Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kissalle vauvan synnyttyä?

Vierailija
09.08.2013 |

Tyttö nyt 7kk. Oppi konttaamaan 5kk iässä, kävelemään tukia pitkin 6kk iässä, kaikki ongelmat alkoivat siitä kun lapsi oppi liikkumaan. Kissa stressaantuu huudosta, karvojen repimisestä ja siitä että joku tuijottaa tai hyökkää kimppuun kun on tekemässä laatikolla asioita. Eli on alkanut osoittaa mieltään ja pissinyt jo monta patjaa pilalle, vaikka kuina yrittää pitää ovea kiinni niin siellä joutuu kuitenkin ravaamaan kokoajan kun vauvaa nukuttaa ym. Feromonia on kokeiltu, ei ole auttanut. Tähän ei sitten se vastaus auta että "vahdi lastasi, se on sinun tehtävä". Neuvolastakin on jo sanottu että on motorisesti tosi hyvin kehittynyt ja erittäin vilkas joten perässä en pysyisi ilman kissaakaan. Loppuelämän kotia olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole löytynyt sellaista perhettä/ihmistä jonka lapsiluku olisi jo täynnä, olisi kissalle kaveri jo ennestään ja oikeasti kiinnostusta ja aikaa hoitaa, syö tiettyjä raksuja, käyttää tiettyä hiekkaa. Joten ei sellaiseen kotiin joka huvinvuoksi haluaa ottaa lemmikin, katsoo pari vuotta ja kyllästyy. Piikkikö ainut ratkaisu?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 12:59"]

Kissa on ollut minulla vuosia, on kuin perheenjäsen, ollut aina huomionkipeä ja todella ihana kissa. Kissasta huomaa selvästi että asiat eivät ole hyvin, on tosi stressaantunut ja masentunut tästä tilanteesta! Mähän en ole mikään vitun ennustaja että näin kävisi kun lapsi tulee taloon, stan urputtajat!! Kysyin teiltä apua tilanteeseen voi ttun idiootit. Kissa kusee litratolkussa huonekaluihin mikä kertoo siitä että sillä on hätä! Ja kun sillä on hätä sitä täytyy siinä hädässä auttaa, joten auttakaa vitun retardit älkääkä huudelko että "itse olet selainen omistaja joka ottaa huvin vuoksi". Jos olisin huvin vuoksi kissan ottanut se olisi jo lentänyt kadulle ensimmäisestä kusesta.

[/quote]

Sori, kyllä toi sun eläimenpitosi ja lapsenkasvatuksesi vaikuttaa vähän avuttomalta. Eikä tämä sekopäinen kiroiluviesti susta ainakaan sen vastuullisempaa kuvaa antanut. Ota nyt itseäsi niskasta kiinni äläkä työnnä vastuuta muualle. Kissalle omaa rauhaa. Lapsella ei todellakaan ole mitään asiaa kissan hiekkalaatikolle.

Vierailija
62/63 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäiselle lapselle pystyy jo tekemään selväksi mitä ei saa tehdä. Eli kyllä, vahdi lastasi paremmin. Ja jos kämppänne ei ole 20 neliön yksiö, niin jaa se siten että lapsi ei pääse sellaiselle alueelle jossa on kissan hiekkalaatikko ja ruokakupit, niin että kissa saa rauhoittua omalla alueellaan rauhassa äidin pikku kullannuppuriiviöltä.

Jos teillä tosiaan on se parinkymmenen neliön yksiö josta ei edes kissan hiekkalaatikolle löydy aidattavaa nurkkaa, niin siinä tapauksessa olette hulluja. Sellaiseen koppiin ei pidä tehdä lasta eikä ottaa kissaa.

Lapsestasi tulee mielenvikainen jos et koskaan kiellä siltä mitään. Kissastasi tulee eläinrääkkäyksen seurauksena mielenvikainen. Sinä olet sitä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän et minun kissaani tunne. Kissa ei ole sellainen joka vaan makaa saunassa tassut kattoa kohti vaan haluaa olla arjessa mukana, on leikkisä, juoksee ympäri asuntoa lelujen perässä, härkkii usein myös lasta, joten lapsi kerkeää nappaamaan sekunnissa karvoista kiinni jos tulee lähellä. Siihen ei se auta että lapsi on näkökentässä ja olen viiden metrin päässä. Ongelmahan tässä on se että kissa pissii sängylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän