Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, penkoisitko ystäväsi/tuttavasi asuntoa ..

Vierailija
08.08.2013 |

Jos jäisit yksin hetkeksi..?

Ja jos olet penkonut niin mikä on ollut järkyttävin löytö ? :D 

Olen menossa huomenna yhdelle tuttavapariskunnalle lastenhoitajaksi, ja kiusaus on suuri kun saan lapset nukkumaan..

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Taidat olla vähän vajaa?

Vierailija
2/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole tonkinut kun olen ollut koiravahtina tai kukkia kastelemassa tai lapsenvahtina. Ei ole (onneksi) käynyt mielessäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti en. Mua ei oikeasti kiinnosta mitä heidän kaapeistaan löytyy. Tavallisia ihmisiä ovat ja jos sieltä nyt jotain epätavallista ?? löytyisi, niin tuskin se muuttaisi suhtautumistani heihin.

Vierailija
4/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä olen usein kavereiden kukkien kastelijana toiminut, enkä ole koskaan kaappeja käynyt läpi. Ei ole tullut mieleenkään.

Yhtä kaveria tosin ei haittas, kun muutenkin pengotaan toistemme kaappeja tuon tuosta. Jos jotain tarvii lainaksi - hae ite.

Vierailija
5/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään! miksi ihmeessä? Tykkäsitkö että teidän kaappeja pengotaan?

Vierailija
6/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenkään.

En ole penkonut, enkä aio penkoa.

Vierailija
7/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen utelias

Vierailija
8/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi missään tapauksessa. Mikä esillä on voisin ehkä vilkaista vähän, mutten availisi missään tapauksessa mitään kaappeja tai laatikoita.

Vierailija
9/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietään :)

Vierailija
10/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, myönnän että olen joskus keittiönkaappeja penkonut ihan mielenkiinnosta, halusin vain tietää mitä heillä syödään ja syövätkö niin terveellisesti mitä väittävät.

Vierailija
11/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 lisää vielä, ettei tulisi mieleenkään mennä mitään henk. koht. tavaroita tai papereita penkomaan!

Vierailija
12/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole penkonut, ei ole ollut tarvetta. Paitsi postipinoa olohuoneen pöydällä, etsin lehtiä luettavaksi lapsen päiväunien aikana.

Vierailija
13/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mä tutkisin joka paikan, availisin laatikoita, selaisin valokuva-albumeita, katsoisin uuniin jne. jne. No en todellakaan, ei kävisi pienessä sievässä mielessäkään, poikkeuksena, jos jotain todella tarvitsisin niin silloin penkoisin, kuten esimerkiksi, jos tulee jokin tapaturma ja tarvitsen laastaria. You know.

Vierailija
14/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään penkoisi. Vastenmielinen tapa.

Vierailija
15/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ystävien kämppiä tutkinu ole, niistähän mä tiedän jo yhtä ja toista.

Puolituttujen kyllä. Ei mitään hälyyttävää löytynyt.

Vierailija
16/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole penkonut. Mulla on avain parillekin naapurille ja käyn kastelemassa kukkia yms. Joskus kun olen etsinyt jotain, olen availlut kaappeja - kukka tulvi yli ja tarvitsin rätin jne. Kerran lainasin omin luvin pari kananmunaa kastelureissulla kun oli akuutti leivontatarve ja jätin lapun aiheesta pöydälle. Eivät pahastuneet. Olen joskus vienyt leivonnaisia kyllä heillekin. Ei mua kiinnosta, mitä ihmeellistä niistä kaapeista nyt löytyisi?

Vierailija
17/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että olen penkonut. Epäilin erään tapailemani miehen sanoja, kun hän väitti, että hänen exänsä on hakenut hänelle turhaan lähestymiskiellon... no löysin papereita, joissa oli selostettu kaikki, mitä mies oli exälleen tehnyt ja miten tää mies oli vainonnut ja häiriköinyt häntä...

Voitte varmaan arvata, jatkoinko tämän miehen tapailua. (En toki kertonut hänelle löytämistäni papereista)

Vierailija
18/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kaveri myönsi kurkkaavansa kylässä ollessaan kylppärin kaappiin. Mua taas ei oikeasti kiinnosta tippaakaan, mitä kavereiden kaapeista löytyy.

Vierailija
19/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 18:48"]

En ole penkonut, ei ole ollut tarvetta. Paitsi postipinoa olohuoneen pöydällä, etsin lehtiä luettavaksi lapsen päiväunien aikana.

[/quote]

Ja siis selvyyden vuoksi lisään, että kyseisessä pinossa ei ollut muuta kuin tilattuja lehtiä ja ilmaisjakelua, ei mitään henkilökohtaisia kirjeitä tms.

Vierailija
20/40 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pengon tietysti aina. Kiinnostaa nuuhkia pikkareita ja selvittää ystävien todellinen taloudellinen tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän