Joku nainen juoksuttaa miesystävälleni ruokia joita on saanut
Jostain leipäjonosta. Miksi ihmeessä? Yrittääkö se tehdä tikusta asiaa tai saattaa miehen kiitollisuudenvelkaan?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei kun sinä et ymmärrä ruokkia miestäsi.
No se nainen ei ehkä tiedä olemassaolostani edes. Ja kyllä minä ruokin, tosin rahat eivät riitä minulla ihan mahdottoman pitkälle.
Annat varmaan seksiä miehellesi tarpeeksi, mutta hän tarvitsee ruokaakin jaksaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Annat varmaan seksiä miehellesi tarpeeksi, mutta hän tarvitsee ruokaakin jaksaakseen.
Ei se tunnu tarvitsevan kumpaakaan. Kuten sanoin, passaan ruokaa eteen. Mutten ymmärrä miksi tuo nainen kiikuttaa juuri hänelle ruokaa.
On se ainakin yrittänyt lainailla rahaa, joten mietin sitä kiitollisuudenvelkaa. Että kun minä tuon sulle ruokaa, niin ootpa kurja jos et vitosta heitä.
Rahasi ei riitä mahdottoman pitkälle? Onko miehesi nälässä?
Kysyppä siltä naiselta ja ennenkaikkea mieheltä. Jos et tykkää systeemistä, sano kummallekin , että se on nyt loppu ja sillä siisti.
Kun seuraavalla kerralla se nainen tuo, ole sinä ap, sitä vastaanottamassa ja tee selväksi, ettette ainakaan halua olla kiitollisuuden velassa.
Vierailija kirjoitti:
Rahasi ei riitä mahdottoman pitkälle? Onko miehesi nälässä?
No katson että on oma asiansakin ruokkia itsensä
Typerä se nainen, leipäjonossa pitäs käydä vaan niiden jotka itse niitä ruokia tarvitsee.
Siis onko sun miesystävä pyytänyt tätä naikkosta käymään leipäjonossa puolestaan? Tuskin se nainen miehelles ruokaa väkisin tuo. Onko miesystäväsi köyhä? Ja liikuntaesteinen?
Ei vaan nainen tuo ruokia jotka hänelle eivät kelpaa niistä kassissa olleista.
Ei kun sinä et ymmärrä ruokkia miestäsi.