Halla-Ahon perheeseen jo neljäs lapsi
http://www.halla-aho.com/scripta/lisaantykaa_ja_tayttakaa_toyota_corolla.html
Aika kova sikiämään tämä meidän fiksu tohtorimme.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:10"]
Eiköhän Se Halonenkin sanonut että persut ei pysty muodotamaan hallitusta koska muut puolueet eli 80 prosenttia on eri mieltä eikä lähde persujen kelkkaan. Jos hallitusneuvottelija ei saa sakkia kasaan niin vuoro siirtyy sille joka saa.
[/quote]
Ei sanonut noin, ainakaan siinä tv-insertissä, johon viittasin, vaan kategorisesti kielsi persujen pääsemisen hallitusneuvottelijaksi. Ja onhan toi Halonen möläytellyt vaikka mitä, sen verran typerä lehmä sekin on.
[/quote]
Sä et nyt vaan ole taaskaan ymmärtänyt puhetta, ei olis ensimmäinen kerta vaan enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
[/quote]
Eli sano täsmällisesti, mitä en ole ymmärtänyt, äläkä huutele puskista epämääräisesti kuin jokin vähä-älyinen reppana.
[/quote]
Laita tänne linkki aineistoon missä Halonen omin sanoin kertoo ettei persuja päästetä hallitusneuvottelijoiksi jos suurin puolue. Jatketaan sitten siitä eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:36"]
Ei sekäänn mitään pelkäämistä ole jos huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustettujen huippuälykkäiden kanssa ei tulla toimeen. Maailma on täynnä hyippuälykkäitä jotka kykenevät normaaliin kommunikaatioon muiden kanssa ja joista tulee alansa huippuja.
[/quote]
Suurin osa huippuälykkäistä omaa juuri korkean yleisälykkyyden, joka pitää sisällään erilaisia lahjakkuuksia, ei pelkästään loogis-matemaatista, mutta usein kielellistä, introspektiota, jne. Ei huippuälykkäät ole kuin poikkeustapauksessa jotain autististia ja outolintuja muutoin. Myönnetäköön, että kommunikointi on hankalaa, jos älykkyysero on liian suuri, sehän on nyt selvä. Tiedän itsekin, että en yksinkertaisesti jaksa jankuttaa pidemmän päällä kovin yksinkertaisten ihmisten kanssa, ei siitä mitään tule - on olemassa asioita, joita tietyt ihmiset eivät koskaan tule fiffaamaan.
Ja oikeesti nyt, tässä ei ole mitään epäselvää. Persut eivät pääse hallitusneuvotteijoiksi koska yksikään muu puolue ei lähde irrottamaan Suomea eu:sta. Harmi jos Halonen ei huomannut muotoilla sanottavaansa idioottivarmasti.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:10"]
Eiköhän Se Halonenkin sanonut että persut ei pysty muodotamaan hallitusta koska muut puolueet eli 80 prosenttia on eri mieltä eikä lähde persujen kelkkaan. Jos hallitusneuvottelija ei saa sakkia kasaan niin vuoro siirtyy sille joka saa.
[/quote]
Ei sanonut noin, ainakaan siinä tv-insertissä, johon viittasin, vaan kategorisesti kielsi persujen pääsemisen hallitusneuvottelijaksi. Ja onhan toi Halonen möläytellyt vaikka mitä, sen verran typerä lehmä sekin on.
[/quote]
Sä et nyt vaan ole taaskaan ymmärtänyt puhetta, ei olis ensimmäinen kerta vaan enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
[/quote]
Eli sano täsmällisesti, mitä en ole ymmärtänyt, äläkä huutele puskista epämääräisesti kuin jokin vähä-älyinen reppana.
[/quote]
Laita tänne linkki aineistoon missä Halonen omin sanoin kertoo ettei persuja päästetä hallitusneuvottelijoiksi jos suurin puolue. Jatketaan sitten siitä eteenpäin.
[/quote]
Sitä en voi tehdä suoralta kädeltä, pitäis mennä ylen arkistoon, sillä kyseessä oli tv-insertti. Saattaa löytyä netistä, en tiedä.
Muistan kyllä sanamuodon, mitä Halonen käytti, kun toimittaja(t) tiedustelu uhasta, jos persuista tulee suurin puolue, niin tarkoittaako se automaattisesti, että persuista tulee hallituksenvetäjä.
Halonen kommentoin tyyliin: Ei välttämättä ...
Eli eikohän tuo ole nyt aivan pässin lihaa, mitä suomalaisessa juridiikassa tuolla kapulailmauksessa tarkoitetaan, eikä tässä nyt mitään lapsia kai olla (?).
Mitä en siis sinun mielestäsi ole muka ymmärtänyt?
Huokaus. Miten voi olla ettet ymmärrä tätä asiaa. Persuista ei suurimpana puolueena tule välittämättä hallituksenVETÄJÄ koska ne ei saisi enemmistöä taakseen ja jostain muusta puolueesta tulisi silloin mahdollisesti hallituksen vetäjä jos persut joutuisivat taas oppositioon. Eli kuten arvasin, et vaan tajua.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:56"]
Huokaus. Miten voi olla ettet ymmärrä tätä asiaa. Persuista ei suurimpana puolueena tule välittämättä hallituksenVETÄJÄ koska ne ei saisi enemmistöä taakseen ja jostain muusta puolueesta tulisi silloin mahdollisesti hallituksen vetäjä jos persut joutuisivat taas oppositioon. Eli kuten arvasin, et vaan tajua.
[/quote]
Ei toimittajat kysyneet vastausta kysymykseen, jonka annoit, eli perustelusi on invalidi.
Ei välttämättä on BTW juristien jargonia joka tarkoittaa ei missään olosuhteissa, aivan peruskauraa, jos on sivistynyt. Ja Halonen oli juristi.
Halonen haluasi aina päteä ja käytti oikeaoppista terminologiaa puheissaan: tasa-arvo, suvaitsevaisuus, jne. olivat vakiokamaa.
Tasa-arvon on yhdenvertaisuuden vastakohta, koska ei toteuta horisontaalisen oikeudenmukaisuuden käsitettä, mikä on etiikan mielestä tuomittava asiantila.
Suvaitsevaisuus on kiertoilmaus äärirasismille ja suvaitsevuusaate on muutoinkin tieteellisesti kestämätön periaate, joska johtaa suvaitsevaisuuden parodoksiin, loogiseen kömmännykseeen, jonka on täsmällisesti kuvannut 1900-luvun tunnetuin tieteen filosofi Karl Popper.
Jne. Mietin vain, että kenenhän ymmärryksessä niitä puutteita olikaan?
Repesin tuossa juristien jargon -kohdassa :DDD. Voi LUOJA.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 00:29"]
Repesin tuossa juristien jargon -kohdassa :DDD. Voi LUOJA.
[/quote]
Repeä vaan, itse annoit vastauksen väärään kysymykseen, joka on idiootin toimintaa. Osaat näköjään toistella sanaa "luoja" kuin koulutettu apina, hienoa argumentointia.
Rohkenenko edes kysyä, kunka paljon oikeistieteitä olet lukenut?
Tai ymmärrätkö mitä esim. suvaitsevaisuuden käsite tarkoittaa?
Luulen, että tietämyksesi on peräisin Seiskasta, Hymystä etc.
Voit toki todistaa luuloni vääräksi, perustelmalla kantasi. Jos et tähän pysty, niin olin siis oikeassa. Ja tärkeintähän on oikeassa oleminen.
Siis sä itse selität tuossa mitä toimittaja sanoi ja mitä Halonen sanoi ja Halonen sanoi ihan oikein. Jos ei kapasiteetti riitä ymmärtämään niin mahtaa olla elämä vaikeaa kun verenpaine on jatkuvasti katossa "vääryyksien" takia.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 00:40"]
Siis sä itse selität tuossa mitä toimittaja sanoi ja mitä Halonen sanoi ja Halonen sanoi ihan oikein. Jos ei kapasiteetti riitä ymmärtämään niin mahtaa olla elämä vaikeaa kun verenpaine on jatkuvasti katossa "vääryyksien" takia.
[/quote]
Eli et osaa antaa vastausta. En ihmettele. Tyypillistä AV-palstan mammoille.
PS. Itse olen yli 15 vuotta ollut tekemissä juristien kanssa työni kautta, niin tiedän täsmällisesti mitä juristien slangi KÄYTÄNNÖSSÄ tarkoittaa. En kuitenkaan ole juristi, zeusille kiitos.
Tämä nyt on vain loogista jatkumoa sille ettei edes eduskuntaan päässeet persut olleet sisäistäneet sitä asiaa, ettei Suomi siirry vähemmistödiktatuuriin vaikka jollekin puolueelle tulis mikä parinkymmenen prosentin jytkypökäle.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 00:45"]
[/quote]
PS. Itse olen yli 15 vuotta ollut tekemissä juristien kanssa työni kautta, niin tiedän täsmällisesti mitä juristien slangi KÄYTÄNNÖSSÄ tarkoittaa. En kuitenkaan ole juristi, zeusille kiitos.
[/quote]
Annas kun arvaan ,siivooja?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 00:45"]
[/quote]
[/quote]
Annas kun arvaan ,siivooja?
[/quote]
Onpa lapsellisen amatöörimäistä psykologista arvailua. No diletantteja riittää, ainakin Suomessa, jossa idiotismi kukoistaa ja voi hyvin (vrt. Halonen, Arhinmäki ja Urpilainen).
Tule siis puhtaaksi idiootiksi! Sopii oivallisesti Suomen dekadenssikulttuuriin kuin nyrkinisku suvaitsevaisen naamaan.
Mitäs vikaa muuten siivoojassa on, niitä tarvitaan, toisin kuin humanisteja, sosiologeja, valtiotieteilijöitä tai teologeja.
Minulle jäi tuosta kirjoituksesta ns. pointti epäselväksi. Tarkoittaako H-A, että koska jokainen hedelmöityksen mahdollisuus on potentiaalinen ihminen, pitäisi kaikkien, jotka päättävät hedelmöityksen estää, miettiä kahteen kertaan ja todeta, että "eikun antaa mennä vaan, tästähän voi joku suurmies tai -nainen syntyä"?
Eli jokainen yhdenillan juttu, jossa käytetään ehkäisyä, jokainen tilanne, jossa ihmiset päättävätkin olla harrastamatta seksiä, on este potentiaalisen ihmisen maailmaan tulolle ja näin ollen huono asia?
Aika itsekästä sanoisin. Luulisi noin oppineen miehen tiedostavan väestöräjähdyksen.
Onkohan ne saaneet jo apelta tai anopilta uutta isompaa kämppää. Se edellinen appivanhempinen omistama siellä jossakin eiran kulmilla voi olla liian pieni isommalle perheelle.
Seuraavaksi pitää päästä vähintään jo kartanoon, jossa on palveluskuntaa.
Kartanossa Halla-ahot voivat ehkä ihastella kuinka lapset tuottavat puhetta muinaiskreikan tmesis-rakenteella!
Ei sekäänn mitään pelkäämistä ole jos huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustettujen huippuälykkäiden kanssa ei tulla toimeen. Maailma on täynnä hyippuälykkäitä jotka kykenevät normaaliin kommunikaatioon muiden kanssa ja joista tulee alansa huippuja.