Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ymmärrä teitä, aikuiset ihmiset! Missä käytöstävat ja kunnioitus?

Vierailija
09.08.2013 |

Mä en ymmärrä tätä, että te suurin osa haukutte pipsan blogia ja ihmistä ylipäätänsäkki. Oon nyt jonku verran seurannu näitä keskusteluja ja mä en vaan voi tajuta teitä.. Miten aikuset ihmiset käyttäytyy NOIN lapsellisesti? Pipsa pukeutuu rumiin telttoihin, yrittää olla jotain mitä ei todellakaan ole, ruma läski????

HALOO? MIKÄ TEITÄ IHMISET VAIVAA!
Mulle tuli itellä henkilökohtasesti itku pipsan puolesta.. Se että on ylipainoa tai pukeutuu teidän mielestä rumiin vaatteisiin, ei oikeuta puhumaan noin halveksuvasti mitä täällä keskusteluissa on. Pipsan blogin kommenttilaatikoita en ole käynyt lukemassa, mutta tuskin sielläkään mitään kaunista luettavaa on.. Eilen oli pakko käydä tää paljon puhuttu pipsan blogi selailemassa vähän läpi. Ja mietinpä vaan, et mitä vikaa hänessä tai blogissaan on?

Se että on ylipainoinen ja yrittää pukeutua kivoihin vaatteisiin, ei tee pipsasta mitenkään epätoivoista. Tiesittekö että ison koon vaatteita on tosi vaikeaa löytää edes. Sellaisia kivoja ja muodikkaita. Monessako vaateliikkeessä olette nähneet XXL kokoisia vaatteita? Noh, tuskin paljon missään. Ja se että ei löydä teidän mielestä tarpeeksi trendikkäitä vaatteita tuohon kokoon, ei suinkaan tarkoita sitä että pipsan pitäisi laihduttaa! Toki se on terveyden kannalta suotavaa, mutta pipsa olkoon mikä on. Mitä se teidän perseitänne kutittaa?
Antakaa pipsan pitää rauhassa blogiaan ja nauttia elämästään, se ei ole teiltä pois!

Ja te ''aikuiset naiset'', koittakaahan vielä kasvaa ja opetella suvaitsemaan erilaisia ihmisiä. Kukaan ei ole teitä pakottanut lukemaan pipsan blogia.. Hankkikaa sitä itsetuntoa sen verran, ettei tarvi kohdistaa omaa pahaa oloa toisiin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä näkee kuin huonosti suomalaiset oikeasti voi.

Vierailija
2/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa ei ole ainoa joka saa tällä palstalla kuraa niskaansa. Myös muita bloggareita haukutaan ja huoritellaan mennen tullen. En ymmärrä tällaista käytöstä, mitä se kelleen muulle kuuluu miltä joku ihminen näyttää, minkä kokoinen hän on tai millaisia vaatteita käyttää. Ja se mikä on käsittämätöntä, kun tätä palstaa vähän aikaa olen lukenut, on, että täällä voidaan surutta haukkua tuikituntematon anonyymisti tänne kirjoittava ihminen ties miksi. Olen kyllä kallistunut enemmän siihen, että tällä palstalla on tuhottomasti teini-ikäisiä kirjoittajia, en voi uskoa että aikuiset voisivat olla näin ilkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä tuollaisessa ihmisen mollaamisessa. Peiliin voisi toki katsoa jokainen haukkuja.. Uskon että pipsa saanut jo tarpeekseen haukuista. Ei tuollaista loputtomiin kestä, vaikka olisi miten hyvällä itsetunnolla varustettu!

Vierailija
4/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi pipsa

Vierailija
5/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tainnut äiti opettaa näille ihmisille käytöstapoja. Ei ole kyllä omanikaan, ihmettelen siksi suuresti miten minusta on voinut kasvaa täysjärkinen ihminen. Oma äitini haukkui itseäni samallalailla kuin suurin osa täällä pipsaa ym. muita bloggaajia.. Ehkä näille mammoille pitäis sama kohtalo tulla niin oppisivat olemaan ;)

T. 19 vuotias ''teiniäiti'', jonka varmaan pitäis ennemminki täällä olla ikänsä puolesta muita haukkumassa kuin te vanhemmat aikuiset ihmiset. 

ap

Vierailija
6/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Pipsa,

Pidä vain pintasi. Koeta löytää lukijakuntaa toisiltakin keskustelupalstoilta kuin provosoida täältä lisää lukijoita. Nimittäin aikuiseen käytökseen ei myöskään kuulu haukkua arvostelijoita, vaan keskittyä kiittämään myönteisestä palautteesta. Ja rakentavaan kritiikkiin vastataan, nimettömään arvosteluun ei. Tämä sääntö pätee muuallakin elämän sektoreilla.

Menestystä eteenpäin. Oletko ajatellut markkinointialaa? Osaat sen homman tosi hyvin :)

Vierailija
7/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon mielenterveysongelmaisia, jotka purkaa pahaa oloaan ja ahdistustaan. Juuri ne, joilla on omat asiat niin sekaisin ja paha olo, että vainotaan jotain bloggaria ja siitä tulee ihan pakkomielle.

Nyt on tyhjä olo näillä, kun on saatu syötyä tällainen ulos. Mutta kohta keksivät uuden ja meno jatkuu.

Vierailija
8/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä olikin taas noita pipsa-juttuja. Onhan se blogi vähän arkinen mutta en mäkään ymmärrä miksi jotkut saavat niin kauheita kiksejä sen jatkuvasta haukkumisesta. Ei tosiaan ole pakko lukea jos ei kiinnosta.

Vierailija
9/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että Pipsan koetaan jollain tavalla olevan "samalla tasolla" ja tämä antaa pienimielisille tunteen, että tällaista ihmistä voi alkaa nokkia jostain erilaisuudesta, nyt ylipainosta. Kun ei Pipsa ole tajunnut olla hiljaa ja olla julkaisematta kuviaan, tämä yhdistelmä on haukkujalle niin käsittämätön, että se on vaiennettava ettei haukkuja vaan itse joudu kohtaamaan omia ahdistuksiaan (huono itsetunto, riittämättömyyden tunne, alemmuus ym).

Vierailija
10/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 09:44"]

Moi Pipsa,

Pidä vain pintasi. Koeta löytää lukijakuntaa toisiltakin keskustelupalstoilta kuin provosoida täältä lisää lukijoita. Nimittäin aikuiseen käytökseen ei myöskään kuulu haukkua arvostelijoita, vaan keskittyä kiittämään myönteisestä palautteesta. Ja rakentavaan kritiikkiin vastataan, nimettömään arvosteluun ei. Tämä sääntö pätee muuallakin elämän sektoreilla.

Menestystä eteenpäin. Oletko ajatellut markkinointialaa? Osaat sen homman tosi hyvin :)

[/quote]

Hei vaan, en ole kyllä pipsa :D Eikä täällä tietääkseni varsinaisesti ole haukuttu arvostelijoita. Ihmettelinpähän vain mikä saa aikuiset ihmiset käyttäytymään noin lapsellisesti. Anteeksi vaan jos otit nyt pavut nokkaasi.

ap

Vierailija
11/11 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä av-mammat vihaavat sitä siksi jos sillä on varakas mies, koska heillä itsellään ei edes ole mitään miestä?

Siksi yritetään väkisin löytää vikoja ihmisestä ja hänen blogistaan!??

Todella säälittävää touhua kertakaikkiaan!