää välit sinuun poikki.
Oletko niitä ihmisiä, jotka halveksivat naisia, mutta eivät itsekään huomaa, kuinka syvässä nurja asenne on sinussa? Miten vaimosi kestää sinua ja asenteellisuuttasi?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 14:28"]
[/quote]
Ap, huomaatko, kuinka kerrot jälleen tässä ennen kaikkea itsestäsi?
Olet päättänyt kaverisi puolesta, että hän elää huonossa parisuhteessa. Olet myös päättänyt "pelastaa" hänet takaisin "miehiseen elämään", mitä se ikinä onkaan! Et ole kysynyt kaveriltasi, miten hän voi. Onko hänen avioliittonsa onnellinen? Et ole kysynyt kaveriltasi, onko hän onnellinen vaimonsa kanssa. Ei - olet päättänyt, että hän on onneton, ja että vaimo - se ilkeä, paha akka - on pistänyt kaverisi valehtelemaan sinulle joka välissä. Olet päättänyt, että kaverisi on alistettu, vaikka ainuttakaan konkreettista esimerkkiä et ole kertonut. Tiedämme ainoastaan, että olet dissaillut kaveria ja nyt kaveri on perunut kaksi treenikertaa peräkkäisinä päivinä. Nyt meidän pitäisi uskoa, että vaimo kieltää, vaimo käskee.
Kaksi peruuntunutta harjoituskertaa ei ole vaimon tossun alla olemista. Ne ovat kaksi peruuntunutta harjoituskertaa. Anna konkreettisempia esimerkkejä kaverisi "alistamisesta", jotta voimme päättää, onko sinun "huolesi" "aiheellista".
Ap ei ole kirjoitustyylin perusteella mies.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:21"]
Ap ei ole kirjoitustyylin perusteella mies.
[/quote]
Äläpä vaihda puheenaihetta. Haluan tietää, miksi ap suhtautuu asenteellisesti kaverinsa vaimoon.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 13:27"]
Kolme lasta, molemmat käy töissä. Mies hoitaa lapset 100% kotona ollessaan, tekee ruuat, kotityöt, kuljettaa lapset harrastuksiin, hakee ja vie pienimmän tarhaan. Kun mies on työmatkalla, vaimon äiti tulee ja tekee kaikki nuo hommat. [/quote]
Niin, minä tiedän valitettavan monta, jossa nainen on tuossa asemassa ja mies käyttää kotia vain hotellinaan. Ja juuri näin päinhän se valitettavasti on paljon yleisempää, ja myös erittäin paljon hyväksytympää.
Ei sillä, minusta ei ole oikein se, että kumpikaan perheen aikuisista on ns. vapaamatkustaja. Ei oli se vapaamatkustaja sitten mies tai nainen.
Ei tullut mieleen, että joissakin perheissä se mies on halunnut ne lapset. Eikös silloin ole vain reilua, että se mies ottaa suuremman vastuun hoidosta?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:48"]
Ei tullut mieleen, että joissakin perheissä se mies on halunnut ne lapset. Eikös silloin ole vain reilua, että se mies ottaa suuremman vastuun hoidosta?
[/quote]
just hirviömäisintä käytöstä alistaa miestä tyyliin "hoida lapsias" jne ikäänkuin just se asetelma pitää silleen että "sä niitä halusit ni hoida nyt sitten". Tekee varmaan tosi hyvää lapsillekkin kuulla äitinsä suusta tollasia letakutuksia. Voi kuinka hullu ja kauhea voikaan nainen olla!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:48"]
[/quote]
just hirviömäisintä käytöstä alistaa miestä tyyliin "hoida lapsias" jne ikäänkuin just se asetelma pitää silleen että "sä niitä halusit ni hoida nyt sitten". Tekee varmaan tosi hyvää lapsillekkin kuulla äitinsä suusta tollasia letakutuksia. Voi kuinka hullu ja kauhea voikaan nainen olla!
Onko tämä kaveri työelämässä? Lapsia heillä onko?
Tunnen samamlaisen tapauksen. Kolme lasta, molemmat käy töissä. Mies hoitaa lapset 100% kotona ollessaan, tekee ruuat, kotityöt, kuljettaa lapset harrastuksiin, hakee ja vie pienimmän tarhaan. Kun mies on työmatkalla, vaimon äiti tulee ja tekee kaikki nuo hommat. Perheen emäntä käy joogassa ja töissä. Seksiä ei omien sanojensa mukaan ole antanut vuosikausiin eli miehen on haettava sitä muualta. Harmittaa sivusta katsoa kun hyvä mies on tosi huonossa asemassa.
Ymmärrän kyllä aloittajaa, tämä on yleistä ja liian moni mies lopettaa rakkaan harrastuksen puolison painostamana. Mutta et viitsisi käyttää miehestä termiä "lapsenhoitaja" jos kyseessä on perhe, jossa lapsia. Mies ei ole lastensa hoitaja vaan isä, eihän äitikään ole lastenhoitaja vaan äiti. :)
Meillä mies aloitti harrastuksen nimenomaan mun toiveesta, koska haluan että se jaksaa olla kotona pirtee ja hyväntuulinen. Se onnistuu vaan jos kannustan ihan oikeasti sitä tekemään kiinnostavia juttuja kodin ulkopuolella. Minäkin saan harrastaa kun annan toiselle mahdollisuuden. Ei kaikki ihmiset vaadi tai uskalla sanoa että no kun haluaisin harrastaa sitä ja tätä, oletetaan että toinen pahastuu. Siks mä tiesin ettei mies ois ikinä sanonut että se haluaa tehä jotain kodin ulkopuolella kun ei kukaan kaverikaan saa tehdä. Mutta meidän suhdetta se ainakin parantaa kun sanon sille että eiks sun pitäs nyt jo olla siellä treeneissä. :D
Kun tänne tätä kirjoitat, et ymmärrystä saa. Täällä mammat jyrää miehet mennen tullen, täytyyhän naisella nyt oikeus olla, ettei alistu miehen vallan alle. Tasa-arvo ei täällä saa kannatusta.
Ihanko joutuu joskus omia lapsiaan vahtimaan? Hui kauhistus. Mutta kyllä tosiaan molemmilla vanhemmilla pitää olla mahdollisuus harrastaa. Jos olette käyneet neljästi viikossa puntilla ennen niin voi olla että se vähenee lasten myötä.
Voi myös olla että lasten myötä kaverisi on aikuistunut ja häntä korpeaa ihminen jonka verbaaliset taidot ovat tuolla tasolla. Asioissa on aina eri näkökulmia, ja nythän kuulimme vain sinun näkökulmasi.
Ehkä se kaverisi ei vastaa viesteihisi, koska ei jaksa sinun itsekkyyttäsi. En minäkään mihinkään jumppaan tai harrastukseen "pääsisi", jos anoppi olisi tullut kylään. Hyvänen aika sentään.
No niin tarina jatkuu...elikkä kaveri sitten soitteli viimein alkuillasta ja puhelin kuulemma oli ollut äänettömällä ja "hukassa" koko päivän :) eli tää mun kaverin hirviövaimo saa senkin aikaan että kaveri joutuu ihan suoraan valehdella kavereilleen. No sitten sovittiin että tänään treenataan aamupäivällä ja hänellä kuulemma ei oo mitään tälle päivää sovittuna jne...no nyt kun sitten soittelin ni sama meno taas jatkuu. On se vaan "rakkaus" ihmeellinen asia. Heh heh. Tunnen tän pariskunnan oikein hyvin ja tiedän että se akka ei IKINÄ kysele mitään menojaan vaan hän menee just sillon kun haluaa ja mies joustaa loputtomasti ja peruu omat menonsa ja suunnittelee omaa elämäänsä tasan vaimonsa aikataulujen mukaan. On se varmaan miehekästä ja hienoa elää akkansa aikatauluissa ja akkansa elämää.
Onhan se luonnossakin silleen että naaraat on paljon julmempia kuin urokset. Sellainen perhe-elämä on helvetillistä kun koko perhe elää naisen hormoonikierron ja muiden oikkujen mukaan. Jos nainen pääsee tollaseen määräävään asemaan perheessä ni se meno on niin julmaa ettei sitä voi todeks uskoa. Jokaisen naisen sisältä löytyy hirviö ja noita-akka ja sinänsä se on jokaisen miehen oma vika jos antaa sen pirun sieltä nousta esiin.