Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-Ahon perheeseen jo neljäs lapsi

Vierailija
09.08.2013 |

http://www.halla-aho.com/scripta/lisaantykaa_ja_tayttakaa_toyota_corolla.html

Aika kova sikiämään tämä meidän fiksu tohtorimme.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 14:28"]

Minulle jäi tuosta kirjoituksesta ns. pointti epäselväksi. Tarkoittaako H-A, että koska jokainen hedelmöityksen mahdollisuus on potentiaalinen ihminen, pitäisi kaikkien, jotka päättävät hedelmöityksen estää, miettiä kahteen kertaan ja todeta, että "eikun antaa mennä vaan, tästähän voi joku suurmies tai -nainen syntyä"?

Eli jokainen yhdenillan juttu, jossa käytetään ehkäisyä, jokainen tilanne, jossa ihmiset päättävätkin olla harrastamatta seksiä, on este potentiaalisen ihmisen maailmaan tulolle ja näin ollen huono asia?

[/quote]

Minusta se oli pointti, ja oikein selkeästi ilmaistuna vielä. Abortti ja ehkäisy on pahoja asioita, koska niiden käyttöhän köyhdyttää tätä ihmiskunnan yhteistä kertomusta.

Että pistää vihaksi mies, joka kehtaa ämpyröidä jotakin oikeudesta ehkäisyyn. Puhuisivat sitten, kun synnyttävät ja kasvattavat ne ei-toivotut lapset itse.

Vierailija
2/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allah-oho noudattaa nimensä mukaisesti Allahin oppeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihania! Onnea koko perheelle! <3

Vierailija
4/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 19:13"]

Allah-oho noudattaa nimensä mukaisesti Allahin oppeja.

[/quote]

Pälli.

Vierailija
5/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallis kertoi Meidän perhe -lehdessä että lapsia rangaistaan laittamalla ne kaappiin. Jotenkin niin sopii Halliksemme mielenmaisemaan.

Vierailija
6/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen ihminen on mieluummin olemassa kuin olematta, olivat olosuhteet millaiset hyvänsä. Kysy vaikka itseltäsi."

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Elämäni on nyt ihan hyvää mutta edelleen jättäisin syntymättä jos voisin valita sen vaihtoehdon.

Vierailija
7/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Halla-Ahon vaimo on todella kaunis!

Vierailija
8/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Halla-aho ruvennut pehmentymään kun ikää on tullut lisää? Vai koskeeko tämä että jokainen tyyppi on tärkeä vain valkoisia ihmisiä? Kun aikaisemmin Halla-aho on ollut sitä mieltä että seuraava kirjansa saisi tulla mamulapsen nahasta tehdyissä kansissa...

Vierailija
9/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu se halla-aho on niin rumakin etten panis saatikka tekis lapsia sen kans. sen vaimo on varmaan sokee tai vähän rahan perään

Vierailija
10/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei teitä täällä taaskaan yhtään hävetä, vihoittelette viattomalle vastasyntyneelle koska ette ole samaa mieltä sen isän kanssa :(

Vierailija
11/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä panin halla-ahoo, oli huono sängyssä ja mulkku tosi pieni

Vierailija
12/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rationaalinen ajattelu rajoittunee hänen kohdallaan slavistiikkaan ja maahanmuuttoon...

Vierailija
13/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 19:58"]

ei teitä täällä taaskaan yhtään hävetä, vihoittelette viattomalle vastasyntyneelle koska ette ole samaa mieltä sen isän kanssa :(

[/quote]

No, jos Allah-oho puhuu jostakin vauvojen tappamisesta ja nylkemisestä kirjan päällystämistä varten, niin ihmettele ihan vapaasti vaan.

Vierailija
14/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on näköjään irstas panokone tai sitten vaimo määrää kaapin paikan ja haluaa lisää tenavia. Niin tai näin, jokainen saa itse päättää haluaako olla tuhkamuna vai panokone.

Itse olen tuhkamuna, koska elämä on helpompaa ilman skidejä ja voin rauhassa keskittyä vain itseeni: syömiseen. juomiseen ja naimiseen ilman ekstravastuita. 

Jos kannattaa hedonismiä kuten minä, ei kannata ryhtyä isäksi. 

Vierailija
15/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:01"]

Rationaalinen ajattelu rajoittunee hänen kohdallaan slavistiikkaan ja maahanmuuttoon...

[/quote]

Ehkä laajemmin antisuvaitsevaisuuteen, kyllä Halla-aho on kirjoitellut vuosien varrella antifeministisiä, antikommunistisiä jne. tekstejä. 

Halla-aho - pitää tai ei - on joka tapauksessa johdonmukainen ajattelussa ja edustaa tieteellistä realismia, joka mielestäni on hyvä (ja harvinainen) lähtökohta poliittisiin asioihin. Ehdottomasti Halla-aho on älykkö sanan positiivisessa mielessä ja kyllä hakkaa tuollaiset Urpilaiset ja Arhinmäet mennen tullen, jotka keskittyvät lässyttämään paskaa. 

Vierailija
16/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:31"]

Halla-aho on näköjään irstas panokone tai sitten vaimo määrää kaapin paikan ja haluaa lisää tenavia. Niin tai näin, jokainen saa itse päättää haluaako olla tuhkamuna vai panokone.

Mistä päättelit, että on panokone? Entäs jos eivät käytä ehkäisyä ja ovat yhtyneet ne neljä kertaa : )

Itse olen tuhkamuna, koska elämä on helpompaa ilman skidejä ja voin rauhassa keskittyä vain itseeni: syömiseen. juomiseen ja naimiseen ilman ekstravastuita. 

Jos kannattaa hedonismiä kuten minä, ei kannata ryhtyä isäksi. 

[/quote]

Vierailija
17/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea heille. En siedä miehen tekoja, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että hänellä on sama oikeus yksityiseen perhe-elämään kuin meillä muillakin.

Vierailija
18/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea heille. En siedä miehen tekoja, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että hänellä on sama oikeus yksityiseen perhe-elämään kuin meillä muillakin.

Vierailija
19/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:49"]

Mistä päättelit, että on panokone? Entäs jos eivät käytä ehkäisyä ja ovat yhtyneet ne neljä kertaa : )

Niin ihmiset tunnetusti harhastavat seksiä vain lisääntymistarkoituksessa ja syövät vain nälkäänsä.

Vierailija
20/61 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:49"]

Niin ihmiset tunnetusti harhastavat seksiä vain lisääntymistarkoituksessa ja syövät vain nälkäänsä.

[/quote]

Mutta tuon kirjoituksen koko pointtihan oli rivien välistä ilmoittaa, että ehkäisy ja abortti ovat väärin. Eihän Halla-ahoilla siis käytetä ehkäisyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi