Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä niille, joilla ero tuli yllättäen

Vierailija
08.08.2013 |

ja jotka olitte täysillä suhteessa omalta osaltanne. Siis rakastavia ja ehkä rakastuneita.

Kuinka kauan suru kesti? Jäikö kaipaus kaihertamaan? Oletko nykyään oikeasti onnellinen? Mitkä asiat nopeuttivat prosessia?

Olen itse eronnut 7-8 kk sitten, ero tuli minulle puun takaa. Rakkaus ei kai loppunut, mutta loppui usko olosuhteisiin (etäsuhde ja muuta sälää). Aika ajoin luulen jo olevani ok eikä mennyt herätä suuria tunteita, vain pientä kaihoa -  ja sitten suru iskee aivan yhtäkkiä ja joskus yllättävällä voimalla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Mulla päättyi 10kk sitten (4v suhde) Ja vieläkin ahistaa, välillä tosi paljonkin, välillä taas ei yhtään. Välillä tuntuu et tuska vaan pahenee kun aikaa menee eteenpäin. Sitä jotenkin kattoo taaksepäin, ja miettii kuinka hyvä se suhde oli, vaikka eroon päättyikin..? Sitä ei varmaan sit nää niitä huonoja puolia enää tässä vaiheessa. En haluaisin ajatella mitä olisin tehnyt toisin, koska se vaan lisää sitä ahdistusta. Elikkä lyhyesti: "suru" jatkuu, kaipaan, en ole onnellinen "vielä" ja tuohon toipumiseen auttaa urheilu (paljon!) Ja ittes pitäminen kiireisenä. Elä märehdi suhdettasi liikaa <--VAIKEAA!! Mut jospa se tästä kun aikaa menee.. Voimia sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä